5375



0x01 graphic

Ujawnicie wasze żydowskie nazwiska i pochodzenie!

Duża część polityków, tych z Prawa i Sprawiedliwości oraz Platformy Obywatleskiej, ma korzenie żydowskie oraz zmienione nazwiska. Publikacja ta jest listem otwartym wzywajacych posłów do ich ujawnieniaList otwarty do:
Prezydenta RP - Lecha Kaczyńskiego
Parlamentarzystów RP


Szanowny Panie Prezydencie, Szanowni  Państwo Parlamentarzyści!

Przeprowadzona  w ostatnim czasie kwerenda w archiwach, innych zasobach archiwalnych, analiza różnych publikacji, oraz  innych dostępnych dokumentów wykazały, że bardzo wielu z Was, podobnie jak Prezydent RP, oraz jego brat premier, są wprawdzie  obywatelami Rzeczpospolitej, jednakże, co należy z przykrością stwierdzić, wstydzicie się swoich rodowych nazwisk, nazwisk pochodzenia żydowskiego. Czy jesteście "Pełniącymi Obowiązki Polakami"?

Zobacz jak zmieniano nazwiska

Nazwiska te były zmieniane w różnym czasie, przeważnie jednak po II wojnie światowej, kiedy towarzysz Berman wezwał, Was, polskich żydów, ocalałych z  pożogi wojennej lub  tych repatriowanych,  do przyjmowania polsko brzmiących nazwisk  w celu ukrycia żydowskiego rodowodu.

Nie jest  trudnym do ustalenia, kto z Was ma zmienione nazwisko. Zmiana nazwiska wprawdzie zawsze jest dopuszczalna i akceptowalna, ale masowa zmiana nazwisk, zanim się zasymilowało, wskazuje na podstęp w działaniu, a wg mnie, niekiedy może sprowadzać się do niecnych zamiarów wobec gospodarza, w tym przypadku Rzeczpospolitej.

Podobna sytuacja  ma miejsce w przypadku masowego uznania się za katolików, spoczywających następnie na cmentarzach katolickich. I w tym przypadku  każdemu jest dane zmienić wiarę,  trudno jednak uznać, że zmiana wiary miała podłoże religijne.

Można wprost stwierdzić, że wiele z dokumentów tożsamości nie  jest prawdziwych, podobnie jak nie są prawdziwe kwestionariusze repatriacyjne, gdzie   nawet ci Żydzi,  którzy przed okupantem uciekli na tereny dawnej ZSRR, po tym jak powrócili, prawie zawsze albo zawsze wpisywali obywatelstwo polskie, narodowość polską. Taka sytuacja to potężne kłamstwo statystyczne.

Nie jest ani  prawdą ani nie jest też to możliwe aby w Polsce pozostało  w 1945 roku jedynie 100 tyś obywateli polskich narodowości żydowskiej. Spis z 1921 roku mówił o liczbie 2.2 mln, zaś spis z 1931, już o liczbie 3.3 mln. To oznacza, że w roku 1939 liczba obywateli polskich, wyznania mojżeszowego  mogła wynosić około 4 mln. Wszystko wskazuje na to, że ta liczba jest mocno niedoszacowana. (patrz tekst "Heraldyk opowiada") W danych MSZ podanych przez ministra Bartoszewskiego,  w czasie działań wojennych miało stracić życie około   3 mln polskich żydów. To oznacza, że  różnica wynosiła nie 80 tyś,  jak podają oficjalne źródła, a co najemnej milion. Do tego trzeba doliczyć repatriantów, którzy podawali się za obywateli Polski. Tych liczb nie zmienią nawet  kolejne fale emigracji do Izraela. Podawanie  liczby 200 tyś, to potworne kłamstwo stalinowskie. Podobnie jak to, że dziś w Polsce  żyje  jedynie 15 tyś osób narodowości żydowskiej. Dlaczego podaje się takie dane? Jakie były tego intencje? Całe to przedsięwzięcie było możliwe, dzięki masowej migracji ludności (były tzw. miejca etapowe, gdzie otrzymywało się tozsamość i dokumenty) w ramach powojennej repatriacji i metodom stosowanym przez ówczesne władze, zdominowane przez nacjonalistów żydowskich zarazem oprawców stalinowskich.


Zaznaczam, że  nie jest  moja intencją oznaczanie obywateli RP narodowości żydowskiej  poprzez wytykanie im pochodzenia, ale problemem dla obecnej Polski  są różnej maści  "polscy politycy", co do których  istnieją dowody wprost wskazujące na   to,  że są narodowości żydowskiej, do czego się nie przyznają. Niestety, są oni w znakomitej większości.

W ten sposób polski Sejm pozostaje polskim parlamentem tylko z nazwy.  I jeszcze raz zadaje pytanie - dlaczego tak się dzieje? W USA polityk, senator, kongresman czy prezydent nie zatajają swojej narodowości. Z przykrością muszę też  powiedzieć, że wiele z tzw. "przekrętów" prywatyzacyjnych  dokonały osoby narodowości żydowskiej. Przykład? Proszę przeanalizować prywatyzacje w Pińczowie. Moja odpowiedz brzmi - każdą prywatyzacja w  tym mieście   dotknięta jest  działaniem naszych braci starszych w wierze. Np. - PZKB, Karp & Saromonowicz, z domu Lewandowska, ur. w Nowej Soli. Są też takie nazwiska jak mec. Jan Kamiński, stary lwowski prawnik.

To się nazywa kontrolowana wysprzedaż poprzez masę upadłości majątku Polski i budowanie kapitału do następnych interesów.

Nie można też zapomnieć o wymiarze sprawiedliwości. W tych strukturach, np. w palestrze, prokuraturze czy sądach,  udział osób narodowości żydowskiej  jest obecnie większy niż po wojnie, w  tym w szczególności  w takich instytucjach jak MBP.  To, że korporacja

0x01 graphic

ciąg dalszy artykułu

adwokacka jest tak szczelna i hermetyczna, to nie problem obawy przed konkurencja, przed rynkiem, a kwestia tego, że ten samorząd  obsadzony jest przede wszystkim przez osoby narodowości żydowskiej - patrz Łódź i Kielce. Jeżeli połączyć taką sytuacje w prokuraturze, sądzie i palestrze, to oczywistym jest, ze trzecia władza podobnie jak Sejm, został zawłaszczona przez mniejszość żydowską. Przykład. Szefem VII wydziału śledczego UB  w Kielcach był niajaki Mielniczuk. Kto prowadził nieudolnie sprawe Długosza w Kielcach? Prokurator PZ PO w Kielcach - Mirosław Mielniczuk.

Taka sytuacja, zarówno w polityce, jak i w innych  środowiskach, to  nie jest już kwestia zniechęcenia obywateli i wyborców niesmacznym zachowaniem elit politycznych, do udziału w życiu publicznym Polski, to zagrożenie dla konstytucyjnego porządku Rzeczpospolitej, przede wszystkim z tego powodu, że Polskę reprezentują  "polscy politycy"- żydzi, podający się za Polaków,  a  faktycznie będący jedynie POP (pełniącymi obowiązki Polaków), w znacznej części nie zasymilowani, działający  w dużej części na  szkodę Rzeczpospolitej.

Nie może tu być mowy o antysemityzmie  z mojej strony, ponieważ problem nadreprezentywności  loby żydowskiego  był ostatnio   głośno dyskutowany w Stanach Zjednoczonych. W Polsce problem ten  zahacza już  o "tragedie narodową", a nadto mamy do czynienia w naszym przypadku z bardzo ukrytą formą  nacjonalizmu żydowskiego, wręcz zakonspirowaną na ogromną skalę diaspora żydowską.   

Do napisania tego listu zaisnprowało mnie działanie państwa Izrael, który w sposób bezprawny, wręcz zagrażający istotnym interesom Polski, otrzymał od rządu RP  dane osobowe  kilku milionów Polaków  (za ostatnie 200 lat) wyznania mojżeszowego, umieścił je w internetowej bazie danych,

http://www.jewishgen.org/jri-pl/jriplweb.htm

przy czym przypisał do tych danych nadane polskie nazwiska.

Takie urządzenie, z opcja zamówienia metryki w Izraelu,  jest inspiracją dla milionów Polaków, w znaznej części zasymilowanych, do badania swoich korzeni i szukania nazwiska żydowskich przodków.  Baza danych został odwiedzona miedzy czasie około 1.2 mln razy.

Czy takie działanie, to krok nacjonalistów izraelskich, tych w Izraelu, jaki i  tych (np. z PIS) w Polsce, ukrywających swoje pochodzenie, do przekształcenia IV Rzeczpospolitej w państwo żydowsko - polskie, podobnie jak to miało miejsce w Polsce miedzy wojennej?

