2013 09 08 Przedszkola równości 3

background image

najnowsze popularne

eduardo70

wczoraj

Oceniono 15 razy

9

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

realizmforte

wczoraj

Oceniono 6 razy

-4

Odpowiedz

konikpolny12

wczoraj

Oceniono 23 razy

9

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

inkwizytorstarszy

wczoraj

Oceniono 16 razy

-8

Odpowiedz

lazy_sod

przedwczoraj

Oceniono 35 razy

9

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

abstracto

wczoraj

Oceniono 3 razy

3

Odpowiedz

p_g_mail2

przedwczoraj

Oceniono 33 razy

9

Odpowiedz

metanoja

4 godziny temu

Oceniono 10 razy

8

Odpowiedz

piotrgorzko

5 godzin temu

Oceniono 10 razy

8

Mówi wam e za par czy par na cie lat id c t drog pedofila b dzie orientacja seksualn ,a nie
chorob jak teraz. Dzisiaj ka maøym chøopcom bawi si w transwestytów ,a jutro ksi dz b dzie
dzieciom pokazywaø co to jest anal. wiat zachodni coraz bardziej upodabnia si do upadaj cego
Rzymu.

@eduardo70
Po prostu, krypto homoseksualizm wychodzi z ukrycie, czemu prawica chce
histerycznie zapobiec, bo dopiero si oka e ile homusiów mamy w ród
watyka skiego kleru i wszystkich wieckich prawicowych mizoginów. Fajnie wam
w ukryciu rz dzi heteroseksualnym wiatem i udawa
" czysto " .

Biedne dzieci. Kiedys stan si dorosøymi lud mi, samodzielnymi i mysl cymi ale czy zdob d si
na wybaczenie dla dorosøych za to co im robi z tym gender??

@konikpolny12
Wy lij swoje do katolickiej szkoøy, tam Ci je odpowiednio wytresuj ...a na pewno
naucz wrogo ci do my l cych inaczej ni ucz kapøani...

Czemu nasz kraj jest peøen zjebów? Z jednej strony katofaszy ci a z drugiej potomstwo ciotki
rewolucji.
Czy tutaj ju naprawd nie ma nikogo normalnego?
Proponuj ogrodzi jedno województwo wysøa tam wszystkich naszych zjebów i niech si tam
gotuj we wøasnym sosie. Tuusk, Kaczy ski, Palikot, Biedro , Ziobro prosz poinformowa rodziny i
kolegów e si mog poakowa .

Dokøadnie tak samo uwa am. Zróbmy tak i tego si trzymajmy.

REKLAMA

Zwykla nieprawda. Przeczytalem caly program "rownosciowe przedszkole" i poza scenariuszem 9
"gender quiz", gdzie rzeczywiscie dzieci maja przebierac sie na zmiane(ale dobrowolnie), sa tam
takie kwiatki jak wrecz zachecanie do usuwania zabawek w rodzaju samochodow bo "nie sa
plciowo obojetne", na przykladzie jakis fanatykow ze Szwecji. Tylko, ze kazda zabawke mozna tak
potraktowac.

Oni nie chca przedszkola "neutralnego swiatopogladowo", tylko na kierowanego na zmuszanie do
konkretnych rol. Cos jak prawica tylko odwrotnie miejsca. Zamiast dawac dzieciom wybor zabaw,
wrecz chca zmuszac/zachecac dzieci - np. chlopcow do sprzatania, a dziewczynki do grania.

Kompletna bzdura i utrwalanie w druga strone(wiekszosc przykladow zreszta to prace skrajnych
feministek).

Ja osobiscie nie mam nic przeciwko lesbijkom, baa wrecz popieram jesli chca miec jakis papierek
zwany malzenstwem i za to zaplacic, faceci homo mnie nie interesuja i guzik mnie obchodzi co
robia w lozku.

Ale tutaj to wrecz zalatuje pewnym znanym polskim filmem z "Liga rzadzi, Liga radzi... Nikt nie
powinien zmuszac dzieci do ubierania sie tak jak chca - w dzisiejszym swiecie oaza brytyjskiego
nacjonalizmu - Szkocja nawet kilka dekad temu pozwalala facetom nosic(wrecz zalecala) kilty ktore
sa niczym innym jak sukienka dla faceta i to zakladana bez majtek...

Nie ma sensu zmuszac dziewczynki czy chlopcow do zajmowania okreslonych rol, lepiej pozwolic
bawic sie samemu - nikt nie kaze np. kobietom w Polsce siedziec w domu i nie zakladac firm, tylko,
ze wiekszosc z nich tego nie robi bo woli by facet robil na nie(na zachodzie za zaplacenie na randce
za kobiete, ona sie obrazi w Polsce wrecz tego oczekuje).

Poza tym nauczyciele(lki) zawsze beda zmuszeni(zmuszone) do podzialu na plec, bo nie ma sie co
oszukiwac, ze kobiety maja mniejsze pecherze niz faceci bo jest na odwrot i musza czesciej
korzystac z lazienki, tak jak nikt normalny nie bedzie ucinal "ogonkow" i zamienial miejscami...

