Dyskusja 122 facebook w obronie poczętego ŻYCIA !


W obronie poczętego ŻYCIA !

Mieczysław Jacek Skiba udostępnił zdjęcie użytkownika Mateusz Zalewski.

23 godz. ·

Mateusz Zalewski

18 września 2014 ·

Nie ważne ile masz lat, rusza każde serce. Nie zabijaj. Pokochaj, daj szansę tak jak Tobie ją dano.

Początek formularza

Lubię to!KomentarzUdostępnij

Dorota Brodzik, Zdzisław Marian Szczepański, Małgorzata Mercik i 3 inne osoby lubią to.

Komentarze

0x01 graphic

Dół formularza

Krystyna Kalinowska nie rozumiem, dlaczego znęcacie się nad kobietami, to one rodzą, wychowują i ponoszą ofiarę największą! Mają więc prawo do decyzji ; czy są gotowe na macierzyństwo , czy nie. Czy dają radę wychować, czy nie. Zajmijcie się własnym życiem i raz na zawsze przestańcie dopatrywać się we wszystkim zła. To facetów wina, ale najłatwiej potępiać kobiety. Ilu z was odwraca się plecami, kiedy dowiadujecie się ,że macie sprawować funkcję ojca? Widzieliście na własne oczy? Byliście przy zabiegach? Może nie raz lepiej dla niejednego by się nie urodziło? Popatrzcie ile dzieci maltretowanych, chorych, głodnych , ponizanych przez dorosłych! To są zbrodnie wobec narodzonych dzieci, ale tego nikt z was nie chce do siebie dopuścić

Lubię to! · Odpowiedz · 2 · 23 godz.

0x01 graphic

Jadwiga Borowicka Przykazanie Boże Nie zabijaj !! Dotyczy nie tylko mężczyzn ale i kobiet. Tego rodzaju zbrodnia nie ma żadnego wytłumaczenia jedynie Bóg wobec tych co zabijają może okazać swoje miłosierdzie. Każdemu Bóg dał wolną wolę ze swoim życiem ma prawo robić co chce ale życie płodu jest życiem dziecka. Nie nam decydować o nim. Każda dziewczyna czy kobieta wie jakie są konsekwencje bycia z kimś w łóżku.

Lubię to! · Odpowiedz · 1 · 22 godz.

0x01 graphic

Lucyna Wrzosek lepiej oddać do pryjutu?

Lubię to! · Odpowiedz · 9 godz.

Jadwiga Borowicka Lucyna Wrzosek Nie oddałam do przytułku mimo że znalazłam się w sytuacji beznadziejnej...Emotikon frown

Nie lubię · Odpowiedz · 1 · Przed chwilą

0x01 graphic

Artur Piękoś Jadwiga Borowicka... ZAORANE Emotikon wink

Lubię to! · Odpowiedz · 22 godz.

Jadwiga Borowicka Jak mam to zrozumieć?

Lubię to! · Odpowiedz · 2 godz.

Artur Piękoś Pozytywnie

Lubię to! · Odpowiedz · 1 godz.

0x01 graphic

Dagmara E. Szadkowska Krystyna Kalinowska, pełna zgoda. I dalej...Tylko którego boga? Polskiego? Słowiańskiego?...Raz. Ciekawe co zaorane, dwa. Trzy, "Każda dziewczyna czy kobieta wie jakie są konsekwencje bycia z kimś w łóżku." Jasne, a facet w tym czasie liczył stokrotki, i to kobieta pisze takie rzeczy...I znowu wzbudzanie poczucia winy i znowu w kobietach. Widziałam już te "chciane dzieci" u siebie na sesjach, to są najtrudniejsze przypadki bez energii urodzeniowej i energii pierwszych siedmiu lat to tak jakby kazać jechać maluchowi w wyścigach Formuły I bez benzyny...Piszcie dalej o rzeczach o jakich nie macie pojęcia...Smutne, nie spodziewałam się tego na tym profilu...Emotikon frown

Lubię to! · Odpowiedz · 1 · 16 godz.

0x01 graphic

Dagmara E. Szadkowska Niechciane dzieci prawie NIGDY nie podnoszą się do normalnego życia...Zawsze mają podświadome poczucie winy wobec matki...Ale dobrze się GADa gdy się nie zna praw energetycznych...

Lubię to! · Odpowiedz · 2 · 16 godz.

0x01 graphic

Lucyna Wrzosek same macie zaorane mózgi

Lubię to! · Odpowiedz · 9 godz.

0x01 graphic

Lucyna Wrzosek nie wszystko jest takie oczywiste jak wam się wydaje, dzieci z gwałtu też byście chowały? poważnie? to pokażcie mi przykłady swoich znajomych albo swoje - że zdecydowały się na ten krok.

Lubię to! · Odpowiedz · 1 · 9 godz.

0x01 graphic

Mieczysław Jacek Skiba Mord na Bezbronnych zawsze będzie mordem - zło powraca

Lubię to! · Odpowiedz · 3 · 8 godz.

0x01 graphic

Dagmara E. Szadkowska Dusza ostatecznie wchodzi do ciała w 3 miesiącu ciąży, wystarczy zaobserwować jak dusze wręcz czasem pertraktują między sobą o dane "pudełko" i w końcu jedna wygrywa, gorzej gdy wygrywają dwie, ale to inna historia...Raz. Więc jaki mord przez tym czasem? Na tkankach? Dobrze się facetowi mówi takie bzdury w dodatku ewidentnie jest tu brak uwolnienia od blokujących programów chrześcijaństwa i gadzich bogów Elohim, bogów homoseksualnych, nienawidzących kobiet...Dwa...Zmusiłbyś kobietę do urodzenia dziecka z gwałtu? Czy dziewczynkę, ofiarę pedofilia np. własnego ojca (miałam taką kobietę na sesji...coś absolutnie przerażającego, jaka energia się uwalniała poprzez Stwórcę...Emotikon frown ) też byś zmusił? To dziecko urodziło się kalekie, mało ją nie zabiło (miała 14 lat..) i umarło po 3 miesiącach...Za co kobiety mają tak cierpieć? Bo na tej planecie panuje niezgodny z definicją Stwórcy maskulinistyczny i zdemonizowany kult pochodzący od Gadów zwany religiami? Mało od niego już wycierpiała MATKA Ziemia? Mało wojen, mało niszczenia przyrody, mało męczarni kobiet? Wciąż wam mało? To zmartwię was...To już długo nie potrwa...Zalecam szybką naukę, chyba, że nie chcecie przetrwać, bo w tej formie i z takim bałaganem w umyśle nie dacie rady: https://www.youtube.com/watch?v=ZLRu6PJtRv4

Dear Woman

Become a fan on facebook: http://www.facebook.com/funnyordie Based on…

youtube.com

Lubię to! · Odpowiedz · Usuń podgląd · 2 godz.

0x01 graphic

Dagmara E. Szadkowska Nie jestem za aborcją...jestem za decyzją...Nie zawsze udaje się zabezpieczyć...

Lubię to! · Odpowiedz · 2 godz.