Nie bez znaczenia jest też to, że ze obecny prezydent jest narodowości żydowskiej. Nie było by  większego problemu - może być kolejny prezydent RP żyd, jednakże polityka PIS pokazuje, że  większość lub nawet całość istotnych stanowisk w  sferze państwa obsadzana jest przez osoby narodowości żydowskiej. Nie można zapominać, że prezydent jest władny nadawać obywatelstwo polskie.  Już kilka razy w historii Polski miało miejsce  masowe nadawanie obywatelstwa polskiego. Było to w 1926 r. Zrobił to naczelnik Józef Piłsudski,

Stosunek Kaczyńskiego do Piłsudskiego jest powszechnie znany i nie wynika on  bynajmniej  i tylko  z faktu, że rodzina Kaczyńskiego  miała tradycje związane z PPS.

W związku z powyższym wzywam:

Lecha Kaczyńskiego - prezydenta RP
Jarosława Kaczyńskiego - premiera RP
Funkcyjnych pracowników Kancelarii Prezydenta RP
Posłów i Senatorów obecnej kadencji
Członków rządu RP
Do  wykazania pochodzenia oraz potwierdzenia, czy posiadają obywatelstwo państwa Izrael?

Premiera RP do udzielenia odpowiedzi  na następujące pytanie:

Czy przy obsadzaniu  rożnych stanowisk w administracji,  ma znaczenie fakt posiadania żydowskiego pochodzenia?

Dalej wzywam prezydenta RP, Sejm i Senat do rozpoczęcia prac nad zmianą Konstytucji RP  w następującym zakresie:

Wprowadzenia jednomandatowych  okręgów wyborczych,  głosowania listownego w kraju i z zagranicy,  na kandydata w miejscu stałego zamieszkania, tam gdzie głosujący jest w spisie wyborców, a jeżeli takiej sytuacji brak, to wg uznania.

Podporządkowania prokuratury Sejmowi,

Otwarcia korporacji adwokackiej i radcowskiej (palestra jest ostoją demokracji)

Polska  musi  być krajem równych szans. Nie może występować taka sytuacja jaka ma miejsce  obecnie  w  Archiwach  Państwowych  pod  rządami Darii Nałęcz.  To zachacza już o prześladowanie z powodu na  narodowość. Podobna problem jest widoczny w Instytucie Pamieci Narodowej. Nie da się też nie zauwazyć identycznej sytuacji szczególnie w Ministerstwie Skarbu

Z

poważaniem

Zbigniew NOWAK

uhrer
Dla p. Wiktorii..... to w jaki sposób pani reaguje to typowa obrona żydowska... najlepszą obroną jest atak. To nie faszyzm tylko zdrowy rozsądek. Brawo dla p. Nowaka. Wystarczy umieć logicznie myśleć i wyciągać wnioski. Całym krajem rządzą żydzi, dlatego nigdy nie będzie w tym kraju dobrze. Żyd patrzy na siebie, nie na społeczeństwo. Nie uważam, że wszystko co zrobił było dobre, ale A. Hitler miał wiele racji. Nigdy żyd nie zrozumie, że bogaty kraj to bogate społeczeństwo, liczą się tylko jego interesy. Wystarczy przypomnieć o tym,żeby zabrać pieniądze biednym studentom, tylko po to, żeby było więcej debili w tym kraju, których latwiej będzie można kierować. Pozdrawiam

2009-02-21 15:25:19 damian
POLITYCY W RZADZIE POLSKIM POCHODZENIA ZYDOWSKIEGO POWINNI BYC ZDEMASKOWANI PUBLICZNIE I ODSUNIECI Z RZADOWYCH STANOWISK DLA DOBRA NARODU POLSKIEGO

2008-11-30 11:16:00 marek
Co tu dużo gadać.MEDIA I BANKI w 90% naleza do zydow.O tym,kto ma rządzić w Polsce decydują media i pieniądze.Do prawdziwych nazwisk zydzi nie muszą powracac.ONI i tak decydują o wszystkim.Posuwają się przy tym do kłamstw i oszczerstw,aby otumanic naiwnych Polakow...

2007-11-20 23:38:47 dd
PKO BP - AARON BUCHOLZ czyli Leszek Balcerowicz - nie wspomne o Dornie czy Gronkiewiz walz a także kilkudziesięciu innych

2007-08-20 13:34:12 » ex posel nowak
Zapewniam, ze sprawe pogromu kieleckiego jeszcze sie wyjasni. Teraz prokurator z normalnych zabojstw, do ktorych doszlo, nikt nie kwestjonuje, jednak nadal w tej sprawie chowa sie dokumenty. Odkrylem, ze zastepca szefa UB w Kielcach, nie zginal bez wiesci jak podaja publikacje IPN, a zmienil nazwisko na Sierocinsnski i pracowal nadal dla UB na Slasku. Ciekawa sprawa wylania sie w stosunku do szefa UB w Krakowie, co do ktorego jest podejrzenie o taka sama prowokacje ja w Kielcach. Byl to lodzki Zydz, urodzony w 1916 roku. Dzis dziennkarze maja dostep do archiwow i mysle, ze mozna cos w tych sprawach wyjasnic.
Jeszcze jedno. Sledztwo w sprawie eksterminacji Zydow w Gettcie Lodzkim wszczeto dopiero w 1967 roku, zas prokurator Kopydlowski z IPN Lodz, nie potrafil powiedziec, jak sie zakczylo ic zy wogole sie zakonczylo. Dokumentacja poniemecka Getta wskazjuje na to, ze gneli w nim jedynie, biedni, bezrobotni, bez zawodu i zawsze z mojzszwi. Nie bylo wsrod nich zadnych ewangielkow, co moze swaidczyc o tym, ze eksterminacji braci Zydow dopuscili sie shaskalizowani Zydzi, ktorzy nie cierpia swojch wschodnich braci

2007-08-20 12:54:57 Zdzisław
CD
polskich oficerów i inteligencji (NKWD – tajna policja kierowana przez żydów), zaczęli przygotowywać się do objęcia rządów w przyszłej Polsce. Powstał Związek Patriotów Polskich w ZSRR, w skład którego wchodzili prawie sami żydzi. Przygotowywano kadry nowych właścicieli Polski. Po tzw., „wyzwoleniu” zaczęła się nowa tragedia Narodu Polskiego. Zapełniły się więzienia. Świat wiwatował, ciesząc się z zakończenia II wojny światowej, a w Polsce zaczął się nowy terror. Nowa „ludowa” – żydowska władza postanowiła wymordować wszystkich potencjalnych przywódców Narodu oraz resztki inteligencji. Powstało żydowskie UB, z całą armią zwyrodniałych żydów, takich jak: Różański, Radkiewicz, Światło. Pomagała im armia prokuratorów, sędziów, adwokatów i komendantów Zakładów Karnych. Dziś przybłęda żydowska Drawicz woła: „nie będziemy nikogo rozliczać za przeszłość, musimy postępować po chrześcijańsku”. Ciekawe, że w latach terroru, tacy Drawicze nie chcieli postępować po chrześcijańsku. Dziś kryją i stają w obronie swoich pobratymców, zbrodniarzy, sami udając niewinne baranki.

Żydzi zrobili miejsce dla swoich: Bermanów, Radkiewiczów, Różańskich, Światłów, Szyrów, Minców, Michników – Szechterów, Bratkowskich i tysięcy innych. Zaczął się terror tzw., „stalinowski”, dokonywany rękami żydów i ich agentów. Rabowano kraj. Z biegiem lat, na Zachód, docierało coraz więcej wiadomości o terrorze żydowskim w Polsce. Żydzi, widząc, że sprawa może stać się bardzo głośna, dokonują prowokacji w Kielcach. Bojówki żydowskie, zmontowane z różnej maści agentów, napadły na domy żydowskie, robiąc wielki popłoch. Prasa żydowska tylko na to czekała. Cały świat dowiedział się, że to Polacy prześladują żydów. Są to stare metody, przez żydostwo wielokrotnie wypróbowane.

2007-08-20 12:50:13 Zdzisław
Tragedia, która spadła na Polskę w 1989 roku w postaci “okrągłego stołu”, wolnych wyborów i rządu Mazowieckiego nie została jeszcze przez większość Narodu zrozumiana. Wszyscy się cieszyli, że komuna upadła. Polacy nie zdawali sobie sprawy z komedii w którą zostali uwikłani w sposób z góry zaplanowany. Ta komedia może się zakończyć tragicznie dla Narodu Polskiego, tragicznie na dziesiątki, a może nawet na setki lat. Komuna upadła, bo taka decyzja zapadła w Nowym Jorku, w gabinecie Rockefellera przy współudziale tajnej żydo-masońskiej loży B’nei B’rith. Komunę, która była skompromitowana do cna, postanowiono zastąpić nowym szyldem. „Nasi” ludzie zostaną na swoich stanowiskach. Żyd Rakowski pomaga wykończyć partię, a całe legiony żydów, dotąd partyjnych, przeszły do opozycji i jako działacze katoliccy „Solidarności” dogadali się przy „okrągłym stole” ze swoimi wrogami rządu.
Najpierw tajne rozmowy ze sobą, tajny podział ról, a potem komedia dla nieświadomego Narodu.
Żydzi, wykorzystując naiwność Polaków i przy ich pomocy, opanowali obecnie całkowicie wszystkie najważniejsze dziedziny życia w Polsce.