Adam Michnik jest dziewczynk .

Czy przez walk Homo z caø ludzko ci musz cierpie dzieci. Dziecko w wieku przedszkolnym
nauczy si spaczenia i dziwnego zachowania. Nie powinno si eksperymentowa i zmusza do
takich dziaøa . Niech rodzice zgodnie z swoj poprawno ci polityczn walcz z "zøym system" ale
niech nie stawiaj na pierwszym froncie swoich dzieci. Oni nie s niczego winne. To walka
dorosøych i reklamy homoseksualno ci w mediach. Niech mniejszo nie traktuje si jak wi kszo .

www.warszawskie-przedszkole.pl/

Strona 1 z 8

Przedszkola Równo ci: Ala jest chøopcem, a Ja dziewczynk . Prawica grzmi: 'To eksperyment...

2013-09-09

http://wyborcza.pl/1,75478,14564199,Przedszkola_Rownosci__Ala_jest_chlopcem__a_Jas_dzie...

background image

Odpowiedz

kerkopithekion

5 godzin temu

Oceniono 8 razy

8

Ukryj odpowiedzi (3) Odpowiedz

kerkopithekion

5 godzin temu

Oceniono 1 razy

1

Odpowiedz

chris_yyz

5 godzin temu

0

Odpowiedz

kerkopithekion

2 godziny temu

0

Odpowiedz

leroy_brown

5 godzin temu

Oceniono 12 razy

8

Odpowiedz

plpolak

5 godzin temu

Oceniono 18 razy

8

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

nikanor

3 godziny temu

0

Odpowiedz

tychik1

5 godzin temu

Oceniono 10 razy

8

Odpowiedz

od-or

5 godzin temu

Oceniono 8 razy

8

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

nikanor

4 godziny temu

0

Odpowiedz

mundi8

wczoraj

Oceniono 12 razy

8

Odpowiedz

0721x

wczoraj

Oceniono 14 razy

8

Odpowiedz

mariusz8113

przedwczoraj

Oceniono 22 razy

8

Odpowiedz

henrykkreuz

4 godziny temu

Oceniono 11 razy

7

Odpowiedz

przepraszam, co robi chøopcy...? UBIERAJ blond peruki...?
a mo na wiedzie w co mianowicie te peruki ubieraj ...?
gazeto, noblesse oblige... ;)

a merytorycznie - nie jestem posøem Pi t , baaardzo nie lubi sekty jarkacza oraz innych tego typu
firm jak radyjo z ryjem czy okolice personelu naziemnego...
... ale ten pomysø jest dziwaczny
do czego takiego spoøecze stwo musi samo dojrze
wciskanie takich rzeczy na siø o 100 lat za wcze nie jest pozbawione sensu

aha, jeszcze jedno
a dlaczego niby te "ubierane" peruki s blond...?
byøa by to walka ze stereotypem blondynki...?

@kerkopithekion
Nie masz racji. Mozna "ubrac ubranie", czyli je zalozyc.

@chris_yyz
nie mo na :D
sprawd sobie w søowniku
to jeden z najbardziej pospolitych bø dów - ale jednak bø d

A Daniel Cohn-Bendit b dzie tam opiekunem, dzieci b d mu gmeraøy przy rozporku, z wøasnej
woli. Dziewczynki albo chøopcy, aby nie robi sztucznych, niepotrzebnych podziaøów.

Lewactwo to zagro enie dla biaøego czøowieka. Im szybciej zaka emy propagowania
homoseksualizmu i innych Genderowych bredni tym lepiej. A katachreza powinna by przymusowa
zwøaszcza dla dzieci z patologicznych ateistycznych rodzin.

@plpolak
Girolamo? Fra Girolamo? Niech yje reinkarnacja. Ale za ojcem t sknili my!

s.k.u.r.w.y.s.y.n.y ! Jak tego nie b dziemy tøuc to niedøugo ju razem z dzie mi b dziemy musieli im
d.u.p.y. nadstawia ! Tfu !

jako ateista i antyklerykaø jednak w tym przypadku caøkowicie popieram prawice dorosøy ma prawo
do swoich fanaberii ale wara od znieksztaøcania dzieci.

No prosz ! Czyli jaki klub jednak stanowimy. Mo e to jest dobry pomysø na
polityczn przyszøo ? Stworzy konserwatywn lewic ? Tak gospodarczo i
socjalnie lewicow a religijnie, genderowo, politycznopoprawnie, wega sko i
treehuggersko sceptyczn ?