0x01 graphic

Mieczysław Jacek Skiba To jest bzdura uzasadniająca aborcję ! Może sprawdzisz jaki poziom stresu przeżywa abortowany 2 miesięczny płód i płód np 4 miesięczny ! TAKI SAM STRES - NIESKOŃCZONY ! Bo Dziecko jest bezbronne ! Znam tych pseudo uduchowionych pseudo nauczycieli uzasadniających aborcję do 3 miesiąca. Obym nie musiał ich wyciągać z Ciemności - Piekła jak zrobiłem z licznymi, którzy przesiedzieli tam tysiące i miliony lat ?!!! Zapewniam - bez przyjemności tam siedzieli !!! Te dupki mieszają Kobietom w głowach - a sami mają gówno zamiast mózgu - a na ich pseudo mądrość to ..... ach - brak słów !!!

Lubię to! · Odpowiedz · 2 godz.

0x01 graphic

Dagmara E. Szadkowska Piekło widziałeś powiadasz? Piekło jest tylko tutaj, piekło to decyzja, piekło masz lub nie masz w sobie...Długa droga przed Tobą...bardzo długa i trudna, bo bez słyszenia głosy Stwórcy...Oby bez ofiar innych (szczególnie kobiet czy zgwałconych dzieci...)...Smutne. Pozdrawiam jako Obserwator, ponieważ wszystko zostało Zaobserwowane...Dużo Światła z Poziomów Zerowych...Będzie bardzo potrzebne...Emotikon heart Do zobaczenia za jakieś 200, 300 ziemskich lat...

Lubię to! · Odpowiedz · 2 godz.

0x01 graphic

Anna Florianczyk Mieczysławie nie spodziewałam się po Panu takiego zasobu słów.. nikt nie ma prawa osądzac drugiego człowieka, każdy powinien zajmować się sobą i zobaczyć tą przysłowiową belkę w swoim oku....

Lubię to! · Odpowiedz · 1 godz.

0x01 graphic

Mieczysław Jacek Skiba Byłem w niebie starym i w niebie nowym - wszyscy chcielibyście tam być - zapewniam - te nieba są w nas. Byłem w Otchłani i w Ciemności w Piekle - i zapewniam, że nikt tam nie chciałby być - gdyby tylko wiedział. Faktem jest, że Bóg nie osądza nigdy. I ja też nie osądzam wiedząc, że Bóg nie osądza. Ale ostrzegam - że mord na Niewinnych i Bezbronnych to nie tylko gromadzenie złej karmy - losu - ale przede wszystkim straszliwa droga ku Ciemności !!! Nawet zabicie wojownika w walce w swej obronie to już straszny grzech - a co dopiero zarżnięcie DZIECKA w łonie matki !!! SZOK - jak mało czujecie i jak mało rozumiecie !!! Jestem Prorokiem Końca Czasów i mam prawo i OBOWIĄZEK ostrzec Was przed bezrozumną zbrodnią - bo nie wszyscy się spotkamy na tej Planecie gdy osiągnie Ona swoją Nieśmiertelność - nie wszyscy !!! Tylko Ci co są z natury i charakteru dobrzy i Ci co się zdążą opamiętać !!! Pozdrawiam Was - inkarnacja Archanioła Michała.

Lubię to! · Odpowiedz · 2 min

Jadwiga Borowicka Anna Florianczyk Staję w obronie P Mieczysława. Jaka by była miłość bliźniego gdyby jedni drugich nie ostrzegali przed niebezpieczeństwem tak aborcja jest czymś bardzo złym i niebezpiecznym należy mówić o tym wszystkim głośno gdzie tylko się da. Osąd należy do Boga ale my jesteśmy po to by ostrzegać przed takim czynem.

Nie lubię · Odpowiedz · 1 · 8 min

Anna Florianczyk Jak mógł być Pan w piekle którego nie ma.... piekło to wymysł Pana wyobraźni i wielu ludzi. Piekło to ludzie sami sobie stwarzają tu na Ziemi... Mam wrażenie że wszystko jest Pana wyimaginowaną wyobraźnią. Jest Pan prorokiem końca Czasów... lecz czy nie tym fałszywym przypadkiem przed którym ostrzegał Chrystus. .. straszy Pan ludzi.. Prawdziwych proroków rozpoznaje się po ich miłości, po tym, jak pomagają innym nie obwiniając ich o nic..nie krytykując nikogo.. .. Stawia się Pan ponad wszystkich....kto dał Panu takie Prawo oceniania i straszenia ludzi????? Kto dał Panu takie prawo.?

Lubię to! · Odpowiedz · 9 min

Anna Florianczyk Nie osądzaj... bo będziesz osądzony...

Lubię to! · Odpowiedz · 8 min

Anna Florianczyk Kto jest od Boga... to się nie wywyższa...nie poniża innych... nie krytykuje...nie stawia się wyżej od innych...

Lubię to! · Odpowiedz · 6 min

Mieczysław Jacek Skiba Mylisz się Anno Floriańczyk - prorocy zawsze ostrzegali i pouczali ludzi - i za to ludzie ich nie lubili, prześladowali i często zabijali - zresztą z Jezusem uczynili podobnie - bo właśnie ten fakt prześladowania i zabijania proroków też podkreślił. Ja nie potępiam Ludzi - potępiam i zawsze będę potępiał złe czyny ! A mego serca Pani nie zna w ogóle - mam w sobie tak wiele miłości, współczucia i dobroci, że nie może mnie Pani ocenić - bo ocenia Pani według własnego serca, a nie według mojego ! A mówię i mówił będę - aby ostrzec - bo PIEKŁO czyli Ciemność istnieje - istnieje nawet coś gorszego Otchłań gdzie dusze są unicestwiane. I złe siły rządzące tą Planetą wszystkie dusze chcą tam wtrącić !!!

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Od tego jest prawo karmy... Bóg ma swój porządek i nim się kieruje. Bóg pomaga na drodze rozwoju człowieka...

Lubię to! · Odpowiedz · 1 min

Mieczysław Jacek Skiba Prawo karmy też zostało narzucone tej Planecie przez Ciemne siły - a Bóg Jest Nieskończonym Miłosierdziem - tylko ludzie nie chcą z tego Miłosierdzia korzystać ?

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Skąd ta Pani Jadwiga wie, czy przypadkiem w poprzednim wcieleniu nie zabiła nienarodzonego dziecka... wszyscy macie zakrytą przeszłość i nie wiecie co robiliście i kim byliście w poprzednich waszych zyciach, więc nie oceniajcie teraz nikogo,bo cofniecie się na drodze rozwoju..

Lubię to! · Odpowiedz · 2 min

Mieczysław Jacek Skiba Byłem wojownikiem - a raczej przywódcą wojowników - dwa wcielenia temu ! Ale sprawiedliwym bo stanąłem w obronie niewolników. Za to Ciemność mnie osądziła i skazała na śmierć - co stało się w kolejnym wcieleniu. O paranojo stanąłem wtedy w obronie uciśnionego Człowieka

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Panie Mieczysławie.... proszę nie wymyślac takich bzdur... sądząc po Pana postach nie posiada Pan żadnej Wiedzy na ten temat... Wie Pan, że dzwonią... lecz nie wie Pan w którym kościele... takie znane powiedzenie...

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba Każdy sądzi według siebie - i ocenia według swej otwartości

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Teraz też Pan wojuje z ludźmi... na Fb...

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba z niektórymi bez wątpienia

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Właśnie... oceniając te kobiety.. też Pan ocenił siebie???

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk I co Panu ta wojna daje? Zabija nudę???