Tragedia Polakow zaczęła się za rządów Sasów, którzy w sposób zorganizowany przez, niszczyli naszą kulturę i obyczaje. Pod nich haniebnym zachowaniem, mason, król Stanisław August Poniatowski oddał Polskę masonerii w dzierżawę. Jak to się dla niego i dla Polaków skończyło, to dobrze już wiemy. Kulisy dwudziestolecia dziejów Polski wskrzeszonej, wyraźnie wskazują, że masoneria ponownie zwyciężyła.
Symbolem zwycięstwa masonerii było usunięcie z korony Krzyża i włożenie gwiazdek masońskich na skrzydła Orła Białego. Po drugiej wojnie światowej korona spadła, ale gwiazdki masońskie pozostały. Pozostały również stare układy żydów amerykańskich z żydami rosyjskimi i polskimi, a owocem tych układów była Jałta.
Żydzi po wymordowaniu w Katyniu i innych miejscach zagłady polski

2007-08-20 12:33:30 Wojciech
Jak najbardziej ja jako Polak mam prawo wiedzieć jak naprawdę nazywają się ludzie, którzy mają współrzadzic naszym krajem.
Tylko osoby z nieczystym sumieniem boja się ujawnienia prawdy o sobie. A zydzi od razu krzycza, że to antysemityzm mimo że stanowią tylko 8 procent z narodów semickich.

2007-07-16 14:06:35 » ex posel nowak
Chyba nie czytały Panie konstytuci RP. Tam jest napisane, ze dyskrymiancja rasowa jest niedopsuzczalna, a ta przy obsadzaniu urzedów stosuje PiS ioraz czesto inne urrpowania np LID.
Niech Panie to obala a bedziemy dyskutowac. Ja moge to udokumentowac. Poki co uzywacie Panie frazesów. Radze tez nie insynułowac mi faszyzmyu, bo za tym ruchem stali tez Zydzi. Jednym z takich np Erich von dem Bach Zelewski

Jak na razie w Biurze C MS tj teraz obecnie w IPN jest kartoteka osob pochodzenia zydowskiego wspoplracujacyh z okupantem.
Dalej, PiS nie chce uajwnaic jakiej narodowosci był tajny agent SB, ale w ustawie o CBA wpisano, ze ten urzad ma prawo badać pochodzenie, poglady polityczne nawykii seksulane itd.
Moze coś na ten temat

2007-07-15 23:22:35 Krystyna
Zaraża Pan swoją manią prześladowczą nieodporne umysły. To podłe . Potem przyjdzie kolej na inne narodowości np. ślązaków z pochodzeniem, ukraińców, bialorusinów czy tak ? Trzeba znaleźć wroga- no to go Pan podaje na tacy.

2007-07-15 20:38:53 Wiktoria
Panie Nowak (tytulowanie pana poslem nie przechodzi mi przez klawiature) jest pan pelnym nienawisci faszysta, ktorego nalezaloby odizolowac od reszty spoleczenstwa. MAm nadzieje, ze doczekam czasow, kiedy takich osobnikow jak pan bedzie sie w Polsce wsadzac za kraty za sianie faszystowskiej propagandy.
Anna Schatt

2006-08-30 02:19:48 » ex posel nowak
I to były negocjacje. To była kolaborcja z komunistami mająca na celu przejcie władzy przy obsadzeniu stanowisk przez okreslone osoby. Czy nie była to kolejna Targowica?

Ciekawym jest to, ze rozmowy prowadzono pod przkryciem rozmow ostrzegawczych i przesłuchań. Kolejne osoby z ktorym uprawiano taka fikcje sa znane

2006-08-29 21:55:13 Kuroń i SB
Wałęsa powiedział, że Kuroń przez 4 lata prowadził negocjacje z SB... Takie pierdoły to można opowiadać na imieninach cioci, mając dwa promile we krwi...
Płk Lesiak potwierdził w telewizji oczywistą prawdę, że oficer SB nie miał żadnych uprawnień do negocjacji.
W zamian za te rozmowy Kuroń miał zagwarantowane: 1. będzie głównym doradcą Wałęsy, 2. dobierze skład okrągłego stołu. Postawiono mu natomiast warunek, że niektóre tematy wyelimuje z obrad okrągłego stołu...
I teraz już wiadomo, dlaczego do władzy doszli: Mazowiecki, Bartoszewski, Michnik, Modzelewski. Kuroń został nagrodzony stanowiskiem ministra.

2006-08-29 21:26:02 Lista Macierewicza
Walentynowicz, Gwiazda i Wyszkowski zaapelowali o ujawnienie prawdy. Lepper powiedział, że pięciu byłych ministrów spraw zagranicznych ma teczki... Pracowali na rzecz KGB, CIA, MOSADU? To trzeba wreszcie wyjaśnić!

2006-08-25 08:59:00 » ex posel nowak
I wg mnie moze i na usługach... innego kraju, nie koniecznie wywiadu

2006-08-25 08:42:26 Macierewicz mówi
Panie Pośle! Wspominałem o nazwiskach byłych ministrów spraw zagranicznych. Teraz min. Macierewicz mówi, że większość była na usługach obcego wywiadu. Już raz w przeszłości Macierewicz ujawnił listę tajnych agentów. Też nie chcieliśmy uwierzyć.

2006-08-19 08:18:46 Panie Pośle!
Gdyby Pan prezentował tutaj poglądy, że resztę banku PKO BP trzeba sprzedać za półdarmo, szybko zlecieliby się sponsorzy. Międzynarodowa mafia finansowa sypnęłaby milionami...
Pan prezentuje poglądy odmienne. Czy pracownicy najemni, zarabiający 600 zł miesięcznie, mogą wspomóc finansowo?!
Była demokracja ateńska, demokracja burżuazyjna, demokracja socjalistyczna, a teraz mamy demokrację finansową. Jeśli nie masz forsy, możesz tylko raz na cztery lata oddać swój głos - wybierając między lisem, osłem i baranem.

2006-08-18 13:41:42 Marek
Panie Pośle!
Złożyłem zeznania
w sprawie magistra Stolzmana.

PS. Kodeks karny nie przewiduje odpowiadzialności za niepowiadomienie organów ścigania o przestępstwie lżejszym niż zabójstwo. Można więc spokojnie ukrywać korupcję i złodziejstwo. Jeśli u sąsiada produkuje się fałszywe pieniądze, podrabianą wódkę, czy olej napędowy z oleju grzewczego, możemy spokojnie odwrócić głowę w drugą stronę.

2006-08-16 09:44:49 Do mik-4
- Ja to jestem czistej krwi Polak!
- A jak się pan nazywa?
- Icek Blumstein...

2006-08-16 09:36:55 Podwójne obywatelstwo
Podwójne nazwiska, podwójne obywatelstwo - jeden problem ...
Radek Sikorski został ministrem obrony narodowej po raz drugi. Pierwszy raz objął to niezwykle ważne dla państwa stanowisko będąc obywatelem Wielkiej Brytanii. Czyje interesy wówczas reprezentował - Polski czy Wielkiej Brytanii?!
Nie wiem, czy minister obrony narodowej Polski nadal jest obywatelem innego państwa. Pewne jest, że najwyższych stanowisk w państwie nie powinny zajmować osoby z podwójnym obywatelstwem, bo wtedy nie wiadomo, którego kraju interesy reprezentują. Ta sprawa powinna być wreszcie uregulowana!

2006-08-07 13:00:23 mik4
Co do arcybiskupa paryza,wnosze sprzeciw,gdyz to jest 100%" polak"nu tylko z rodziny zydowskiej!

2006-08-07 08:46:42 Ostatni rozbiór Polski
Pierwszy rozbiór Polski odbył się bez wojny. Ostatni też.

2006-08-07 08:30:58 Brońmy się
Obecnie 5 mln Polaków żyje w skrajnej nędzy (12 proc. społeczeństwa). Caritas podaje, że 650 tys. dzieci cierpni głód... W takim miejscu Ziemi, gdzie powinien być raj.

PS. Arcybiskupem Paryża jest Żyd!
Kim był inicjator Unii Europejskiej - Robert Schuman? Nazwisko typowo francuskie...

2006-08-06 23:47:34 Marcin
Mój komentarz brzmi: Ci co pochodzą z rodzin żydowskich powinni się przyznać, a co dalej zrobią z tym faktem nasi politycy, pozostawiam im.

2006-08-04 14:59:58 » Ex posel Nowak
Ja nie pcham sie do Sejmu, a jezeli nawet miałbym sie tam znależć, to nie interesuja mnie zadne funcje pierwszoplanowe. Wiem, ze są lepsi od mnie i to wiele. Im faktycznie trzeba zostawić rzadzenie krajem.
Ja pisze sie na zrobienie zaczynu.