"Chøopcy odgrywaj role dziewczynek. Maluj paznokcie, ubieraj blond peruki, wi

kokardki - to

przykøad scenariusza zaj dla przedszkolaków, na których najmøodsi maj rozmawia o równo ci.'
Jaki sens maj zaj cia je eli w realnym yciu ludzie nie s i nigdy nie b d równi? Owszem, s
równi w obliczu mierci, bo jej nikt nie uniknie! Równo to nieziszczalny ideaø, jego ródøem jest
my lenie yczeniowe! Ludzie s ró ni! I nie jest øatwo mi akceptowa drugiego, który jest inny! O
wiele lepsze byøyby warsztaty na temat: "jak rozumie i akceptowa drugiego czøowieka, który jest
inny"?
Prawica podnosi søuszny alarm: zaj cia s po prostu gøupie i na dodatek kto jeszce na tym zarabia!

i znowu rozum poszedø w pi ty

tylko Ko cióø Polski i katolicy broni dzieci przed zbocze cami w szkolnictwie

Zbocze cy chc wychowa dzieci na swoje podobie stwo. Byøo im trudno znale podobnych sobie
i chc to zmieni .

Strona 2 z 8

Przedszkola Równo ci: Ala jest chøopcem, a Ja dziewczynk . Prawica grzmi: 'To eksperyment...

2013-09-09

http://wyborcza.pl/1,75478,14564199,Przedszkola_Rownosci__Ala_jest_chlopcem__a_Jas_dzie...

background image

hordol

5 godzin temu

Oceniono 7 razy

7

Odpowiedz

mobisek

wczoraj

Oceniono 11 razy

7

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

ciotka_ltd

wczoraj

Oceniono 3 razy

-1

Odpowiedz

prerekwizyt

przedwczoraj

Oceniono 17 razy

7

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

realizmforte

wczoraj

Oceniono 1 razy

-1

Odpowiedz

mariushh

przedwczoraj

Oceniono 9 razy

7

Ukryj odpowiedzi (2) Odpowiedz

haneczka0129

przedwczoraj

Oceniono 1 razy

1

Odpowiedz

lescer

przedwczoraj

Oceniono 3 razy

-1

Odpowiedz

miawallace1403

godzin temu

Oceniono 8 razy

6

Odpowiedz

thor39

3 godziny temu

Oceniono 8 razy

6

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

szpak01

godzin temu

0

Odpowiedz

medycynaradziecka

3 godziny temu

Oceniono 8 razy

6

Ukryj odpowiedzi (2) Odpowiedz

nikanor

3 godziny temu

Oceniono 1 razy

1

Odpowiedz

Ciekaw czy Gazeta Wyborcza jest za czy te przeciw takim eksperymentom wychowawczym?

Uwa am, e to gøupi eksperyment na dzieciach. Nie s dz , aby którekolwiek z nich wyniosøo z tego
co wi cej ni wspomnienie zam tu i dezorientacji.

Oczywi cie, nikt przy zdrowych zmysøach nie uwa a, e kobieta jest gorsza lub powinna peøni
gorsz rol spoøeczn w swoim yciu ni m czyzna. Ale znów pogl d, e rola spoøeczna
m czyzny i kobiety jest TAKA SAMA te jest idiotyzmem, czemu przeczy cho by biologia,
anatomia, itd.

Czøowiek nieustannie t skni do wyniesienia swojego czøowiecze stwa ponad otaczaj c go natur -
a tymczasem co i raz okazuje si , e przynale ymy jak najbardziej do wiata zwierz t i natura
uksztaøtowaøa nas tak a nie inaczej.

Czy naprawd uwa acie, e przez takie eksperymenty spowodujecie, e nastoletnie dziewczyny
przestan si malowa , ubiera w jaskrawe kolory i odkrywa co tylko si da w letnie wieczory? A
dwudziestoletni faceci przestan ciga si na motocyklach, chodzi na siøowni i szpanowa
fizyczn t yzn ? Je li tak, to naiwne z was ludki.

Kochani moi! Troch pokory wobec matki natury!

@mobisek

A GDZIE w programie tych przedszkoli masz oduczanie dorastajacych i doroslych
dziewczat malowania sie? Wskaz to paluchem, to w twa ocene uwierze.:)))

Zwyrodniaøe szale stwo si rozwija!

@prerekwizyt
Raczej zaczyna si zwija i szale ców szlag trafia.

nikt nie powinien sie z tego smiac

@mariushh
hej , dobrej nocki.. ;---))

@mariushh
a dlaczego? miech to zdrowie

Moja opinia: przekombinowali.
A tera trzy uwagi:

1. Nie ma co dziecka wciska w jakiekolwiek role, bez wzgl du na to czy b d to role stereotypowe,
czy wzgl dem nich odwrócone. Dzieciak ma si bawi i przygotowywa do pój cia do szkoøy, a nie
ma by indoktrynowany.
2. Ja wiem, e równo i wolno , ale do diabøa, czy nie ma czego takiego jak zabawy
odpowiednie i rozwijaj ce dla obu pøci? S albo lalki albo roboty? Dajcie dzieciakom klocki, papier i
kredki, pluszaki, neutralne kolorowanki, poczytajcie m dre bajki, dajcie im troszk swobody.
3. Malowanie paznokci i zakøadanie peruk w przedszkolu? Przecie to jaki absurd, i to bez wzgl du
na pøe .

.Dzieci ju mam odchowane -dzi ki Bogu.Kto mnie uwolni od tej totalnej medialnej ofensywy
gejowsko- feministycznej.Na chama pchaj mnie w ramiona faszystów.MAM PRAWO BY
NIETOLERANCYJNY. i guzik komu do tego.