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba to płynie z Pani serca nie z mojego - ja oceniam czyny nie ludzi i głoszę Bożą Chwałę i Boże Miłosierdzie

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Krystyna Kalinowska Dagmara E. Szadkowska a u Żydów jest jeszcze inaczej Dziecko staje się człowiekiem dopiero z chwilą, gdy główka się ukaże w ujściu kanału rodnego. I z tą chwilą nabiera statusu Człowieka ! Więc jeszcze później !

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba nigdy się nie nudzę - działam

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk To czym z Pan nie był? Bo z postów wynika, że wszystkim Pan był?

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba oj teraz mnie Pani doceniła - wszystkiego sobie nie przypisuję

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Życia nikt nie jest w stanie nikomu odebrać... nawet nie narodzonemu dziecku... ono wraca tam skąd przyszło i czeka by móc przyjść ponownie...

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba nie życzę Pani STRESU związanego z takim 'odejściem'

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Proszę to zostawić Panu Bogu.... Panem Bogiem to Pan chyba nie był jeszcze?????

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba po śmierci ciała pragnę się z Nim Zjednoczyć - czego i Pani życzę - dobrej nocy też - pa

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Krystyna Kalinowska Mieczysław Jacek Skiba to uważasz, że zapobieganie ciąży przypadkowej też jest złem ?

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba już to napisałem poniżej - dobrej nocy

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Najpierw proszę wyrzucić te negatywy z siebie... bo szansa na zjednoczenie z Bogiem nikła

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba to Pani osąd - a mnie już się Bóg Objawił

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Super

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba znam więc drogę

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba i CEL

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Droga do Boga to droga przez Miłość.. krytykując drugiego człowieka, krytykuje Pan Boga... jeśli nie potrafi Pan pokochać drugiego człowieka takim jaki on jest..to nie kocha Pan też Boga..... to ta droga którą Pan idzie to droga nad przepaścią...

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Może dlatego Bóg się Panu objawił... by przed tym ostrzec

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba znów Pani gdera według swego serca i swego charakteru

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Piszę prawdę... a to, że Pana to dotyka...

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Prawda bywa bolesna...

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba nic mnie nie dotyka - stwierdzam fakt

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Przed sobą Pan kłamie...

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba jestem TAK-TAK , NIE-NIE jak uczył Jezus - mówię zawsze co czuję

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Bóg zna moje serce.... Pan go nie zna...

Lubię to! · Odpowiedz · 1 min

Anna Florianczyk Nie wie Pan Kim Jest Bóg...

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba i bardzo dobrze, że zna - a czy przypadkiem nie przeszkadza Mu Pani gderanie i szukanie dziury w całym ? - no nie raczej nie - wszak jest nieskończenie cierpliwy !!! Koniec tej durnej dyskusji o niczym !!! Dobrej nocy życzę

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Anna Florianczyk Proszę zapytać Pana Boga...

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba Z projektu mojej książki: rozdział: Matka Boska - zwykła Kobieta .... Jak już powiedziałem dziś z Nieba przybyło ponad 200 milionów Ludzi. A ponadto jak Wam mówię prawdziwie `Wszyscy jesteśmy ucieleśnieniem Boga - Pełni Miłości i Światłości'. A więc Drogie Panie ! Jeśli płodzicie i rodzicie z miłością swe Dzieci i Ich NIE MORDUJECIE - to już czujcie się Matkami Boskimi - a jeszcze gdy Ich wychowacie na Dobrych Ludzi to tym bardziej !!! ....

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Krystyna Kalinowska coś mi tu już nie pasuje ! Jak wysoko stawiasz Matkę Boską ? Ponad Jezusem może ?

Lubię to! · Odpowiedz · 13 min

Mieczysław Jacek Skiba Wszyscy jesteśmy równi sobie i Bogu

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba Przy okazji zapraszam do ściągania pliku projektu książki z Chomika http://chomikuj.pl/mjacek2013/Dokumenty [aktualną wersję załączam zawsze na chomiku] oraz do odwiedzenia na fb grupy Walka Światłości z Ciemnością na Końcu Czasów. Książka jest dopiero poddawana redakcji przez profesjonalne wydawnictwo - ale schemat i treść książki już zamieszczam. Po zalogowaniu się do chomika można pobierać do 50MB na tydzień za darmo. www.przeslanie.com

Dokumenty - mjacek2013 - Chomikuj.pl

Dokumenty • pliki użytkownika mjacek2013 przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • Księga…

chomikuj.pl

Lubię to! · Odpowiedz · Usuń podgląd · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba www.przeslanie.com

przeslanie.com - strona główna

NIEŚMIERTELNOŚĆ DUSZY I CIAŁA. WALKA ŚWIATŁOŚCI Z CIEMNOŚCIĄ NA KOŃCU CZASÓW

przeslanie.com|Od: kreatyw.pl

Lubię to! · Odpowiedz · Usuń podgląd · Przed chwilą

Barbara Rzepa-Leichsenring To bardzo wygodne ze strony stwórców , produkować nowe populacje, miec z nich niewolników i wmawiać grzech kobietom. Ciężar wychowania wcale nie wspomagany. Może teraz zaczną płacić za wychowanie te 500 na miesiąc. A gdyby rodzili się np. sami mężczyźni w probówkach, to byłoby łatwiej zrobić z nich roboty.?

Lubię to! · Odpowiedz · 3 min

0x01 graphic

Mieczysław Jacek Skiba Żyjemy na Planecie pięknej ale zniewolonej przez siły Ciemności - dlatego tak ciężko się tu i boleśnie żyje - ale każdy akt dobra jest policzkiem dla tych złych sił i kamieniem utwardzającym drogę ucieczki z tej niewoli ! Ludzie tego nie pojmują i wolą tkwić w Ciemności zamiast iść ku Światłości ?! Miłość bezinteresowna - w każdej sytuacji - jest kluczem otwierającym wszystkie Bramy.

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Barbara Rzepa-Leichsenring Jacku, to daj spokój kobietom. Powinniśmy zrezygnować z sexu. Wtedy wyszłoby na jaw jak umysł ludzki jest zmanipulowany przez ten instynkt. Z tego są tragedie. Gdy się chciałoby dzieci i mogło je wychować , to proszę bardzo, dawka hormonów i organizm przygotowany do rozpłodu. A nie tak że po okresie dojrzewania już o niczym innym myśleć nie można, tylko o sexie. Gady zrobiły z nas maszyny do rozmnażania.

Lubię to! · Odpowiedz · 3 min

Barbara Rzepa-Leichsenring Zdefiniuj Jacku "światłość". Dopóki nie ma definicjii ,czym ona jest, nie mamy o czym mówić.

Lubię to! · Odpowiedz · 4 min

Mieczysław Jacek Skiba Może i Gady zrobiły z nas maszyny do rozmnażania ? Ale można sex uprawiać i nie używać ani chemicznej, ani hormonalnej antykoncepcji ani żadnej antykoncepcji - i mieć dzieci - i bezpiecznie się kochać ! Przykładem jestem ja i moja wspaniała Żona ! Mamy 3 Dzieci.

Lubię to! · Odpowiedz · 3 min

Mieczysław Jacek Skiba Światłość to cudowny nieskończony stan Światła bez granic, które nie spala jak ziemski ogień - Światła nasyconego bezinteresowną i nieskończoną Miłością ! i ta Światłość jest w nas - w naszych duszach ! Szkoda, że nieliczni to poznali i nieliczni w to wierzą ?! A liczni zakryli tę Prawdę Ciemnością złego postępowania lub złego charakteru !!!