Co do takiej komsj,i to ja jestem za - trzeba faktycznie wyjsnić i mordy na Polakach po 45 ale i to, jak doszło do Okrągłego Stolu.

Cała obecna sytuacja wychodzi mi na PROTEIZM PIŁSUDSKIEGO w wydaniu Kaczyńskiego

Jestem tez za natychmiastowa zmiana konstytucji i wprowadzeniu JOW. Teraz ta inicjatywa kreci Sanocki z Nysy, przy czym ten pan, był biesiadnikiem przy Okrągłym Stole. Mam wrazenie, ze Sanocki tak kreci tą inicjatywa, żeby z tego nic nie wyszło.

Trzeba tez koniecznie zmienic zasady głosowania, tzn. wproawdzić molziowść głosowania listowego z zagranicy i w Polsce

2006-08-04 13:32:58 mik4
Panowie.Zgadzam sie z Wami w zupelnosci.Jedynie obawa zeby nie powtorzyc
bledow z przeszlosci!Wspomnial Jeden z Panow o Rokicie!Panowie spojrzmy realniej na
tych przedstawicieli!Nie dajmy sie oszukiwac!
Pokazala sie spora grupa ludzi widzacych inaczej,sprawiedliwiej te nasza Polske,pozwolmy im,madrosci dojsc do slowa.
Z wielkim szacunkiem do Pana Nowaka,ale prosze mi wierzyc,polityka to cos wiecej,niz
walka o miejsce dla polityka.Walesa!Duren,ktory nie potrafil i nie potrafi zrozumiec,ze on nadaje sie do gnoju!My nie badzmy tacy,ustapmy miejsce ludziom ktorzy sie znaja na tym rzemiosle!Jezeli toczymy
boj,to dla takich ludzi,a nie sobie,czy ochroniarzom kryminalistow.Moja uwaga odnosnie zachowan Pana Nowaka nie wynika z antagonizmow,gdyz uznajac kogos za niegodnego,nie pytam go o zdanie,tylko staram sie o wyeleminowanie zwyklego kundla.
Cieszy mnie to,ze Polacy zaczynaja ufac sobie.
Waznym jest,zeby nic nas juz nie poroznilo!
Wiadomym jest kto sieje zamet,wiec,zeby wszystko zaczelo grac,to trzeba zagladac nie tylko do metryki,ale takze do kosciolow i rozporkow.Trzeba tez szybko powolac komisje do zbadania zbrodni popelnionych na Polakach,przez zydostwo.To nie wynika z mojego antyzydowskiego usposobienia,ale ze zwyklej przyzwoitosci.Obysmy doczekali lepszych dni dla Polski.
PS.Moj projekt o okregach jednomandatowych
lacznie z finansowaniem posla byl przedstawiany przez posla w sejmie,ale to jest nie na reke tym zazydzonym partyjkom!
Trzeba zmienic te ordynacje,gdzie wyborca
moze jedynie zaglosowac na podstawionego kandydata.To jest istna parodia!Pozdrawiam Panow.

2006-08-04 10:38:53 » ex posel nowak
Drogi Panie Mik. Owszem, z założenia dązenie do zjednoczenia i wyboru poslskiego rzadu jest moim celem. Do tego bede zmierzał za kazdą cene, nawet życia.

Problem w tym, ze nie mozna, ot tak, powiedzieć- ja chce polskiego rządu. Ktoś odpowie wtedy - jak to- mamy Polski Rzad. |
Samo wołanie o polski rzad, bez wykazania, kto jest kim w obecnym rzadzie, jest skazane na na pewna porazke.

Na początek musi rozpoczać sie dyskucja publiczna, celem ktorej bedzie wykazanie rzeczywistego stanu faktycznego. Jak to sie uda, to bedzię wtedy grunt do do szerszych działań
Czyż nie mam racji? Nadto, nawoływanie do zjednoczenia, dązenia do wyboru chocby w czesci Polskiego rzadu kosztuje. CIA, jak w roku 1980, nie da zadnej kasy, a działalność w szerszym rozmiarze kosztuje

2006-08-04 10:01:07 Do - mik 4
Poseł Nowak podjął dyskusję w kluczowej sprawie. Dlaczego do tej pory panowała całkowita cisza???... Na na stronach BBC toczą się dyskusje na takie tematy.
Jeśli zjednoczymy siły do wyboru Polskiego Rządu, w naszym ruchu natychmiast znajdą się Kalisze, Sandomierskie, Mazowieckie i inne. Nie tylko kryminaliści nie mają moralności.
Poseł Nowak walczył o okręgi jednomandatowe. Nie tylko on. I nadal nie ma nadziei, żeby nastąpiły zmiany. Znowu zagłosuję na porządnego człowieka z PO, a do sejmu wejdzie etatowy Rokita.
W 1990 r. cała Polska dowiedziała się, że kandydat na prezydenta - Stanisław Tymiński jest wariatem, bo dawno temu do wojskowej komisji poborowej dostarczył zaświadczenie od psychiatry. Czy cała Polska dowiedziała się, że minister spraw zagranicznych - Bronisław Geremek ukrywał się w czasie wojny w Zawichoście?
Przyznaję rację - trzeba zjednoczyć siły w celu utworzenia Rządu Polskiego. Poseł Nowak w ubiegłym roku zainicjował Ruch Naprawy Polski. Moim zdaniem ta dyskusja powinna pokazać, jaka jest sytuacja i jakie są zagrożenia dla Polaków i państwa polskiego.

2006-08-04 09:19:24 Pożydowskie kamienice
Ad Wister. Mafia prawników szukała i szuka nadal pożydowskich kamienic - nie tylko w Krakowie. Widziałem ogłoszenie w ogólnopolskiej gazecie...
Inny wątek. Zdumiewa to, że po 17 latach w miastach nadal nie ma planów zagospodarowania przetrzennego. Dlaczego? Podejrzewam, że jest to działanie umyślne. Póki nie ma planu zagospodarowania, mafia może wyszukiwać i kupować działki, a następnie uzyskiwać pozwolenia na budowę. Działki nabierają olbrzymiej wartość i wówczas mafia odsprzedaje z kolosalnym zyskiem... Zwykły śmiertelnik nie znajdzie działki pod budowę, bo nie ma dostępu do planów geodezyjnych i akt notarialnych. Nie uzyska też pozwolenia na budowę.

2006-08-03 10:00:01 mik4
Panie exposle.Szanuje ludzi tych,ktorzy upominaja sie o prawde,sprawiedliwosc,etc.
Z przykroscia zauwazam,iz Pan sam sobie zaprzecza,czego nie moge tolerowac.To mi wskazuje na zastapienie zla,zlem!Jezeli Pan
w sposob dobitny ukazuje zydowskie korzenie
obecnego rzadu i zarazem zada od nich wytlumaczenia pewnych kwestii,to mi zakrawa na kpine,ewentualnie,pogubil sie Pan.Gdyby Pan nawolywal do ziednoczenia sil i wyboru
Polskiego Rzadu,ktory poprzez analize wykluczy wszelkie anomalie ustanawiajac
prawo dla wszystkich,z ogromnym zrozumieniem,poparlbym Panskie dazenia.W tym przypadku,nie moge sie z Panem zgodzic,
gdyz cel mamy ten sam,lecz roznimy sie w dazeniach.
PS.Przestepcy nie posiadaja moralnosci!

2006-08-01 21:43:42 Panie Pośle!
Jeśli będzie Pan w Krakowie jeszcze tego lata, proszę odwiedzić Zakrzówek i Skałki Twardowskiego. Jest to przepiękny i bezcenny dla krakowian teren do wypoczynku.
Telewizja krakowska podała niedawno, że zalew Zakrzówek i okolica stały się własnością portugalskiej firmy, która zamierza tam budować domy. Firma nie jest znana z jakichkolwiek inwestycji, nie ma nawet własnej strony internetowej.
Znowu rodzi się pytanie: kto i w jaki sposób oddał tak bezcenny teren w ręce tajemniczej firmy.

2006-08-01 21:30:16 Ad. Wister
Całkowita racja! Żyd Bałamut dowiedział się o papieskiej kamienicy w Wadowicach dopiero w 2000 roku!
Po upływie półwiecza przedawniają się nawet morderstwa, a dziwnym trafem prawo własności do porzuconej (!) kamienicy nie przedawniło się. Dlaczego pan Bałamut nie przyjechał po wojnie do Polski, żeby zająć się pozostawionym majątkiem?... No, przecież wtedy zwykła kamienica w Polsce dla amerykańskiego Żyda nie stanowiła żadnej wasrtości.
Dlaczego władze Wadowic przez tyle lat nie przejęły kamienicy, skoro było pewne, że tam powstanie Muzeum Jana Pawła II?
Podobno Krauze zapłacił za tę kamienicę milion dolarów z tych prawie 30 mln dol., które co roku inkasuje od ZUS-u za obsługę fatalnego - zdaniem ekonomistów - programu komputerowego Płatnik.
Pojawia się jeszcze jeden znak zapytania: CZY TEN BAŁAMUT JEST NAPRAWDĘ SPADKOBIERCĄ?! Czy w toku postępowania spadkowego sąd sprawdził wiarygodność przedstawionych dokumentów?