@thor39
Ja TE - nie toleruj gøupców, mi niaków, chamów i lepo wierz cych w
tradycj . Na drzewa z powrotem chøoptasie - do goryli, swoich ziomali .

Nie s dziøem, e do yj czasów, gdy ko cióø kat. b dzie ostoj normalno ci.

@medycynaradziecka
No i nie do yøe . Chyba, e za normalno uwa asz chronienie pedofili przed
odpowiedzialno ci .

Strona 3 z 8

Przedszkola Równo ci: Ala jest chøopcem, a Ja dziewczynk . Prawica grzmi: 'To eksperyment...

2013-09-09

http://wyborcza.pl/1,75478,14564199,Przedszkola_Rownosci__Ala_jest_chlopcem__a_Jas_dzie...

background image

szpak01

godzin temu

0

Odpowiedz

ubudubu4

3 godziny temu

Oceniono 10 razy

6

Ukryj odpowiedzi (2) Odpowiedz

pandada

3 godziny temu

Oceniono 3 razy

1

Odpowiedz

szpak01

póø godziny temu

0

Odpowiedz

gabriel48

5 godzin temu

Oceniono 10 razy

6

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

cezar85

5 godzin temu

Oceniono 1 razy

-1

Odpowiedz

mili_23

5 godzin temu

Oceniono 6 razy

6

Odpowiedz

zambrowski1

wczoraj

Oceniono 14 razy

6

Ukryj odpowiedzi (2) Odpowiedz

realizmforte

wczoraj

Oceniono 10 razy

-8

Odpowiedz

adzuma

wczoraj

Oceniono 2 razy

-2

Odpowiedz

para-lela

wczoraj

Oceniono 10 razy

6

Odpowiedz

pamejudd

3 godziny temu

Oceniono 7 razy

5

Odpowiedz

ex.leming

3 godziny temu

Oceniono 7 razy

5

Odpowiedz

ubudubu4

4 godziny temu

Oceniono 11 razy

5

Odpowiedz

sw_jan

4 godziny temu

Oceniono 9 razy

5

Odpowiedz

mormel

4 godziny temu

Oceniono 5 razy

5

@medycynaradziecka
No i nie do yjesz, same ped...le i 30% kochaj cych inaczej - to twój ko cióøek.

Badania naukowe dowiodøy e je li maøemu dziecku poka emy cytryn i powiemy e to jest np.
pomara cza to ta pierwsza informacja zostaje tak mocno zakodowana e upøynie du o czasu
(czasami wiele lat) zanim dziecko przyjmie i zaakceptuje e byøa to nieprawda.

Gender .........Takie eksperymenty na dzieciach robili ju komuni ci i nazi ci i wida stare
wraca.............

@ubudubu4
nazi ci wychowywali chøopców na brutalnych m czyzn, a dziewczynki do kuchni i
dzieci, wi c typowo konserwatywnie.

Czy je eli chøopiec wi cej przebywa z matk ni z ojcem przejmuje wzorce
kobiece? No daj e spokój.

@ubudubu4
Na tej zasadzie dziaøa krk. Dlatego najechali szkolnictwo ju od przedszkola.

Przedszkola Rornoci? nie raczej Przedszkola Glupoty

@gabriel48

czytam i my l , e co o tym wiesz

Ja piernicz !!! Ale komu musi si nudzi , eby takie pierdoøy wymy la . Tyle pokole yøo i
wychowywaøo si normalnie i byøo w porz dku, nikt nie czuø si dyskryminowany a teraz nagle wielki
problem. Drodzy autorzy tego miesznego pomysøu, w ten sposób tolerancji si nie nauczy! Bo takie
rzeczy jak tolerancja czy szacunek wynosi si z domu, a nie z przedszkola.

Biurwy feministyczne pedal Wam dzieci za wasze pieni dze, a Wy tylko piszecie kometarze.
Za siekiery narodzie !!!!!

@zambrowski1
a ciebie kto spedaliø ?? bior c pod uwag psychologiczny " syndrom szwedzki"
chyba dobrze wiemy.

@zambrowski1
O mieszasz si i robisz dobr robot na rzecz swoich oponentów. Dzi kuj .

Geje lubi møodych chøopców, stary gej ma przesrane (!)

Mam dosyc tego propagandowego GWna...

Niech sobie genderowcy i inni piewcy "równo ci" eksperymentuj na wøasnych dzieciach i za
wøasne pieni dzem, a nie na cudzych i w dodatku za kas podatników.

Je li dzi ki PIS te chore pomysøy lewaków upadn to ja jestem za PIS!!!!!

I niech Gazeta Wyborcza nie pisze e Kaczy ski po era dzieci bo to ju nie dziaøa............................

Szkola to nie miejsce na adn ideologie czy religie. Te durne feministki nie ró ni si niczym od
Hitlerjugend.

Jakimi metodami b dziemy uczyli szacunku dla zwierz t i øamania stereotypów na ten temat?
Mali chøopcy b d lizali si po jajkach - jak pieski, a dziewczynki b d arøy gaø zki wierzby - jak

Strona 4 z 8

Przedszkola Równo ci: Ala jest chøopcem, a Ja dziewczynk . Prawica grzmi: 'To eksperyment...