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Barbara Rzepa-Leichsenring Wiem, że wiatr jest ruchem elekronów. Nie wiem , czym jest światło. Od ognia jest światło, od słońca jest światło. Bogowie nie są bezinteresowni. Dlaczego każą nam byc bezinteresownym. To może tylko matka dziecku, być bez interesu. A prawnie dziecko powinno dać jej opiekę na starość. Możesz , Jacku , pracować bez interesu?Chyba tylko dla rodziny.

Lubię to! · Odpowiedz · 5 godz.

Mieczysław Jacek Skiba interes a bezinteresowność to dwie odmienne rzeczywistości

Lubię to! · Odpowiedz · 9 min

Barbara Rzepa-Leichsenring Bezinteresowna miłość to fascynacja, chęć poznania, dawanie siły życiowej, pomaganie itd.Nieskończoną Miłością jest źródło życia. Można go nazwać Bogiem ale to zbyt mało precyzyjne.

Lubię to! · Odpowiedz · 3 min

Mieczysław Jacek Skiba Tak jest to Bóg - Kocha bezinteresownie całe swe Stworzenie ! Czego o Stworzeniu powiedzieć się już nie da w takich superlatywach !

Lubię to! · Odpowiedz · 1 min

Barbara Rzepa-Leichsenring To dlaczego Bóg tworzy nie na swoje podobieństwo?

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba Tworzy i dłuuugo czeka kiedy Stworzenie stanie się takie jak On - doskonałe !!!

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Barbara Rzepa-Leichsenring Nikt tej drogi stworzenia nie objaśnia.

Lubię to! · Odpowiedz · 1 min

Mieczysław Jacek Skiba najpierw ewolucja [bezświadomy rozwój np jako minerał, roślina lub zwierzę] - a potem inwolucja [świadomy rozwój jako Istota rozumna] - to musi trwać ?

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba I dobrze jest jeśli będąc świadomą Istotą pozwalamy sobie na mądre wybory w życiu - wtedy idziemy wciąż do przodu !

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Barbara Rzepa-Leichsenring Już jako dusza wybierasz swój los. A te parametry nie zawsze są optymalne.

Lubię to! · Odpowiedz · 1 min

Mieczysław Jacek Skiba I tak aż do zjednoczenia z Bogiem - zjednoczenia i duszą - i zjednoczenia ciałem - czyli nieśmiertelność duszy i nieśmiertelność ciała - ostateczny CEL ! Fakt - jako dusza wybierasz - ale skąd wiesz, że to Twój wybór ? że ktoś zły i podstępny Tobą nie manipuluje ?

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba Mówiłem już - ta Planeta jest w niewoli Ciemnej mocy - i czyściec = astral też ! Tylko nieba są od tej złej mocy wolne !

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Barbara Rzepa-Leichsenring Po co się rodzić na tej planecie, jeżeli kobietom zabiera się wolność do miłości bezinteresownej. Muzułmanki nie chcą już więcej rodzić dzieci , które są im zabierane na żywe bomby. Dusze zostały przehandlowane. Teraz chcą nadal rozmnażać niewolników.

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba To nie dzieci są winne - ani matki - ale ci co robią z nas mięso armatnie ! łobuzy !

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Barbara Rzepa-Leichsenring Tu jesteśmy jednego zdania. Agresja na kobiety jest muzułmanom wpajana. W Kolonii i Hamburgu zaczęli napady na dziewczęta. Myślą że są u siebie. Niech najpierw idą do pani Merkel.

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Mieczysław Jacek Skiba Smutne ! zakrywanie damskich wdzięków nie uczy walki ze swą chucią ! to widać !

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą

Usuń

Dariusz Żochowski Komuś bardzo zależy byśmy byli też niewolnikami swych ciał. Kiedyś ludzie nauczą się sterować swą płodnością za pomocą siły woli niezależnie od okoliczności zewnętrznych i wtedy przestaniemy produkować te niskie wibracje (bólu, cierpienia), a takie jak powyższe dyskusje staną się bezprzedmiotowe.

Nie lubię · Odpowiedz · 1 · 6 godz.

Usuń

Mieczysław Jacek Skiba Oby tak było

Lubię to! · Odpowiedz · 1 min

PS-1

Lucyna Momot Hrehorowicz

7 stycznia 2015

Dla przypomnienia :

Co dzieje się z dusza/duchem ``dziecka``/płodu, który został poroniony przed okresem porodu ?

A oto co pisze na ten temat M. Newton w swojej ksiazce : ``Przeznaczenie dusz ``

``Dusze najmłodszych.Strata dziecka
(..)
Wiadomości o duszach i umieraniu dzieci dochodzą do mnie od wielu lat, co może stanowić pewną pociechę dla matek odczuwających wyrzuty sumienia z powodu zarówno zamierzonych, jak i niezamierzonych działań wiążących się ze stratą nienarodzonych dzieci. Dotyczy to tak przypadków aborcji, jak i poronień.
Podczas lektury niniejszych rozważań proszę pamiętać o tym, że karmiczny związek przyczynowo-skutkowy, odnoszący się do wydarzeń z wcześniejszego życia, przybiera odmienną postać w przypadku każdego związku między rodzicem a dzieckiem. Moim zamiarem jest dostarczenie czytelnikowi pewnych ogólnych informacji dotyczących dusz najmłodszych, które uzyskałem dzięki świadectwom moich pacjentów.
Rozpocznę od stwierdzenia, że nigdy nie zetknąłem się z przypadkiem wniknięcia duszy w płód w ciągu pierwszych trzech miesięcy ciąży.
Powód, dla którego dusze nie rozpoczynają tego skomplikowanego połączenia z płodem przed upływem kwartału, jest całkiem prosty - w tym stadium rozwoju płodowego nie ma jeszcze wystarczajcej ilości tkanki mózgowej, by dusza mogła zacząć swą pracę.
Mam bliską przyjaciółkę, która jest pielęgniarką położną w dużym szpitalu w Oregonie. Kiedy usłyszała, jak wygłosiłem to twierdzenie w ogólnokrajowej audycji radiowej, zadzwoniła do mnie i powiedziała: „Michael, dlaczego nie pozwolisz tym małym istotkom, by miały swoje dusze?" Była wyraźnie zła na mnie z powodu kwestii - które dzieci mają, a które nie mają duszy, jeśli nie dochodzi do narodzin.
Odpowiedziałem coś w tym stylu, że to nie ja ustalam reguły, więc proszę, żeby nie obwiniać posłańca o to, że przynosi złą wiadomość. Przypuszczam, iż ta opiekunka niemowląt, która widziała tak wiele tych, co nie przeżyły, uważała że płód posiadający od momentu poczęcia duchową tożsamość otrzymuje w jakimś sensie większą duchową pociechę niż gdyby nie miał duszy

Początek formularza

Lubię to!KomentarzUdostępnij

27 osób lubi to.

