test-wycieczka do stolicy-kl 3, testy kompetencji- klasa 3

Test sprawdzający umiejętności uczniów po klasie III

Przeczytaj uważnie tekst.

Wycieczka do stolicy.

Był poniedziałek 30 maja. Nasza klasa III a przyszła na zbiórkę punktualnie. Już drugi raz wyruszaliśmy na „zieloną szkołę”.

Wyjechaliśmy ze Szczecina punktualnie o godzinie 8.00 rano. Podróżowaliśmy nowoczesnym autokarem. Mijaliśmy ciekawe krajobrazy i wiele miast. Zapamiętałam kilka z nich: Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Płock. Do Warszawy dotarliśmy o godzinie 17.00. Byliśmy zmęczeni podróżą, dlatego wieczór spędziliśmy w schronisku młodzieżowym. W ciągu następnych dni przeżyliśmy mnóstwo wrażeń. Zwiedziliśmy wiele ciekawych i pięknych miejsc: Zamek Królewski, Kolumnę Zygmunta, Stare Miasto, Łazienki, Grób Nieznanego Żołnierza, Wilanów, ZOO. Byliśmy także na tarasie widokowym lotniska „ Okęcie” oraz oglądaliśmy film w kinie trójwymiarowym.

W drogę powrotną do domu wyruszyliśmy 3 czerwca. Ta wycieczka na długo pozostanie w naszej pamięci.

1. Podkreśl prawidłowe zakończenie zdań.

1. W drodze do Warszawy dzieci mijały”