2013-09-09

http://wyborcza.pl/1,75478,14564199,Przedszkola_Rownosci__Ala_jest_chlopcem__a_Jas_dzie...

background image

Odpowiedz

jurakuz

4 godziny temu

Oceniono 11 razy

5

Odpowiedz

kolektywnie

5 godzin temu

Oceniono 5 razy

5

Odpowiedz

sacc77

5 godzin temu

Oceniono 7 razy

5

Odpowiedz

para-lela

wczoraj

Oceniono 7 razy

5

Odpowiedz

kontest_two

wczoraj

Oceniono 17 razy

5

Ukryj odpowiedzi (3) Odpowiedz

kontest_two

wczoraj

Oceniono 3 razy

1

Odpowiedz

zambrowski1

wczoraj

Oceniono 3 razy

1

Odpowiedz

kontest_two

wczoraj

Oceniono 2 razy

2

Odpowiedz

eduardo70

przedwczoraj

Oceniono 23 razy

5

Odpowiedz

naserio_serio

2 godziny temu

Oceniono 6 razy

4

Ukryj odpowiedzi (2) Odpowiedz

szpak01

2 godziny temu

Oceniono 2 razy

0

Odpowiedz

kozy?
Czy mo e na odwrót, aby nie kultywowa stereotypów co do pøci?

krótko - lewackie dewianty precz od dzieci

Sprawy ideologiczne a takimi sa min.religie i ideologia gender,rownosci powinny nie miec prawa
wstepu do osrodkow szkolnych.To nie jest rola fundacji,feministek czy swietego Mikolaja na kogo
chca rodzice wychowac swoja pocieche.
Pieniadze podatnika maja isc na cele wspolne a nie zafiksowane idee ksiezy czy feministek.

Dla mnie zdumiewajacy jest fakt ze ktos ma uczyc czyjes dzieci jakie wartosci maja wyznawac
nawet jezeli one sa sprzeczne z wola ich rodzicow.

Dotacje z UE rowniez sa pieniedzmi podatnika.

Apel do KK,feministek,ateistow kogo tam chcecie robcie sobie indoktrynacje za wlasne pieniadze i
za pelna zgoda i aprobata rodzicow.

Do skomentowania tego debilizmu jakim jest omawiany program adekwatnym jest przywoøanie
wypowiedzi Krzysztofa Zanussiego, który porównaø feminizm do cholesterolu - Jest cholesterol zøy i
jest cholesterol dobry. I niestety, ale te wszystkie stricte inwazyjne dziaøania femino - gender s
wedle tego porównania cholesterolem zøym.
A -niestety ale -> DEBILOM którzy w imi swej gøupoty usiøuj forsowa w spoøecze stwie swe
chore imaginacje zalecaøbym jak najszybsz wizyt w najbli szej poradni zdrowia psychicznego.
Mo e psychiatrzy pomog im zrozumie , e pewne role spoøeczne jednak s wøa ciwe pøci - i
twierdzenie to w niczym nie podwa a tego, i zwi zku powinny by partnerskie. A;le partnerstwo nie
oznacza utraty to samo ci. A do tego wøa nie d

de facto ci genderoidioci - do spowodowania

utraty to samo ci.

Sk d si bior utyskiwania wspóøczesnych kobiet, e nie ma m czyzn a s jedynie
metroseksualne nie-wiadomo-co oraz wieczni chøopcy? Mi dzy innymi gøównie z tego powodu, e
chøopcy od maøego nie s uczeni tego co to znaczy by M

CZYZN a nie chøoptasiem. W ten

"trynd" doskonale wøa nie wpisuj si takie dziaøania jak opisane w materiale.

Acha... i jeszcze jedno - jak zobacz którego z tych genderodebili w przedszkolu, do którego
chodzi moje dziecko, to uprzedzam - lekarz b dzie niezb dny.

Ucz chøopców zarabiania, skoro przemysø zanika trzeba z czego y

W tym przedszkolu obowi zkowo powinien by omawiany yciorys pana Ryszarda alias pani
Grodzkiej, pod roboczym tytuøem: I ty mo esz zosta chøopczykiem i dziewczynk w jednym, czy
jako tak.

@kontest_two
ps oczywi cie Krzysztofa a nie Ryszarda.

@kontest_two
ale wszystkie Ry ki to fajne chøopaki

Zasadniczo, w dobie poprawno ci politycznej nale aøoby te powiedzie :"I
wszystkie Ry ki to fajne dziewczyny".

To ju ociera si o faszyzm :)

Czy ci wszyscy "tolerancyjni", "post powi" i przej ci psychik dziecka mogliby si odpie... od tre ci
tradycyjnych bajek? liwki sobie na d em przerabiajcie a nie Królewn nie k na królewicza albo
zako czenie bajki o Jasiu i Maøgosi, którzy wspólnie z Babusi Jagusi w finale upiekli ciasteczka.
Te bajki maj setki lat i byøy dobre dla nas, naszych rodziców, naszych dziadków i pradziadków,
wi c s dobre równie dla naszych dzieci i m drze wychowywane, nie b d laøy w wyro do 30-tki
tylko po tym jak si im w dzieci stwie opowie, e kto wsadziø Bab Jag do pieca.