34 komentarzy

2 ponowne udostępnienia

Komentarze

Dół formularza

Lucyna Momot Hrehorowicz ````Powiedziałem mojej przyjaciółce, że istnieje uniwersalna świadomość miłości otaczająca wszystkie nienarodzone niemowlęta. Twórcza siła istnienia nigdy nie jest oddzielona od żadnej żywej
energii. Płód może żyć jako jednostkowy byt, nawet gdy nie posiada
jeszcze duchowej tożsamości. Jeśli matka poroni swoje dziecko w ciągu
pierwszych trzech miesięcy ciąży, unoszące się w pobliżu miłosne duchowe
siły pocieszą ją i będą czuwać nad dzieckiem. Mówiono mi, że nawet w
przypadkach poronień i aborcji w okresie między czwartym a dziewiątym
miesiącem, mogą znaleźć się dusze, które przy pomocy energii udzielą
wsparcia dziecku i matce w bardziej bezpośredni, fizyczny sposób. Dusze
znają z góry prawdopodobieństwo urodzenia się dziecka

7 stycznia 2015 o 23:57 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ````(..)Dusz nie przydziela się do niemowląt losowo. Stwierdziłem, że gdy matka z
jakiegokolwiek powodu traci dziecko, istnieją duże szanse na to, że
dusza tego niemowlęcia powróci do niej znowu w jej następnym dziecku.
Jeśli zaś ta matka nie urodzi kolejnego dziecka, dusza może wrócić jako
inny bliski członek jej rodziny, ponieważ taki był pierwotny zamysł.
Kiedy życie jest krótkie, dusze nazywają te żywoty "wypełniającymi",
które również mają do odegrania jakąś rolę w życiu rodzica. Oto
przykład:``

7 stycznia 2015 o 23:57 · Lubię to! · 3

Lucyna Momot Hrehorowicz ````Połączyłem się z płodem w czwartym miesiącu na zaledwie trzymiesięczną
egzystencję. W tym czasie matce potrzebne było odczucie duchowej
energii, aby dowiedziała się, że dawanie i strata życia mają głębokie
znaczenie. Nie chciałem, by smutek spowodowany tym, iż mnie straciła,
odebrał jej odwagą posiadania następnego dziecka. Wiedzieliśmy, że ten
płód nie zostanie donoszony, ale istniało duże prawdopodobieństwo
pojawienia się drugiego dziecka, ja zaś pragnąłem tego partnerskiego
związku z nią. Ona nie zdaje sobie sprawy, że byłem kiedyś jej synem, a
teraz jestem jej córką. Sądzę, że potrafiłem złagodzić gorycz i żal
mojej matki poprzez wysyłanie jej pocieszających myśli w ciszy
wszystkich tych nocy pomiędzy jej dwiema ciążami.````

7 stycznia 2015 o 23:58 · Lubię to! · 3

Lucyna Momot Hrehorowicz ``Jak wspomniałem w rozdziale 7, w paragrafie poświęconym bratnim duszom, gdy umierają niemowlęta i małe dzieci, ich dusze zazwyczaj nie wstępują do świata dusz
samotnie. Duchowi przewodnicy, opiekunowie młodych albo członkowie ich
grupy dusz często witają je już na powierzchni ziemi. Jeśli rodzic ginie
jednocześnie ze swym małym dzieckiem, oboje pozostają razem, co
ilustruje poniższy cytat:

7 stycznia 2015 o 23:58 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ````Po tym, jak mój syn i ja zostaliśmy zamordowani przez bandytów (w Szwecji,
w 1842 roku), pocieszałem go, kiedy wznosiliśmy się razem. Ponieważ był
taki młody, początkowo czuł się zdezorientowany i zmieszany. Objąłem go...Zobacz więcej

7 stycznia 2015 o 23:59 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz Ponizej zamieszcze z kolei fragmenty z sesji regresji do okresu przed urodzeniem, ktore prowadzila amerykanska psycholog, Helen Wambach ; ( a wyniki tych sesji przedstawiła w ksiazce ``Zycie przed zyciem ` )

8 stycznia 2015 o 00:01 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ```Czy płód jednak ma już ludzką duszę? Czy ma ją od samego początku, czy też
otrzymuje ją, gdy ciężarna zaczyna odczuwać ruchy świadczące o nowym
życiu? Odpowiedzi uczestników seansów na pytanie "Kiedy twoja dusza
połączyła się z płodem?" umożliwiają udzielenie odpowiedzi na podstawowe
pytanie;
Uczestnicy
seansów, rozpatrując ich jako grupę, byli raczej pozytywniej
ustosunkowani do sprawy usuwania płodu niż przeciętna ludność
amerykańska. Pomiędzy 750 osobami, które udzieliły odpowiedzi byli
jednak praktykujący katolicy, wielu chrześcijan i inni, którzy wierzyli,
że usuwanie płodu jest jakąś formą mordu. Pomimo tego prawie wszyscy
ankietowani mieli wspólne zdanie w jednej podstawowej sprawie.
Mianowicie odczuwali, że płód nie był rzeczywistą częścią ich
świadomości. W ankietach podkreślali, że w okresie ciąży nie żyli oni w
płodzie ale jako istoty odrębne. Odpowiadali często, że ciało płodu
odczuwali jako bardzo ograniczające, małe czy szczupłe i że woleli
wolność egzystencji pozacielesnej. Wielu z wielkimi oporami związało
swoją świadomość z rodzącym się dzieckiem.``

8 stycznia 2015 o 00:02 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ````Analiza 750 otrzymanych odpowiedzi wykazuje, że 89 % z nich podało, że dopiero
po sześciu miesiącach ciąży stali się częścią płodu. Wielu zaś jeszcze
potem przebywało na zmianę "w płodzie i na zewnątrz" niego. Mając ...Zobacz więcej

8 stycznia 2015 o 00:02 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ```W kilku przypadkach dusza, która uznała płód już za swój, mogła w
kontakcie z duszą matki wpłynąć na jej decyzję o usunięciu płodu. Moje
badania wskazują, że dusze mogą zadecydować o opuszczeniu płodu lub ...Zobacz więcej

8 stycznia 2015 o 00:02 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ````A oto kilka wypowiedzi podanych w ankietach:
" Byłem na zewnątrz i czekałem na poród, by móc połączyć się z ciałem.
Odczuwałem, że matka była zdenerwowana i moje narodziny nie uważała za
szczęście." /A-525/
"Połączyłem
się z płodem w końcu 9 miesiąca ciąży. Odczuwałem, że matka była
obojętna i rozmawiała z ojcem o kłopotach finansowych. Nie wiem, gdzie
byłem przed urodzeniem. Wydaje mi się, że byłem gdzieś zagubiony i
odczuwałem niechęć do połączenia z płodem i życia w obecnym czasie.
/A-498/
"Odczuwałem,
że dla matki ciąża była uciążliwa a przede wszystkim, że w płodzie jest
nieprzyjemnie i dlatego odwlekałem połączenie się z nim do ostatnich
chwil przed porodem," /A-444/
„Nie
byłem w pełni połączony z płodem i mogłem poruszać się jak przed
wejściem do niego. Połączyłem się, gdy zbliżał się czas porodu.
Odczuwałem, że matka miała strach i zobaczyłem lekarza, siostrę i izbę
porodową." /A-426/
"Byłem
trochę przerażony wzrostem płodu. Widziałem, że jest on już duży ale
pozostałem na zewnątrz do urodzenia. Odczuwałem wyraźnie, że poród jest
problematyczny. Matka czyniła mnie za to odpowiedzialnym i po trochu
nienawidziła, gdyż nie zachowywałem się właściwie." /A-420/
"Przyszedłem
do płodu na chwilę, z początku ciąży, oderwałem się od niego i
powróciłem, gdy był już czas na poród. Odczuwałem, że matka otrzymała
środki uspokajające i nawet nie zorientowała się, gdy odbył się poród.
Odczuwałem płynący od niej żal i strach, który miała przed osamotnieniem
po moim urodzeniu," /A-330/

