gazetka szkolna taktus

Pani w szkole zorganizowała nam klasową wycieczkę do Warszawy.
Każdy z niecierpliwością czekał na wyjazd.
Wreszcie nadszedł ten dzień. Pogoda była piękna. Słońce wyświecało zza chmur. Jazda autokarem była długa i męcząca. W końcu dotarliśmy na miejsce. W oddali było widać Pałac Kultury i Nauki.
Zakwaterowaliśmy się w domkach wypoczynkowych. Po krótkim wypoczynku związanym z jedzeniem obiadu, rozpoczęliśmy wycieczkę po warszawie. Najpierw zwiedziliśmy warszawskie zoo, gdzie było mnóstwo zwierząt, różnego gatunku. Później udaliśmy się na Międzynarodowe Lotnisko Okęcie. Oglądaliśmy samoloty, poznaliśmy historię niektórych modeli, a także dowiedzieliśmy się,
jak wygląda praca na lotnisku.
Do miejsca noclegu wróciliśmy bardzo późno. Wszyscy zmęczeni, szybko zasnęliśmy.
Następnego dnia czekała na nas długa trasa do pokonania. Rozpoczęliśmy ją chwilą zadumy i wspomnień na Cmentarzu Powązkowskim. Zobaczyliśmy groby wielu znanych ludzi.
Po krótkiej przerwie na posiłek, udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki, zbudowanego w centrum Warszawy, zbudowanego w latach 1952-1955. windą wyjechaliśmy na wysokie piętro, z którego można było podziwiać całą okazałą panoramę Warszawy. Po zakończeniu wycieczki wszyscy byli bardzo zmęczeni, wiec udaliśmy się do noclegowni, gdzie pani urządziła dla nas dyskotekę,
na której wszyscy świetnie się bawili.
Kolejny dzień upłynął bardzo spokojnie. zwiedziliśmy Starówkę i pałac na wodzie w Łazienkach. Wszyscy trzymaliśmy się zwartą grupą, by nie zgubić się w tłumie tak wielu ludzi, słuchając bardzo uważnie poleceń nauczyciela.
Po powrocie do domu wszyscy opowiadali swoim rodzicom o pięknej stolicy i jej zabytkach. pokazywaliśmy także pamiątki jakie przywieźliśmy z tego pięknego miasta.

progr, Gazetka szkolna
andrzejkigazetka(1)(1), Gazetka szkolna
Dziś czternasty października, gazetki szkolne
Modlitwa, Ścienne gazetki szkolne
papież22, Ścienne gazetki szkolne
gazetka logo2, Gazetka szkolna
dla nauczycieli - gazetka, Ścienne gazetki szkolne
Swoim uśmiechem i, Ścienne gazetki szkolne
jesienne wiersze, gazetki szkolne
Podanie o zezwolenie na wieczorne wyjście z kolegami, różne na gazetkę szkolną, śmieszne
o modlitwie, Ścienne gazetki szkolne
plotki, Gazetka szkolna
o mamie, Ścienne gazetki szkolne
wakacje gazetka, szkolna gazetka ścienna