Wiemy, e kochasz tradycj . Post p ci przera a. Ale jak tak bardzo chcesz
wychowywa SWOJE dzieci w stylu wychowania twoich prapradziadów to ucz je:
fechtunku, orania soch , lepienia garnków, klepania (ostrzenia) sierpa itp. itd.
Dziewczynki, natomiast, naucz prz

len, tka sukno na giezøo, kijankami pra

garderob itp. itd. A mo e sam WRÓ NA DRZEWO? Dlaczego konserwatyzm
kojarzy si z ...ciemnot ? Odpowiedzi udzieliø(a) nam naserio-serio.

Strona 5 z 8

Przedszkola Równo ci: Ala jest chøopcem, a Ja dziewczynk . Prawica grzmi: 'To eksperyment...

2013-09-09

http://wyborcza.pl/1,75478,14564199,Przedszkola_Rownosci__Ala_jest_chlopcem__a_Jas_dzie...

background image

miawallace1403

godzin temu

0

Odpowiedz

malgorzatagorska

2 godziny temu

Oceniono 4 razy

4

Odpowiedz

armin1

3 godziny temu

Oceniono 6 razy

4

Odpowiedz

trajkotek

3 godziny temu

Oceniono 6 razy

4

Odpowiedz

wlodzimierz.iljicz

3 godziny temu

Oceniono 8 razy

4

Ukryj odpowiedzi (2) Odpowiedz

pandada

3 godziny temu

Oceniono 3 razy

-1

Odpowiedz

wlodzimierz.iljicz

2 godziny temu

Oceniono 1 razy

1

Odpowiedz

bielik2

4 godziny temu

Oceniono 10 razy

4

Ukryj odpowiedzi (2) Odpowiedz

pandada

4 godziny temu

Oceniono 2 razy

-2

Odpowiedz

amesh

3 godziny temu

Oceniono 1 razy

1

@szpak01
no wiesz, naserio_serio nie pisze o wpajaniu dzieciom stereotypowych ról, tylko o
tym, e przerabia si klasyczne ba nie, zmienia si ich fabuø i zako czenia, a
wszak te niezwykøe utwory literackie maj niezaprzeczaln warto kulturow .
co do wychowania - nadmierne wydelikacenie dziecka, stworzenie
nieprzystosowanego nadwra liwca te nie jest dobre. Nie trzeba z dzieciaka robi
drwala, ale wpajanie mu, e na wiecie nie ma zøa, a "Czarownica" to tylko
"Babusia Jagusia od ciasteczek" jest przesad w drug stron .

LEWACY NARZUCAJ

NAM J ZYK

Co maj wspólnego próby zacierania ró nic pøciowych z ..... r ó w n o c i ?

To raczej przedszkole g l a j s z a c h t o w a n i a
(przymusowe narzucanie jednolitego sposobu my lenia i zachowania typowe dla spoøecze stw
totalitarnych).
Ale zró nicowania w rozwoju biologicznym ci lewacy jednak nie przeskocz . Chyba nie zmusz
chøopców do MIESI CZKOWANIA

Parada równo ci w przedszkolu,przyszøa kadra ro nie.

my l , e malowanie paznokci dziewczynkom do przedszkola i robienie makija u to przegi cie -
bez wzgl du na to, czy dziewczynka ma fiutka czy nie ma ...

_____________________________________________
_____________________________________________

glosmichnika.blox.pl/2013/09/Terrorysta-bez-gaci.html

Pedera ci z premedytacj staraj si wychowa dzieci na osoby z zaburzeniami to asamo ci
pøciowej bo sami takie zaburzenia posiadaj .
Przykøadem jest Jej Perfekcyjno - czyli znany ze swych zaburze Mariusz Drozdowski, wieloletni
rzecznik prasowy tzw. "Parad Równo ci" w Warszawie.

metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/51,126477,14549336.html?i=2

Pod szczytnym hasøem równo ci ("Przedszkole równo ci") dzieciom zaburza si to samo
pøciow .
Takie s skutki "tolerastii" - tolerancji i afirnacji dla chorobliwych zachowa nielicznej grupki
osobników ale z du nadreprezentacj w niektórych mediach.
Te ostatnie wybryki zbocze ców to dzwonek alarmowy.
Oni licz na nasz gøupot i oboj tno .

Nie pozwólny degeneratom wychowywa naszych dzeci na swój wzór.
Zboki - øapy precz od naszych dzieci!

@wlodzimierz.iljicz
" Zboki - øapy precz od naszych dzieci!"

Masz dzieci w przedszkolu, czy chcesz decydowa o moich dzieciach, koøtunie?

Trzeba mie powa ne zaburzenia, eby twierdzi , e jak dziewczynka biega, albo
przyczepi sobie w sy, to jej si pøcie pochrzani i straci orientacj .