8 stycznia 2015 o 00:03 · Lubię to! · 3

Lucyna Momot Hrehorowicz ````"Nie byłem powiązany z płodem, aż usłyszałem głosy ostrzegające, że poród
będzie przedwczesny i nakłaniające do szybkiego połączenia się. U matki
odczuwałem olbrzymi strach."/A-98/
"Połączyłem
się z płodem w trzecim miesiącu ciąży ale potem odszedłem. Głównie
zainteresowany byłem, czym będą moi rodzice. Czułem, że matka jest
nerwowa i wiedziałem, że chce ona bym wyrósł na kogoś wielkiego. Mama
chciała, aby wszystko było dla mnie doskonale przygotowane i była
wściekła, że lekarz się spóźnia," /A-351/
"Połączyłem
się z płodem tuż przed urodzeniem i poród przeżyłem w płodzie. Wyraźnie
widziałem, że mama była przerażona. Obawiała się powiedzieć cokolwiek
do ojca czy lekarza. Mama była bardzo zatroskana i bardzo się bała i
dlatego właśnie połączyłem się z płodem przed porodem. Miałem wrażenie,
że gdybym zgodnie ze swoim planem połączył się z płodem po urodzeniu -
dziecko też by żyło."/A-393/

8 stycznia 2015 o 00:03 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ````Połączyłem się z płodem tuż przed porodem, ale na jego czas opuściłem ciało i
wróciłem, gdy zrobiłem pierwszy wdech powietrza. Zauważyłem, że moja
mama okropnie krzyczała i właściwie to mnie nie chciała."/A-486/
Dwadzieścia
procent ankietowanych stwierdzało, że w czasie ciąży byli poza płodem i
nie podało kiedy się z nim połączyli. Odczuwali oni opór przeciwko
przyjściu na świat.
" Nie byłem w płodzie, ale czułem się bardzo bliski mojej mamy. Odczuwałem, że mnie kochała i pragnęła."/ A-541/
"Odczuwam, że nie byłem w płodzie ale unosiłem się wokół mamy." /A-.252/
"Mam
odczucie, że krążyłem wokół matki po niewidzialnym okręgu, którego
promień zmniejszał się z dnia na dzień wraz ze zbliżaniem się dnia
porodu. Czułem, że matka chciała bardzo pozbyć się mnie, co jednak
wywołało mój sprzeciw,"/A-170/
"Wydaje
się mi, że krążyłem wokół płodu, podziwiałem i chroniłem go i życzyłem
sobie połączenia z nim, ale zrobiłem to dopiero podczas porodu. Matka
była do mnie bardzo negatywnie nastawiona, nieszczęśliwa i nie chciała
akceptować nowej sytuacji,"/ A-206/``

8 stycznia 2015 o 00:03 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ````"Byłem na zewnątrz płodu i ze zdumieniem obserwowałem, jak on się rozwijał i
wiedząc, że będzie on moim ciałem ochraniałem go całą moją energią i
energią mojej mamy. Moja mama była po prostu wściekła, zimna, smutna,
miała strach i odczuwała bóle. To było dla mnie odczucie zawodu i bólu i
dlatego odłączyłem się od ciała."/A-348/
"Miałem
nieokreślone odczucie, jakbym czekał na nowe ognisko domowe, ażeby mieć
wszystko w komplecie. Wydawało mi się, że chcę pozostać wolnym i nie
dostrzegałem uczuć mojej mamy." /A-382/
"Najczęściej
byłem poza płodem, kiedyś zobaczyłem wnętrze matki z płodem. Później
matkę leżącą w łóżku w sypialni. Nie wiedziałem, że przyjmuję realnie
ten pokój i meble. Matka miała po dziurki w nosie czekania i leżenia w
łóżku - potrzebnego dla uniknięcia poronienia. Mama miała obawy przed
ciążą i porodem ale ponieważ była to już druga, więc była trochę
spokojniejsza." /A-520/

8 stycznia 2015 o 00:03 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ```"Parę razy byłem w płodzie, obserwowałem go, strzegłem i pilnowałem.
Wniknąłem do niego raczej po porodzie niż przed. Odczuwałem zupełnie
dokładnie, że matka była trochę smutna i rozgniewana, gdyż ojciec nie ...Zobacz więcej

8 stycznia 2015 o 00:04 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ```"Wydaje się, że przebywałem na zewnątrz i wewnątrz płodu i odczuwałem do niego
współczucie i wstręt. /Do matki miałem odczucie szacunku i odnosiłem
wrażenie, że jesteśmy starymi przyjaciółmi - co w ogóle obecnie nie ...Zobacz więcej

8 stycznia 2015 o 00:04 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz `` ``"Byłem w płodzie i na zewnątrz, troszczyłem się o niego i stale unosiłem się
obok niego. Moja mama była tak podniecona i przerażona, że myślałem, że
zgłupieję."/A-913/
"Byłem
w płodzie i na zewnątrz i wydawało się, że są dwa różne światy: ten w
płodzie i ten na zewnątrz. Połączenie nie było pełne. Poznałem dokładnie
uczucia mojej mamy przed porodem." /A-102/
Grupa obejmująca pięć procent ankietowanych podała, że do urodzenia wcale nie byli w płodzie i mogli opuszczać noworodka.
"Wydaje
się, że unosiłem się nad płodem, gdy nastąpiło urodzenie, które trwało
trzy dni. W czasie tego ciężkiego porodu nie byłem w płodzie."/A-505/
"Wydaje
mi się, że uczestniczyłem w rozwoju płodu tak ze środka jak i z
zewnątrz i byłem w nim wręcz zakochany, ale nawet po urodzeniu nie
wstąpiłem w niego. Zjednoczyliśmy się dopiero po pierwszym krzyku i
oddechu. Dostrzegłem, że mama miała wiele marzeń i planów w stosunku do
mnie. /A-461/

8 stycznia 2015 o 00:04 · Lubię to! · 3

Lucyna Momot Hrehorowicz ``"W czasie ciąży nie miałam połączenia z płodem. Wstąpiłem w niego po
sześciu dniach od urodzenia. Czułem, że matka wie, iż w drugim dniu po
porodzie umrze i obserwowałem to wszystko z daleka." /A-383/...Zobacz więcej

8 stycznia 2015 o 00:04 · Lubię to! · 3

Lucyna Momot Hrehorowicz ```"Wydaje się, że połączyłem się z płodem w szóstym miesiącu ciąży. Nie znałem
uczuć matki w czasie porodu, ale przed połączeniem się z płodem
odczuwałem z jej strony wielką niechęć." /A-549/
"Wydaje
się, że połączyłem się z płodem około miesiąc przed urodzeniem. Znałem
uczucia matki przed urodzeniem. Byliśmy połączeni karmicznie, gdyż w
poprzednim życiu była moim przyjacielem."/A-231/
"Wydaje
mi się, że wstąpiłem do płodu w szóstym miesiącu i pozostawałem z
pewnymi przerwami, gdyż byłem też poza nim. Odczułem, że matka była zła,
przestraszona i koniecznie chciała się mnie pozbyć. Przerwałem
połączenie z nią, abym mógł pozostać przy życiu." /A-493/
„Moje
połączenie z płodem nastąpiło, gdy był on już w pełni ukształtowany,
gdzieś w siódmym miesiącu. Z ciała matki płynęły ku mnie ciepło i strach
przed porodem,"/19/