2006-08-01 20:56:28 Kim była prok. Wolińska?
Wszyscy mówią, że komuna była zbrodnicza, ale nikt nie powie, że komunę założyli Żydzi, bo to był sposób dojścia do władzy.
W 1968 roku Polska Zjednoczona Partia Robotnicza podjęła próbę samooczyszczenia. Wówczas wielu Żydów przeszło do opozycji. To oni utworzyli - co za hipokryzja! - Komitet Obrony Robotników.
W telewizyjnych Wiadomościach podano, że stalinowska prokurator Helena Wolińska - Brus w czasie wojny uciekła z warszawskiego getta... Mnie się zdaje, że w warszawskim getcie byli Polacy.
Inny oprawca stalinowski - niejaki Morel żyje sobie spokojnie w Izraelu. Żyje spokojnie, bo państwo Izrael nie ma w zwyczaju wydawać innym państwom swoich obywateli, choćby byli kryminalistami jak Gąsiorowski i Bagsik , czy zbrodniarzami jak Morel.
Jak to się stało, że wicepremier Hausner wdrożył akcję odbierania rent polskim inwalidom, a nie zabrał świadczeń ZUS-owskich wypłacanych takim zbrodniarzom jak Wolińka i Morel?!

2006-08-01 06:56:17 Wister
cytat z "Bo!Tutaj"

"Jest też inna patologia. A zaczęło się od tego, że nagle ktoś uzurpował sobie prawo do cudzego majątku. W Krakowie było to ostatnio głośne. Na Kazimierzu dzielnicy żydowskiej pozostał majątek po Żydach, których Niemcy wyniszczyli. W Krakowie ujawnił się więc niedawno następujący proceder: Oto banda prawników, upatrzyła w tym interes. Prawnicy, administratorzy kamienic, notariusze i sędziowie zmawiali się i szukali na emigracji Żyda o takim nazwisku jakie figurowało w aktach własności i księgach wieczystych danej nieruchomości. A Żydzi są skłonni do takich interesów i za opłatą poświadczali przed sądem i notariuszem, że są jakoby spadkobiercami pozostawionego majątku. Ci więc urzędnicy, którzy mieli dostęp do akt fałszowali je i dzielili się zyskiem z kamienicy z pozostałymi oszustami. Na konsekwencje nie trzeba było długo czekać. Nowy właściciel-oszust teraz przy zdjęciu ustawy o czynszach regulowanych nagle wyrzuca ludzi z mieszkań i podnosi czynsz. I zaczynają się dramaty. Takie procesy już były i są prowadzone w Krakowie. A to jest związane z nazwiskami. Bez nazwiska nie można udowodnić prawa do dziedziczenia własności. "

A JAK TO BYŁO Z KAMIENICĄ W WADOWICACH???

2006-07-29 18:51:11 » ex posel nowak
I zaczynają działać:

LPR złożyła w Sejmie projekt zmian w ordynacji wyborczej do parlamentu umożliwiający tworzenie tzw. bloków list. PiS z kolei chce wrócić do pomysłu wprowadzenia mieszanej ordynacji wyborczej do Sejmu.

informacja z 29.07.06

2006-07-26 14:17:33 Od miast przyjmowali nazwiska
Kalisz, Kolbusz, Sandomierski, Poznański, Warszawski - nie ma żadnych wątpliwości. Mazowiecki także...

2006-07-24 15:07:19 List ośmiu
Niedawno byli ministrowie spraw zagranicznych wystosowali list protestacyjny. Telewizja podała ich nazwiska. Mnie się zdaje, że tylko jeden jest Polakiem...
Czy o interesy Polaków będą dobrze dbali Żydzi? Przecież oni mają swój własny interes narodowy.

2006-07-23 18:14:25 » ex posel nowak
Rada Etyki Mediów wyraziła uznanie dla redaktorów "Więzi" za raport z analizy materiałów IPN dotyczący księdza Michała Czajkowskiego. Obok raportu, na łamach miesięcznika opublikowano też oświadczenie, w którym ksiądz przyznał się do współpracy z SB i przeprosił wszystkich, których skrzywdził.

Rada uznała, że sposób, w jaki miesięcznik przedstawił czytelnikom prawdę odpowiada najwyższym standardom pracy dziennikarskiej i wszystkim zasadom zapisanym w Karcie Etycznej Mediów. Dodała, że raport opiera się na zasadzie prawdy, obiektywizmu i kierowania się dobrem odbiorcy.

A kto to faktycznie wykrył?

W maju ŻW ujawniło efekt prac dr. Tadeusza Witkowskiego, który odkrył, że ks. Michał Czajkowski współpracował z SB w latach 1960--1984 pod ps. Jankowski. Donosił m.in. na metropolitę wroc-ławskiego abpa Bolesława Kominka i twórców KOR – Jacka Kuronia i Jana Józefa Lipskiego.
Teraz widać, jak selektywnie zydzi grzebia w teczkach. Koscił lustrują na bieząco, ale jakoś teczek polityków ruszac nie maja ochoty.
I do tego, kto to nagłasnia?

Tak to ten sam...

2006-07-23 16:57:53 Panie Pośle!
Wspomniał Pan o pracowniku IPN nazwiskiem Friszke... Mnie znany był pracownik naukowy z Krakowa o nazwisku Frieschke. Zbieżność nazwisk czy metamorfoza?

2006-07-23 16:48:14 Panie Gold!
To jest bardzo dobry pomysł! Opublikować listę nazwisk - niech się w końcu ludzie dowiedzą na kogo głosują... Do wczoraj nie wiedziałem, że stryjem Borowskiego był Kuba Berman.

2006-07-23 16:32:54 Kto jest kto
Człowiek o pięciu nazwiskach (ostatnie po żonie) dostał koncesję na ogólnopolską telewizję.Kim on jest? Skąd miał pieniądze? - tego nikt nie sprawdził!... Jak ja w 1990 r. przywiozłem z zagranicznej wycieczki dwie torby ciuchów dla rodziny, byłem trzy razy wzywany do urzędu skarbowego.

2006-07-23 14:05:37 » ex posel nowak
A to powiedział kiedys Pilsudski:

Wybiła godzina rozstrzygająca (...)

Z dniem dzisiejszym cały Naród skupić się winien w jednym obozie pod kierownictwem Rządu Narodowego (PIS). Poza tym obozem zostaną tylko zdrajcy (UKŁAD), dla których potrafimy być bezwzględni.

Komendant Główny Wojska Polskiego

Józef Piłsudski ( Kaczyński)

Czy to nie przypomina tego, co dziś mówi Kaczyński?ex

2006-07-23 11:58:20 » ex posel nowak
Problem, ze Bubel nie jest pewnym zrodlem,wg ma na takie rzeczy "koncesje". Wprawdzie, wiele sie z tego co pisze potwierdza, ale to nie jest sposob na rzetelne relacje. Mam napisac, ze publikuje "lista bubla"?

Ja na to, ze jest nadreprezentacja tej nacji w Sejmie i w innych urzedach "wpadłem" w oparciu o moje ustalenia. I tak jest lepiej! Wzbraniam sie przed przyjmowaniem daleko idacych sugestji aby dac sie "wpuscić w kanał"

Jak sobie coś zauwaze a zaczyna sie klejić to sprawdzam dokumentowo, najlepie w oficjanych urzedowych dokumentach, ktore po 50 latach nie mają już zadnej klauzuli tajnosci i w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dużo w tych dociekaniach pomogli sami
Już dość mam problemów z izraelicko-komunistycznym, "polskim" wymiarem, sprawiedliwości, problemów. Chyba jeszcze raz, jak dobrze pojdzie to poprosze o azyl na zachodzie Europy.
Poki co bede działał. Prócz listy "syn i cór Izraela" w Polskim Sejmie, bedzie też taka akcja wobec tzw. wymiaru sprawiedliwości.

Wczoraj sprawdziłem skłąd kierownictwa i osob funkcyjnych w Archiwach Panstwowych. Co sie okazalo? Oprócz Darii Nałecz prawie wszystkie oosby funkcyjne w tym urzedzie mają "interesujace" nazwiska. Zreszta bedac Archiwach nie da sie tego nie zauwazyc

2006-07-23 09:58:56 Rafi Gold
Witam Panie pośle!!! proponowałbym idąc śladami Leszka Bubla opublikować listę skompirowanych żydów którzy są w obecnym sejmie,rządzie. Czy to nie jest dobry pomysł??? nie ludzie wkońcu się dowiedzą na kogo głosują i z kim mają do czynienia! Pozdrawiam Pana bardzo serdecznie!!!