@pandada
O jakich swoich dzieciach mo e mówi homoseksualista?

i tym sposobem wychowujemy sobie od najmøodszych lat spedalone pokolenie møodych ludzi, ale za
to poprawne politycznie.... naprawd przera aj ce jest, do czego mo e prowadzi tzw. "poprawno
polityczna"...osobi cie, gdybym dowiedziaø si , e w przedszkolu do którego ucz szcza moje
dziecko stosuje si takie chore eksperymenty, zabraøbym je stamt d w jednej chwili, a dyrekcj
zgnoiø w s dzie

@bielik2
no ty by wolaø sprawdzon edukacj z Hitlerjugend

@bielik2
no widzisz, a ja na przykøad nie mog nikogo w s dzie zgnoi za to, e moje
dzieci s nara one na nieustaj c indoktrynacj religijn .
Ze stereotypami trzeba walczy tak samo, jak z zabobonami. Moja córka z
pøaczem zrezygnowaøa z zaj z robotyki, bo byøa jedyn dziewczynk , a to
przecie zaj cia dla chøopaków... W tym roku spróbuj ponownie, ale nie wiem,

Strona 6 z 8

Przedszkola Równo ci: Ala jest chøopcem, a Ja dziewczynk . Prawica grzmi: 'To eksperyment...

2013-09-09

http://wyborcza.pl/1,75478,14564199,Przedszkola_Rownosci__Ala_jest_chlopcem__a_Jas_dzie...

background image

Odpowiedz

anemusek

4 godziny temu

Oceniono 4 razy

4

Odpowiedz

romekzwronek

4 godziny temu

Oceniono 6 razy

4

Odpowiedz

penible4

4 godziny temu

Oceniono 4 razy

4

Odpowiedz

gregoson

4 godziny temu

Oceniono 10 razy

4

Ukryj odpowiedzi (5) Odpowiedz

v_kolumna_v

4 godziny temu

Oceniono 5 razy

1

Odpowiedz

aprilprincess

4 godziny temu

Oceniono 4 razy

-2

Odpowiedz

brajanu

3 godziny temu

0

Odpowiedz

brajanu

3 godziny temu

0

Odpowiedz

brajanu

3 godziny temu

0

Odpowiedz

chris_yyz

4 godziny temu

Oceniono 4 razy

4

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

czy mi si uda da jej to, co lubi w rodowisku naøadowanym jakimi durnymi
stereotypami. Bo tzw. panie "nauczycielki" po prostu nie maj bladego poj cia o
tym, czym jest stereotyp i jak prosto si go buduje na codzie w rozmowie z
dzieckiem.

Jak kretyni (i kretynki) dorw si do czego to zawsze to wypatrz - tu tolerancje pomieszano z
durn ideologi i nie zrozumieniem ksztaøtowania si psychiki dziecka. W efekcie zamiast nawyku
tolerancji otrzymamy zwichni t osobowo møodego pokolenia nie potrafi cego si znale w
spoøecze stwie, yciu, z fobiami, bez samoakceptacji i cz sto ulegaj ce patologiom.

lol je li Pan Szmigiel tak chce wszystkich wyrównywa to np niech przez miesi c utrzymuje si ze
zbierania zøomu a swoj pensje odda jakiemu etatowemu zbieraczowi... Co za czasy :(

a mo e zamiast zakøada peruki i malowac paznokcie obja nia dzieciaczkom wiat. Np. sk d sie
bierze deszcz, dlaczego zachodzi søo ce, etc. Do tego moze nauczyc je upawia w ogródku
warzywa? Bo te biedactwa w perukach i z wymalowanymi panokietkami niewiele wiedz o tym co je
otacza i .... e od tego zale y ich dobrostan :-)

A pó niej po ulicach p taj si lalusie z rurkach z wøoskami na el i wulgarne dziewuchy z petami w
japach i cyckami na wierzchu bo kilku debili eksperymentuje na ludzkiej naturze. Od wieków
m czyzna przynosiø mi so do jaskini i køadø si spa od strony wej cia eby chroni swoich
bliskich, a kobiety dbaøy o ogie i dzieci. Natury si nie zmieni, a zarówno babochøopy jaki i
ciotochøopaczki budz lito .
Mam to szcz cie, e mam dorosø córk i nie musz si przejmowa programami pederastów dla
przedszkoli. I zapewniam, e szcz cie maj ci propagatorzy wynaturze bo gdybym si
dowiedziaø, e w przedszkolu do którego chodzi moje dziecko pedera ci eksperymentuj z ludzk
natur to osoby za to odpowiedzialne spotkaøby si ze mn u adwokata i musiaøby przyszykowa
niezø kas na odszkodowanie.

@gregoson
Niestety w innych krajach za tak postaw nawet bez znamion agresji tylko
wyra aj c sprzeciw wobec programu genderowych bredni mo na ju øatwo trafi
do wi zienia. Lewackim kanaliom wydaje si e mog robi co chc ...