8 stycznia 2015 o 00:04 · Lubię to! · 3

Lucyna Momot Hrehorowicz A ponizej fragment najnowszej ksiazki Schwartza w temacie tego wpisu :

8 stycznia 2015 o 10:56 · Edytowany · Lubię to! · 1

Lucyna Momot Hrehorowicz ``Wiedzcie, że du­sza nie zamieszkuje w pełni płodu po zapłodnieniu. W wielu
przypadkach, w trakcie pierwszego trymestru, w ogóle w nim nie przebywa.
W tym okre­sie dusze matki i dziecka często spotykają się na obszarze ...Zobacz więcej

8 stycznia 2015 o 10:56 · Edytowany · Lubię to! · 4

Lucyna Momot Hrehorowicz ``Większość kobiet jednak nawiązuje
ten kon­takt stopniowo - przeważnie w okresie od czwartego lub piątego
do ósmego miesiąca ciąży - czyli w drugim lub trzecim trymestrze. W ...Zobacz więcej

8 stycznia 2015 o 10:56 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ``Gdy płód przychodzi na świat w otaczającym go świetle życia [na planie fizycznym], najczęściej
towarzyszy temu napływ energii duszy, która wcho­dzi do ciała i - w tym
ostatecznym momencie - w pełni się w nim zakorze­nia. To zacieśnienie ...Zobacz więcej

8 stycznia 2015 o 10:57 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ``Dusza może zmieniać zdanie, podobnie jak ludzka osobowość. Jeśli wy­bierze sobie rodzinę i dojdzie do zapłodnienia, a następnie do
poronienia lub przerwania ciąży, dusza dziecka może poczekać, aż matka
ponownie zaj­dzie w ciążę, lub wybrać inne doświadczenie. Rada dokona
przeglądu do­stępnych dla niej możliwości i za pomocą duchowego
przewodnika, zapre­zentuje jej te, które najlepiej przysłużyły się jej
rozwojowi.

8 stycznia 2015 o 11:00 · Lubię to! · 2

Lucyna Momot Hrehorowicz ``W trakcie ciąży ma miejsce pewne przeniknię­cie, które matki najczęściej odczuwają w drugim lub trzecim trymestrze, ale dusza nie zamieszkuje w
pełni ciała płodu. Czasem przebywa w nim zaled­wie przez kilka minut do
kilku godzin, innym razem przez kilka dni. Podob­nie jak w przypadku
umierającego człowieka, dusza nienarodzonego dziecka wchodzi i wychodzi z
ciała, pozostając z nim jednak w pewien sposób połą­czona. Rzadko
towarzyszy płodowi, zwłaszcza przed, a nawet i w siódmym, ósmym lub
dziewiątym miesiącu ciąży.

8 stycznia 2015 o 11:01 · Lubię to! · 3

Lucyna Momot Hrehorowicz ``Ponownie podkreślamy, że dusza całkowicie łączy się z płodem dopiero podczas porodu, wplatając swoją energię w sieć włókien nerwowych i
oży­wiając ciało. To właśnie w trakcie tego procesu dochodzi do
spuszczenia za­słony zapomnienia. Dusza odczuwa zamęt w tych pierwszych
chwilach ży­cia, ponieważ zrywa połączenie z życiem pomiędzy
wcieleniami. Przestaje mieć kontakt z tamtą rzeczywistością. Widzi tylko
to, co znajduje się przed nią i co ją otacza. W większości przypadków
są to łono matki i kanał poro­dowy. Poród (naturalny lub cesarskie
cięcie) przypomina przebudzenie się ze snu bez świadomości tego, kim
jesteś ani gdzie się znajdujesz”.

8 stycznia 2015 o 11:02 · Lubię to! · 6

Jolanta Lewandowska ciekawe , pomyślałam o tym ,że właśnie poród można porównać do śmierci , ten tunel opisywany w śmierciach klinicznych , dokładnie mi się kojarzy z porodem ....... taki fajny tekst wklejam :

W brzuchu mamy rozmawia dwoje dzieci…
― Wierzysz w życie po porodzie?
― Oczywiście. To jasne, że istnieje życie po porodzie.
Jesteśmy tu, aby nabrać sił i przygotować się
na to, co nadejdzie.
― Ależ to bzdura! Po porodzie nie ma niczego!
Czym byłoby życie poza łonem matki?
― Oczywiście jest wiele historii o życiu „po drugiej
stronie”. Mówi się, że tam jest dużo światła, dużo
radości i emocji, tysiące rzeczy do przeżycia. Na
przykład zdaje się, że tam je się ustami.
― Ale to śmieszne! Żywi nas pępowina. Wszyscy to
wiedzą. Nie je się ustami! Oczywiście nikt stamtąd
nie wrócił… Są to więc opowieści naiwniaków.
Życie kończy się po porodzie. Tak już jest, trzeba
to zaakceptować.
― Cóż, pozwól, że się nie zgodzę. Oczywiście nie
wiem dokładnie, jak będzie wyglądało życie po
porodzie i niczego nie mogę udowodnić. Ale podoba
mi się myśl, że zobaczymy naszą mamę, która
się nami zajmie.
― „Mamę”? Czy to znaczy, że wierzysz w „mamę”?
Ach! A gdzie ona jest?
― Ależ ona jest wszędzie! Jest dokoła nas! Powstaliśmy
dzięki niej i dzięki niej żyjemy. Bez niej nie
byłoby nas tutaj.
― To absurd! Nie widziałem żadnej mamy, więc
to oczywiste, że ona nie istnieje.
― Nie zgadzam się, to Twój punkt widzenia. Przecież
czasem, kiedy jest cicho, słychać, jak śpiewa…
Czujemy, kiedy głaszcze nasz świat… Jestem pewien,
że nasze prawdziwe życie rozpocznie się
po porodzie.
Jean-Baptiste Le Coq

8 stycznia 2015 o 18:04 · Edytowany · Lubię to! · 22

Lucyna Momot Hrehorowicz Dzieki, Jolu, czytalam to juz kiedys, ale w tej grupie tego tekstu jeszcze nie bylo Emotikon heart

8 stycznia 2015 o 15:59 · Lubię to! · 1

Jaro Ost super Emotikon smile

8 stycznia 2015 o 16:05 · Lubię to! · 1

Elżbieta Maniak-Prątnicka ŚWIETNE.

8 stycznia 2015 o 17:59 · Lubię to! · 2

Monika Klosinska dusza wlasnie wybrala takie doswiadczenie, zamoczyla nozki w fizycznosci i tylko tyle chciala doswiadczyc....to nie decyzje matek tylko duszyczek

8 stycznia 2015 o 19:38 · Lubię to!

Lucyna Momot Hrehorowicz Czasami to decyzje matek, i w takich sytuacjach tylko ich doswiadczenie ( jak równiez ich partnerów ) , bowiem zalozyly sobie z gory poronienie, i ze do plodu zadna dusza na poziomie ludzkiej sie nie zdazy wcielic ..wtedy cialo płodu emanuje jedynie energia ta samą, co dusza matki ..

8 stycznia 2015 o 20:09 · Lubię to! · 1

Mieczysław Jacek Skiba Najgorszą zbrodnię można sobie jakoś wytłumaczyć ?!

8 min · Lubię to!