2006-07-23 00:40:53 » ex posel nowak
Ciekawe odkrycie.
Dzis bedac przejazdem przez Wadowice, wstąpiłem na katolicki cmentarz. Prawie zwalilo mnie z nog. W dolnej czesci cmentarza, zaraz przy wejsciu, ale tez i głebiej, multum poteznych krypt, wysokich niekiedy na dwa metry, nań całe mnóstwo zydowskich nazwisk. Na wielu jest mala gwiazda Dawida!!! Zdecydowana wiekszość tablic pokazuje daty pochowku z okresu powojennego do dziś. Te grobowce to luksusowe pomniki, jakich nigdy w zyciu nie widzialem na katolickich cmentarzach. Coś podobnego widzialem niedawno na cmentarzu w Wachocku i Biodzentynie.
Na koniec byłem w Tomicach na cmentarzu komunalnym. Tam tez było ciekawe odkrycie. Chodzi o nazwiska.
To sa naziwiska bardzo charakterystyczne:
Lato, Kwiecien, Sieradz, Podlasie, Skora, Ptak, Pająk, Rzeżnik... Owszem, mozna powiedziec, leza ateisci, ale to było by niczym nie wytlumaczalne - taki zbór nazwisk.
Co jest jeszcze ciekawego. Na cmentarzy zazwyczaj leza proboszczowie, i tutaj tez jest w takim przypadku pewna prawidlowośc, to tez bardzo czesto, jak w Grojcu, są nazwiska uzywane kiedyś i obecnie przez naszych zydowskich rodaków.
Gdyby to byly groby z datami przedwojennymi to rozumiem, ktoś w czasie wojny wzął chrzest by sie ratowac, ale to sa powojenne "przechszty". W slad za zmiana nazwisk raczej na pewno wydawano świadectwa katolickiego chrzytu.
I jeszcze jedno: ostatno jest bezprecedensowy atak na kosciół jezeli chodzi o wspolprace z SB. Publicysci i i historycy maja przewaznie zydowskie nazwiska. Pytanie! Na ile jest prawdopodobne, ze Ci donosiciele są zydowskiego pochodzenia? Przecież powszechnie wiadomo, ze jest wielu ksiezy i biskupów zydowskiego pochodzenia.
Ktoś, wg mnie próbuje rozwalić i zdyskredytowac tymi publikacjami kosciól katolicki. Może by tak pan Friszke wział sie za polityków?

2006-07-22 14:47:25 » ex posel nowak
Ziobro strzelił sobie samobója przedłuzajac okres przedawnien, jezeli dojdzie do tego art 44 konstytucji, który zawiesza w okreslonych sytuacjach bieg przedawnienia, to jeszcze wiele mozna załawtwić.

Poki co jest to nie możliwe. Przejrzałem strony urzedów wojewodzkich, aby sprawdzić dokładniej, kim sa wojewodowie i wicewewodowie oraz kierowicy adminisracji zespoleonej, z nadania PIS i mało nie spadłem z krzesła.
To jest to samo co w głebokim stalinizmie w MBP. Samo swoji...

2006-07-22 14:40:02 Święta gazeta
Za czyje pieniądze powstała "Gazeta Wyborcza"? W jaki sposób została zawłaszczona przez żydowską klikę? - O zbadanie tej sprawy zwracam się do wszystkich świętych, bo prokuratura nie zajmie się ze względu na przedawnienie.

2006-07-22 14:35:15 » ex posel nowak
Ale niektorzy sedziec beda, art 44 konstytucji im to gwarantuje, a domem papieskim jak znajde troche czasu to sie zajme sam

2006-07-22 14:26:22 Marek
Panie Pośle! Odszkodowania za szkody doznane w ciągu ostatnich 17 lat na pewno Pan nie dostanie. Ja to znam z autopsji... Tym bardziej dziwi mnie, że po 60 latach Żyd z Ameryki dostał kamienicę papieską, która jest przecież naszym dobrem narodowym. Apeluję do CBA o wszczęcie dochodzenia w tej sprawie.

2006-07-22 14:01:34 Polskie nazwisko
Rzeczywiście, Gross to typowo polskie nazwisko. Co drugi chłop na Kielecczyźnie tak się nazywa....

2006-07-22 12:29:04 » ex posel nowak
Ambasador USA też zobaczy baner przez budynkiem ambasady i prosbe aby panu pomógł podjąc decyzje.

Jeżeli nie wierzy pan w te deklarcaje, to proszę przeczytac dokumenty SB z inwiligacji (przycisk lustracja) mojej osoby w Hamburgu. Tam jest napsiane, że Nowak głodował przed konsulatem ZSRR. Dlaczego ZSRR? Bo Moskwa mogła zadzwonic do Warszawy, do sojusznika i zadać pytanie - co sie tam u Was dzieje. Teraz pewnie do Kaczyńskiego nie bedzie dzwoniła Kanclerz RFN a ktoś z Białego Domu.
I jeszcze jedno - prosze nie dorabiac mi
"zołtych papierów" jak to zrobiono Piłsudskiemu na poczatku XX wieku, za co zrszta przyjeto go do PPS. Ja wiem co mówie

2006-07-22 12:21:57 » ex posel nowak

Kilka lat jestem szykanowany i prześladowany przez "polski wymiar sprawiedliwości" za dobieranie sie do "tylka" pana ziomkom z tego środowiska, ale nie ma sprawy, moge iść siedzieć do więzienia, moge też wystapic ponownie o azyl polityczny - raz juz go otrzymałem.

Póki co zastawiam sie ale postawie sie obecnej sytuacji.

Jezeli nie zareaguje pan na list otwarty, to zapewniam, ze w trybie Ustawy - prawo o zgromnadzeniach, usłyszy pan ponownie to wezwanie przez pałacem prezydenckim przez 100 Watowy megafon.

Prosze też zawetować ustawę o lustacji i doprowadzic do tego aby te, 5- 7 tys sedziów, prokuratorów i adwokatów zostało poddane lustracji na dotychczsowych zasadach. Zmiana ustawy doprowadzi do tego, ze w tym wymiarze sie nic nie zmieni.

2006-07-22 12:17:19 » ex posel nowak
Do pana Prezydenta RP i jego "świty".

Zastanowia mnie ten dziwny komentarz pana prezydenta. ? O czym jest tu mowa? Czy coś takiego, jak ta publikacja, może wywołać kryzys w panstwie? Może w stosunkach polsko- niemieckich, ale nie może miec on wpływu na to co dzieje sie na naszym Kraju.

Taki komentarz prezydenta wg mnie jest spwodowany zagrywka pod sytuacje, w ktorej naszej głowie Panstwa i jego bratu przyszłoby powtwierdzic pierowtne nazwisko oraz przyznac sie do narodowosci i tych wszystkich klamstewek w zyciorysie. Jezeli to bedzie miało miejsce, to wydzie potęzne oszustwo wyborcze PIS, oraz koniec PiSu i nie tylko...

Jak wyjdą na jaw prawdziwe intencje artykułu w TAZu, a nie był on ani satyra ani szyderstwem, lecz czytelnym sygnałem do braci Kaczyńskich, to faktycznie Pan przegra "bitwe o Polske" i nie bedzie to tylko bitwa, a przegrana wojna.

Panie prezydencie RP. Jak chce pan bić sie o Polske, to prosze powiedziec spoleczenstwu, czym był OKRAGŁY STÓŁ? Jakie były jego intencjie, jakiej narodowości byli biesadnicy?
Może ja mam panu wyspecyfikować te osoby, podbnie jak w Sejmach kolejnych kadencji.

Panie prezydencie RP! Pana nacja doknała w roku 1989 skoku na Rzeczpospolitą, tak jak wchodzi sie do rabowanego banku. Rabujecie dalej co sie da, zawsłasczacie panstwo, zawłaszczie Polske. Prosze zobaczyć na TVP, zarzad, Wildsztein, Siwek, dalej Czabanski. Ten drugi winnien gnic w kryminale za Expres Wieczorny, a to prosze... prezes telewizji publicznej.
Dziś o 9 właczam dwójke TVP i co widze, program o teatrze... wśrod komentatorów zadnego polaka, zamiast tego: Opolski, Daktarowicz, Staroborski itd. Ja wiem, ze pana nacja jest inteligentna, ale jakiś partyet chyba obwowiązuje?
Jak tak bedziecie dalej działać, to jest to grunt do przegranej bitwy o Polskie. Rozbudzajcie dalej antysemityzm jak w Izraelu
Zresztą co znaczy wg Pana stwierdzenie - "bitwa o POLSKIE"?