@gregoson
To ty wciaz mieszkasz w jaskini? Wspolczuje......
Btw dla twojej informacji, mnostwo ludzi nie je miesa, a jesli juz kobiety swietnie
sobie radza z robieniem zakupow ;)

@aprilprincess
zrobienie zakupów to nie problem, gorzej ju aby je przyniesc do domu. jakies

wiry chca odwóci role, kobieta d wiga ci kie torby a facet robi obiad. wiem, e

faceci sa kucharzami, ale chodzi o cos innego. od kiedy powstaø czøwiek, jak
søusznie napisaø gregoson, role byøy podzielone i byøo to normalne. teraz nagle
ktos wpadø na pomysø, e caøy ten porz dek zburzu . faceci maj cechy, które
pozwalaj im by lepszymi w pewnych zawodach, a kobiety w innych radza sobie
lepiej. po co zmienia na siø cco , co dobrze funkcjonuje.

@aprilprincess
@aprilprincess
zrobienie zakupów to nie problem, gorzej ju aby je przyniesc do domu. jakies

wiry chca odwóci role, kobieta d wiga ci kie torby a facet robi obiad. wiem, e

faceci sa kucharzami, ale chodzi o cos innego. od kiedy powstaø czøwiek, jak
søusznie napisaø gregoson, role byøy podzielone i byøo to normalne. teraz nagle
ktos wpadø na pomysø, e caøy ten porz dek zburzu . faceci maj cechy, które
pozwalaj im by lepszymi w pewnych zawodach, a kobiety w innych radza sobie
lepiej. po co zmienia na siø cco , co dobrze funkcjonuje.

@aprilprincess
@aprilprincess
od kiedy powstaø czøwiek, jak søusznie napisaø gregoson, role byøy podzielone i
byøo to normalne. teraz nagle ktos wpadø na pomysø, e caøy ten porz dek
zburzu . faceci maj cechy, które pozwalaj im by lepszymi w pewnych
zawodach, a kobiety w innych radza sobie lepiej. po co zmienia na siø cco , co
dobrze funkcjonuje.

"Rodzice z internetu mog dowiedzie si , czym zajm si dzieci na zaj ciach, np. zim poznawaøy
bajk o "Królewiczu nie ku", który przygotowaø pocz stunek dla krasnoludków.

Podobno nastepnie maja przerabiac sztuke Szekspira Romeo i Julian.

Strona 7 z 8

Przedszkola Równo ci: Ala jest chøopcem, a Ja dziewczynk . Prawica grzmi: 'To eksperyment...

2013-09-09

http://wyborcza.pl/1,75478,14564199,Przedszkola_Rownosci__Ala_jest_chlopcem__a_Jas_dzie...

background image

aprilprincess

4 godziny temu

0

Odpowiedz

butlun

4 godziny temu

Oceniono 10 razy

4

Ukryj odpowiedzi (1) Odpowiedz

piotrgorzko

4 godziny temu

Oceniono 1 razy

1

Odpowiedz

@chris_yyz
Juz jest przerebiona

Kogo zdrowo pojebaøo i prosi si o wpie... To nie jest niee normalne søownictwo, ale zdaje si
mamy wojn .

@butlun
tak sie dzieje tylko wtedy gdy mniejszo chce prosi o odrobin wolno ci. Ta
odrobina wolno ci dla mniejszo staje si zbyt maøa i prosz o wiecej a
zapominaj ze s mniejszo ci . A powiedzenie ze ich nie lubisz to od razu jeste
homofob antysemita itp

Strona 8 z 8

Przedszkola Równo ci: Ala jest chøopcem, a Ja dziewczynk . Prawica grzmi: 'To eksperyment...

2013-09-09

http://wyborcza.pl/1,75478,14564199,Przedszkola_Rownosci__Ala_jest_chlopcem__a_Jas_dzie...


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
2013 09 08 Przedszkola równości 2
2013 09 08 Przedszkola równości 5
2013 09 08 Przedszkola równości 4
2013 09 08 Przedszkola równości 6
2013 09 2014 08 Kalendarz roku farmacyjnego
2015 04 09 08 25 05 01id 28644 Nieznany (2)
2013 10 08 Dec nr 4 Regulamin KP PSP Ostrow Wlkpid
17.09.08-Scenariusz zajęć dla klasy II-Dodawanie i odejmowanie do 20, Konspekty
2013.09.17 FORMATKA RYSUNKOWA A4
2013 03 08
03 OZE 2013 11 08 sk
09 08 Rozdzielnice budowlane RB Nieznany (2)
2015 04 09 08 21 22 01id 28638 Nieznany (2)
23.09.08-Scenariusz zajęć dla klasy II-Podziwiamy ogrody kwiatowe, Konspekty
2013 vol 08 GLOBALNE ZARZĄDZANIE JAKO MODEL DECYZYJNY STARA KONCEPTUALIZACJA NOWEJ PRAKTYKI
Kody wybranych ofert od 2013 09 02
22.09.08-Jaki jest jesienny ogród, Konspekty
08 1 Przedsiębiorstwo horyzontalne przedsiębiorstwo wertykalneWady i zalety

więcej podobnych podstron