Lucyna Momot Hrehorowicz Mieczysławie, kazdy odpowiada sam za swoje decyzje . Nie nam osadzac plany innych dusz, które realizuja na Ziemi ...Mozesz sie z ich decyzjami nie zgadzac., ale kazda dusza ma wolna wole ..

5 min · Lubię to!

Mieczysław Jacek Skiba Fakt - każdy decyduje za siebie - ale z teoriami pseudouduchowionych, którzy głoszą, że dusza zamieszkuje płód dziecka w łonie matki od 3 miesiąca się nie zgadzam zupełnie ! Dusza jest w płodzie od chwili poczęcia - i to jest bardziej niż pewne ! Dlaczego ? Bo abortowany płód w każdym stadium rozwoju przeżywa nieskończony STRES !!! Gdy Jego CIAŁO jest rozrywane na strzępy !!!

Przed chwilą · Lubię to!

Lucyna Momot Hrehorowicz Nie zapominaj, Mieczysławie, ze w ciele płodu wcielone sa tez dusze na 2 poziomie gestosci do jego komórek , i to od jego popczęcia, które tez czują ból ......Ale dusza ludzka to trzeci pozioim gestosci i wyzsze ....Poza tym powyzsze fragmenty to nie teorie osób `pseudouduchowionych`, a tylko wspomnienia z sesjii regresji osob, ktore cofneły sie pamiecia do okresu, gdy same były w takiej własnie sytuacji ....To nie teorie wiec, a praktyka, namacalne doswiadczenia. Wiele dusz ludzkich wciela sie wiec do ciała płodu tuz przed urodzeniem, albo po ... Ale oczywiscie mozesz uwazac inaczej.

31 min · Lubię to! · 1

Mieczysław Jacek Skiba tak - uważam inaczej

29 min · Lubię to!

Mieczysław Jacek Skiba Emotikon heart

29 min · Lubię to!

Lucyna Momot Hrehorowicz I to jest ok. Masz do tego prawo. Podobnie jak inni do innego zdania Emotikon heart

28 min · Lubię to!

Usuń

Agnieszka Sosnowska a co z wspomnieniami z zycia plodowego???? przeciez gdyby nie bylo duszy to by i wspomnien nie bylo!! a mozg nie ma nic do tego czy jest rozwiniety czy nie, bo przeciez dusza nie posiada mozgu a pamiec podswiadomoa....

10 min · Nie lubię · 1

Usuń

Julita Matuszewska ja uwazam inaczej. znam wiee wydarzeń gdzie dziecko w brzuchu uratowało życie mamie poruszając się lub kopiąc w nerki. śmieszna jest dla mnie teza że dziecko dostaje dusze po porodzie a sytuacje z tej grupu co pokazuja ze jakas dusza przestała nawiedzac dana rodzine od kiedy kobieta zaszła w ciąże? wg mnie dusza jest od momentu powstania dziecka tz jak 2 kom sie zepią

11 min · Nie lubię · 1

Usuń

Mieczysław Jacek Skiba Japończycy uznają, że Człowiek powstaje w momencie poczęcia - i my też tak powinniśmy uznawać - bo Życie Ludzkie jest bezcenne !!!

Przed chwilą · Lubię to!

Usuń

Julita Matuszewska przecież człowiek w brzuchu potrafi nawiązać kontakt z rodzicami nawet się bawić może, poznaje dźwięki - i to co jest jak nie dusza ?

3 min · Nie lubię · 1

Usuń

Lucyna Momot Hrehorowicz Kazda dusza ma wolna wole,i moze wcielac sie w płod, kiedy chce. To, ze sami znamy przykłady, które mowia, ze z płodem nawiazywano kontakt przed jego urodzeniem, nie oznacza, ze były do nich wcielone dusze juz na stale ....albo ze wszystkie dusze wcielaja sie w takim okresie, jhak przypadki, które znamy. Powyzsze przyklady sa wziete z zycia, sa autentyczne, jak moga byc wiec ` smieszne ` ? A wiec moga sie wg mnie zdarzyc rózne przypadki : zanim nie wykształci sie mózg w ciele płodu, dusze tylko kontroluja jego rozwój z zewnatrz, nie wcielaja sie, bo nie mogłyby wogole myslec.. Potem czesc wchodzi na małe chwile, aby sie powoli przyzwyczajac, inne dalej czekaja, a jeszcze inne juz wcielaja sie na stałe .. Część wciela sie na stałe po porodzie. Stad moga sie bawic z rodzicami, jak napisałas Julita, w pewnych chwilach, nie bedac jeszcze na stałe wcielonymi. Mieczysław Jacek Skiba - nie wiem, dlaczego mieszasz temat bezcennosci zycia z faktem, kiedy sie wcielaja do płodu dusze ....Nie piszemy tutaj o aborcji, nikt jej nie uwaza za dobre wyjscie, zawsze jest to lekcja nie przerobiona, piszemy o tym, kiedy dusze wcielaja sie w płod ....Wiec prosze, nie powtarzaj, ze zycie jest bezcenne, jakbysmy w tym watku promowali aborcje !

8 min · Edytowany · Lubię to!

PS-2

Komentarze

Usuń

Bogumil Oryszczak Nie ma co prowadzic dyskusji.zastosowac Japonskie rozwiazanie. Japonczycy wprowadzajac to rozwiazanie w wiekszosci nie byli i nie sa chrzescijanami ,wyznawcami Islamu czy Judaizmu ale mie maja problemu . Powinniscie wiedziec a jak nie wiecie to zapytajcie jak to zrobili w japonii.

Lubię to! · Odpowiedz · 11 godz.

Usuń

Mieczysław Jacek Skiba jak ?

Lubię to! · Odpowiedz · 9 godz.

Usuń

Bogumil Oryszczak Wiek czlowieka licza od daty poczecia.Nie ma czegos takiego jek embrion ,plud itp.jest czlowiek.Nie wiedzieliscie??? Nie ma wiec dyskusji zabic czy nie . Ludzi nie wolno zabijac.

Nie lubię · Odpowiedz · 1 · 9 godz.

Usuń

Mieczysław Jacek Skiba Pięknie - i tak powinno być !

Lubię to! · Odpowiedz · Przed chwilą



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Dyskusje 279 facebook Śmierć kliniczna a mistycyzm
Dyskusje 378 facebook Lepszy Świat marzenie się spełnia
Dyskusje 366 facebook Wolność w duchu
Dyskusja 156 facebook Jesteśmy Jednią = Jednością
Dyskusje 252 facebook Zasady Ludzi Wolnych utopia Archanioła Michała czy szansa na rozwój
Dyskusje 330 facebook Semjase Kościół wie
Dyskusje 222 facebook Miłość i strach Czy Ludzkość zostanie ocalona
Dyskusje 361 facebook Wierzcie w Ewangelię
Dyskusje 289 facebook Poziomy rozwoju duchowego
Dyskusja 126 facebook USrael a Putin Imperium Oriona a Nordycy
Dyskusje 304 facebook Ciało krzemowe zamiast węglowego
Dyskusja 146 facebook stać się Jednym z Bogiem
Dyskusje 346 facebook Nowa Ziemia
Dyskusja 141 facebook Amerykanie chcą wojny z Rosją na naszym obszarze
Dyskusje 233 facebook LUDOBÓJSTWO
Dyskusje 161 facebook przybyliśmy zakończyć Kali Jugę erę nieprawości
Dyskusje 371 facebook Narodziny Nowego Świata
Dyskusje 218 facebook Pełnia Boga w nas

więcej podobnych podstron