Kilka lat jestem szykanowany i prześlad

2006-07-22 11:46:04 » ex posel nowak
Mnie to interesuje, bo Polska to moja Ojcyzna, ja nie jestem przyjednym, ktory przy repatriacji podał nieprawdziwe dane, co do narodowości lub obywatelstwa, tym zamym złamał prawo.
Prosze zobaczyc co było ostatnio w Holandii. Pewna pani poseł z Somalii podała nieprawdziwe nazwisko i zrzekła sie mandatu posła. W stanach zjednoczonych za takie numery traci sie rownież obywatelstwo, nie mowiac o tym, ze ktos zataił prace jako kapo w obozie koncentracyjnym

2006-07-22 11:42:00 » ex posel nowak
L. Kaczyński: Możemy przegrać bitwę o Polskę

AFP

W rozmowie z "Dziennikiem" prezydent Lech Kaczyński skomentował m.in. dramatyczne wydarzenia ostatnich dni: kryzys po artykule w "Tageszeitung" i zmianę premiera.
Prezydent powiedział, że nieuczciwe było twierdzenie, że to z powodu artykułu w "Tageszeitung" nie pojechał do Weimaru. To nieprawda. "Przyczyny były rzeczywiście zdrowotne. Poza tym Francja czy Niemcy nie musiały odwoływać spotkania, bo mógł mnie zastąpić premier (...). Pani Merkel przy pożegnaniu z Marcinkiewiczem kilkanaście dni wcześniej zapytała go: "Kto przyjedzie - Kaczyński czy ty?".

"Nie wiem, czemu propozycja, by Polskę reprezentował premier, została później odrzucona przez Niemców i Francuzów. To oni odwołali szczyt, a nie my" - podkreślił L. Kaczyński.


"Jednym z powodów, że zajmuje tak twardą postawę, jest mój ogląd rzeczywistości, jeśli chodzi o świat naszych elit. One często nie biorą pod uwagę interesu narodowego. Jeśli dodać do tego postawę polskich mediów, to myślę, że nasza bitwa o Polskę może zostać przegrana" - stwierdził prezydent.

Powiedział też m.in., że podjęcie dzisiaj rewolucji, która np. doprowadziłaby do sprawiedliwej dystrybucji majątku narodowego przejętego po roku 1989, do wywłaszczenia obecnych oligarchów, jest w sytuacji przynależności Polski do UE całkowicie niemożliwe.

Od Zbigniew NOWAK
Nikt nie mowi wi wywlaszczeniu, ale o ukaraniu zgodnie z prawem i naprawieniu szkody. Jezeli ktoś rosci sobie prawo do czegoś po 60 latach, to ja roszcze sobie prawo do naprawienia szkody z ostanich 15 lat

2006-07-22 08:51:00 jans
Glupi jesteś Nowak. Co mnie obchodzi jakie kto ma nazwisko. Podaj swoje. Jak sie naprawde nazywasz? Dlaczego ukrywasz swoje prawdziwe żydowskie nazwisko. Po raz kolejny sprawdza się zasada, że złodziej najgłośniej krzyczy: łap złodzieja. Mnie to naprawdę nie obchodzi, czy ktoś jest Żydem, Pigmejem, Eskomosem czy Polakiem.

2006-07-21 19:29:19 » ex posel nowak
Prosze zobaczyc, kto pracuje w Archiwach Panstwowych, kto zarzadza zasobami?

Niedługo zrobie ciekawe zestawienie nazwisk z administracji panstwowej za rzadów PIS. Teraz rozumiem dlaczego sklady rad nazdorczych pp

2006-07-21 19:15:03 » ex posel nowak
Ja chce dla mojej Ojczyzny, moich rodaków rownych szans, zarowno w wyborach do Sejmu jak i np w innych sferach, np. sądownictwie.

Obecna ordynacja jest niezgodna z konstycują a Sejm jest wg mnie nielagalny, nawet jezeli SN stwierdził legalonisc wyborów. Jezeli Ordynacja nie niezgodna z konstytucja - a jest - to jak Sejm może by konstytucyjny?

I jeszcze jedno - w koncu powinna byc wprowadzona mozliwośc glsowania listowego. Te kilkaset rodaków też ma prawo glosu. Chyba nikt nie sadzi, ze rzesza paru milionów obywateli wsziadzie w autobus, pociag lub sanmochód i przyjedzie glosowa.

2006-07-21 19:10:20 » ex posel nowak
Szczegolnie taki Borowski vel Berman. Prosze jechac do Izraela sprobowac otrzymac obywatelstwo i z nim udac sie po mandat do Knesetu. Prosze przeczytac co mowi na temat prawa wyborczego konstytucja Izraela. Poza tym, gdzie po 2 latach otrzymje sie obywatelstwo?

Ktoś tu mowi o indywidualnych przypadkach a tu chodzi o masowy przekret statystyczny w okresie powojennym i Okrągłym Stole.

Co dziś zrobiono? Uwalono totalnie lustracje. Zrobiono to w momencie, gdy 5 do 7 tys sedziów prokuratorów i adwokatów nie zostało w latach 2000- 2006 objetych postępowaniem sprawdzajacym.

Wildstain ujawnił liste inwentarzowa poniewaz wg mnie jego intencja było zapachanie IPN, podobnie jak zrobiono to teraz.
Kiedy sedziowie prokuratorzy i adwokaci doczekają sie lustracji. Przeciez trzecia władza to ostoja demokracji.
Trzecia władza z okresu 45- 55 rozni sie od obecnej tym, ze wtedy byli rodzice a teraz sa dzieci.

2006-07-21 19:03:00 » ex posel nowak
Nie obwiniam wszystkich zydów, nawet nie zamierzam o tym myslec, podnosic tematu - wszyscy zydzi. Jak w kazdym narodzie, zdecydowana wiekszosc jest ucziciwa i ciezko tyra.

Problem lezy w tych na górze, tych nie myslacych propanstwowo, kategoriami RZeczpospolitej jako Ojcyzny a kategoriami... warto byc Polakiem... warto by Poska trwała. faktycznie... gdzie taki Kaczynski z taka blazenada bylyb na pierwszym planie, gdzie mogłyby tyle urasc w sposob bezkarny... np Obiekty po Expresie Wieczornym, przy Al Jerozilimskich, przy Srebnej, przy Ordona, przynoszace około 15 mln zł przychodu.

Zawlaszczanie panstwa jest szczegolnie widoczne w mediach, w TVP, w PR. Czytam co dziennie gazety i widze te nazwiska, widze twarze, te same niemalze w kazdej gazecie, no taki Karnowski ale nie tylko.

Mozna też miedzy czasie powiedziec, ze w niektorych srodowiskach Polacy sa absolutnia mniejszoscią a to zaczyna byc nawet jezeli ukryta i cicha, ale dyskryminacja.
I tu zaczyna sie problem solidarnosci narodowej. Jeden ziomek w jakieś firmie szefem i w około sami ziomale. Zawzwyczaj są to firmy w ktorych dobrze placa. Trudno szukac takich osob na kasie w TESCO

2006-07-21 18:40:19 SLAYER
to jest smieszne...obrzucajcie sie dalej g****m a ten kraj totalnie popadnie w ruine...juz niewiele zostalo, ale to co orp**** poslowie byli i obecni to smieszne jest...zamiast robic tak zeby bylo lepiej, dogadywac sie, to oni ciagle walcza o elektorat ktory z wyborów na wybory jest coraz to mniejszy. Ludzie i tak juz wam ie wierza...

2006-07-21 18:33:30 paszcior
wynik tej dyskusji w zaden sposob nie wplynie na mój glos w jakichkolwiek wyborach. Nic mnie nie obchodzi, czy ktos mial wsrod przodkow Żydów, bo to nic nie zmienia. Niech Pan pomysli ilu jest obywateli państwa polskiego, ktorych dziadkowie mieli obywatelstwo ukrainskie, bialoruskie czy niemieckie. Co to zmienia?
Poza tym, gdyby jakis obcokrajowiec przyjechał do Polski, zmienił obywatelstwo i osiadł tu na stałe, to gdyby wystartował w wyborach, o tym czy na niego zaglosuje czy nie stanowiłby tylko jego program polityczny, sprawnosc w dzialaniu i wiarygodnosc. O dobrą wolę takiej osoby wcale bym się nie martwił, bo skoro mieszka w Polsce, to jej też sie opłaca, zeby tu było bezpiecznie, przyjemnie i bogato.
A przecież obecni posłowie na sejm, ktorzy wedlug pana mają żydowskie pochodzenie wychowali się w tym kraju tak jak ja czy Pan i im na pewno zależy na tym, żeby w Polsce było dobrze.
Kluczową kwestią pozostaje jednak fakt, ze to nie ma znaczenia i nieotrzebnie moim zdaniem Pan w tym grzebie. Nawet jesli poslowie nie chwalili sie swoimi zydowskimi przodkami, to wcale nie czuje sie oklamany...
i brakuje konkretow. artykul z odnosnika jest interesujacy ale nie rozwiazuje zagadnienia nazwisk politykow.

2006-07-21 14:57:46 Michał
Czytam te komentarze, po przeczytaniu tekstu p. Nowaka... Wszyscy jesteście nieźle porąbani!!!

