Samorząd Uczniowski ZS1

Wyjazd integracyjny dla SU - Szklarska Poręba 26-28 wrzesień 2011

- opracowanie ogólnej koncepcji działalności Samorządu oraz stworzenia planu pracy na nadchodzący semestr

WYCIECZKA SAMORZĄDOWA

W ostatnim tygodniu września odbyła się wycieczka zorganizowana przez Szkolny Samorząd trwająca 3 dni, tj. 26 - 28.09.2011.

O godzinie 7:45 wszyscy musieliśmy się znaleźć na Dworcu Głównym PKP. Po sprawdzeniu obecności uczestników wycieczki przez Panią Agnieszkę Ratajczak - Niedorys oraz Pana Selima Mucharskiego, których zadaniem było

okiełznać niesforną grupę nastolatków podczas trwania wycieczki, udaliśmy się na peron z którego odjeżdżał pociąg do Jeleniej Góry. Podczas podróży pociągiem, w miarę swoich sił, staraliśmy się ograniczać nasze możliwości do sprawdzenia ile osób zmieści się między parą drzwi oddzielających od siebie dwa wagony. Po ok. 2 godzinach dotarliśmy do Jeleniej Góry, gdzie musieliśmy czekać 30 min. na następny pociąg udający się do Szklarskiej Poręby. Podczas tego fragmentu podróży do celu byliśmy nadzwyczajnie spokojni. Cała podróż trwała ok. 3 godzin, które z jednej strony męczące a z drugiej zabawne i interesujące, ponieważ były urozmaicone przez naszą bujną wyobraźnię.

Zatrzymaliśmy się w Chacie Izerskiej, która znajdowała się w Szklarskiej Porębie Dolnej przy ul. Piastowskiej 32. Ośrodek jest zamieszczony w malowniczej okolicy, z okien każdego pokoju można było obserwować niesamowite widoki. Domek posiada duży taras, pod którym znajdują się ogromne beczki z trzema ławkami wewnątrz. Spędzaliśmy w nich większość czasu wolnego.

Głównym celem wycieczki było omówienie planu na rok szkolny 2011/12, czyli np. omówieniu rzeczy, które chcielibyśmy wprowadzić, zmienić lub usunąć ze szkoły oraz zaplanowaniu wielu imprez szkolnych. Debaty, na których posuwaliśmy tego typu tematy potrafiły trwać nawet kilka godzin.

Pierwszego dnia, przed obiadem, udaliśmy się na „spacer” po pobliskim lesie, który znajdował się na górzystym terenie, co w przeciwieństwie do naszych wychowawców, a zwłaszcza Pana

Samorząd Uczniowski ZS1 O wręczenie nagrody dla osoby, którą uczniowie uznali za mentora, poprosimy
Samorząd Uczniowski ZS1 SEKCJA ARTYSTYCZNA Dyskusje samorządowe podczas wyjazdu integracyjnego
Samorząd Uczniowski ZS1 SPRAWOZDANIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 WE WROCŁAWIU RO
Samorząd Uczniowski ZS1 13
Samorząd Uczniowski ZS1 Wybory odbyły się 12 października, oddano w sumie 402 głosy z czego na Patry
Samorząd Uczniowski ZS1 Dziękujemy Kubie Bagińskiemu za tą wycieczkę w przeszłość. Aby dzisiejsza
Samorząd Uczniowski ZS1 największe marudy ubiegające się o tytuł MALKONTENTA roku: 3ct, 3e; lct, 4bc
Samorząd Uczniowski ZS1 Prawie każdy z nas widział film Matrix, w którym łączy się życie i sen. To c
Samorząd Uczniowski ZS1 SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ZS1 w roku szk.
Samorząd Uczniowski ZS1 20
Samorząd Uczniowski ZS1 19.    Mam Talent - konkurs talentów (17.03.2012) 20.
Samorząd Uczniowski ZS1 JESTEM SZEFOWĄ Finał konkursu „ Jestem szefową ”... Wysyłając prace na
Samorząd Uczniowski ZS1 PS. Autorka zajęła 4 miejsce w finałach II edycji ogólnopolskiego konkursu
Samorząd Uczniowski ZS1 Mucharskiego, nie sprawiało nam dużej przyjemności. Po powrocie do ośrodka
Samorząd Uczniowski ZS1 Podsumowując, wycieczka była udana, Ci wszyscy którzy mogli pojechać, a z
szklarka Radość 9 wczasy rodzinne 9 spotkania integracyjne 9 pobyty weekendowe Szklarska Poręba
Samorząd Uczniowski, Kolo Przyrodnicze i Szkolny Klub Wolontariatu prowadzą zbiórkę darów dla zwierz
Akcje Samorządu często zakończone były nagrodami dla uczniów zakupionymi za pieniądze zebrane ze zbi
Samorząd Uczniowski ZS1DZIEŃ CHŁOPAKA Nazajutrz po powrocie z wyjazdu - zorganizowaliśmy spotkanie w