2006-07-21 14:39:38 W/g Nowaka żyd
Ja czuję się Polakiem , i nie zamierzam nigdzie wyjeżdżać , ani do Niemiec, ani do Izraela , ani na Madagaskar.

"Jarosław Kaczynski powiedział dwa dni tem w Sejmie... warto być Polakiem, warto aby Polska trwała. Czy tak mowi Polak do Polaków??"

TAK.

Nie zamierzam nigdzie emigrować , jak zrobiło to kilkuset moich rodaków , ostatnio do Irlandii i Angli.

Popieram opinię o zawłaczczaniu majątku Polski przez grupy żydowski. Przkład wszystkim znany , to Gazeta Wyborcza , którą zbudowała przecież Solidarność. Szykany stalinowskie , też prawda.
Nie można jednak obwiniać Żydów o wszystko.

Żydzi , ludzie zdolni ,będąc w mniejszości umieją się wzajemnie popierać i "popychać do przodu".
W czasie Drugiej Wojny Światowej Hitler oczyścił diasporę żydowską z genetycznie gorszych. Ci zdolniejsi potrafili uniknąć losu swoich ziomków .Teraz ta stosunkowo nieliczna grupa wychodzi na pierwszy plan . Aktorzy , pisarze ,naukowcy , biznesmeni i politycy.

2006-07-21 14:19:20 Jozef
Zgadzam sie ,ze Polska to przepiekny Kraj i bardzo Go Kocham i Szanuje .Ale to co dzieje sie na scenie politycznej powoli mnie przeraza i chyba przerasta .

2006-07-21 14:13:20 Patrojota
Sprawdzałem To nazwisko Bedruch i nic podobnego nie napisano
To nazwisko napisał "Antyspamer"
Także jeśli coś juz piszesz to wypadało by pisać PRAWDĘ.
A to oczym pisze EX Poseł to ja otym już o tym dużo wcześniej czytałem i wiedziałem. mi.innymi w materjałech
Pana Leszka Bubla i wielu innych
POLAKÓW

2006-07-21 13:51:16 » ex posel nowak
Nie Polska powinna zaplacic na nie splacone obligacje, o ktorych mowi Fagan, ale ci ktorzy utrudnili splate tych zobowiazan, tj zydowscy komunisci, ktrzy poprzedni ustroj wprowadzili nam na bagnetach, wymorodowali tysące Polaków, doprowadzili w latach 1945- 89 kraj do zapasci finasowej, ktory następnie rozgrabionio niczmym mase upadlości.

Moze tak prezydent Kaczynski wykonał by taka expertyze jak zorbił to wobec Niemców. Niech Izrael zaplaci nam za 50 lat komunizmu, zmarnownaych szans. Myśle, że są w polskich archiwach dokumenty, ktore wskazyją na zorganizowane, powojenne działania diaspry zydowskiej, które w sensie nawet poslkego prawa są karalne, np art 118 kodeksu karnego. Nie chodzi mi tu o zwykłych obywateli polskich pochodzenia żydowskiego a członków powojennych rzadów, zarazem funkcjonariuszy prozydowskich organizacji.

Ja do Afryki nie zamierzam wyjezdzać, a Pan Panie Czerski przestan robić porute i siać zamęnt. Pan wielbiciel PIS mowi, ze jedzie do Afryki

2006-07-21 13:37:54 Panie Józku!
Oni by bardzo chcieli, żebyśmy wszyscy wyjechali do Afryki! Tylko na to czekają! Tutaj jest wymarzona ziemia. Niech mi Pan powie, gdzie - ze względu na klimat, urodzajność gleb, zasoby bogactw naturalnych - jest lepsze miejsce do życia niż w Polsce?!

2006-07-21 13:28:04 Panie Pośle!
Użył Pan bardzo trafnego słowa. Przecież nie chodzi o żaden antysemityzm, lecz o postawy i działania ANTYPOLSKIE. Czy nam nie wolno bronić polskości?! Czy nam nie wolno bronić ojczyzny?! Moi przodkowie budowali ten kraj przez 4 tys. lat. Zaczynali od kamiennej siekiery.

2006-07-21 13:15:07 Jozef
Ludzie ,wiecie co ???. Robta co chceta i jak chceta a Ja wyjezdzam do Afryki . Tam jest jeszcze sens !!! Pozdrawiam i znikam

2006-07-21 13:11:42 Marek
Wszyscy krzyczą, że komuna była zła. Ale nikt nawet nie wspomina, że komunę wprowadzili Żydzi na bagnetach sowieckich (od Wandzi Wasilewskiej do Kuby Bermana). Opowiadał mi ojciec, jak wiosną 1944 r. Żyd wygrażał: "Zobaczyta, jeszcze będzieta się prosić kluczy do waszych kościołów!". Groźba Żyda się sprawdziła!

2006-07-21 12:04:23 » ex posel nowak
Drogi panie tu nie chodzi o zwykłego obywatela, do tego obywatela europy, tu chodzi o masową zmane nazwisk u podstaw czego był podstęp, zalecany przez Bermana.
Tu chodzi o takie oosby jak Michnik, ktore są wyjątkowo antypolskie, tu chodzi o Okrągły Stół - tu chodzi o te osoby, które robia w polskim parlamencie to co robią.
Nawet - jeszcze raz powtarzam - Jarosław Kaczynski powiedział dwa dni tem w Sejmie... warto być Polakiem, warto aby Polska trwała. Czy tak mowi Polak do Polaków?

Mam ksiazke IPN o UB z okresu 1945- 55 podjącą nazwiska okolo 3 tys osob i ich funkcje w tej organizacji

2006-07-21 11:55:21 W/g Nowaka żyd
A gdyby to ojciec mego ojca był Żydem , i w momencie ślubu z moją matką przyjął nazwissko żony,albo też nie , ale potem zmienili sobie nazwisko na polskobrzmiące , a ja byłbym teraz posłem - jak byłbym przez Pana oceniany?
Żyd , czy Polak.

Ojcem ojca mojej żony z Bydgoszczy był Niemiec. Czy mój syn jest Żydem ,Niemcem , czy Polakiem?

Mam kolegę syna francuskiego Żyda i pomieszania różnych narodowości europejskich (m.in..Francja,Węgry,Polska). Kolega ten ożenił się z moją koleżanką ze studiów. Mają syna o żydowskim nazwisku.Mieszkają w Paryżu.Wszyscy mówią płynnie po polsku.Syn urodził się w Polsce.
Kim jest ten ich syn ?
Odp: Syn czuje się Francuzem.
Czuje się Francuzem , więc należy uznać go za Francuza.

2006-07-21 11:25:08 » ex posel nowak
Co do polityków, to istotne znaczenie mają nie tylko teczki z IPN, ktorych zacni piblicyści z IPN nie dotykaja ( za to zajmuja sie w dziwny sposob kosciołem), ale tez fakt tego, ze się jest komś innym. To świetny grunt do różnych nacisków.

Z Jakiegio powodu prezydent dostał rozwolnienia... chyba nie z powodu teg, ze ktoś mu napisal, ze jest, jak sie teraz okazuje "burak"
Prosze przeczytac tekst z TAZ. Jest w poprzednum artykule

2006-07-21 11:21:02 » ex posel nowak
Ale pan i pana rodzina nie zmieniali nazwisk na fali podstepnych zabiegów, zalecanych przez Bermana

2006-07-21 11:17:33 » ex posel nowak
Ja nie wnikam w całość sytuacji, i nie przeprowadzam anlizy wszystkich nazwisk, ja prosze tylko polityków, osoby publiczne, o podanie pierwotne nazwiska i pochodzenia rodzicow. To jest dość konkretna sytuacja. Mialem inne, teraz mam inne nazwisko.
Tylko o to tutaj chodzi.
Podam przykład:
Andrzej REK, syn Jozefa i Gabrieli z domu Majewska ur 1921 w Ekatyrinisławie
Prosze nie interpretowc tego rozszezajaco!

Co do kwestii, czy jestesmy drugim Izraelem, to zwracam uwagę na fakt załogi Kancelarii Prezydenta, s takimi tuzami jak felietonistka pisma Midrasz - Ewa Junczyk Ziomecka.

Jak możemy byc potomkami zydów, jeżeli załozyc, ze po wojnie mowa byla o 8o tyś zydów, ktorzy przezyli wojne.

Natomiast faktycznie tak może być- ja szacuje na 25 do 35 %. Problem w tym-jak do tego doszło?
Drugi problem to ten, ze Okragły Stól był zainsprowany w zdecydowanej wiekszości przez zydów i to nie ulega najmniejszej wątpliwosci, następnie skrempwanie ordynacji wyborczej doprowadziło do tego, że pommo, iz zapewne Polaków jest póki co w Polsce wiekszość nie mają oni w Sejmie reprezentacji.

Z dzisejszej perspektywy wiem, dlaczego poszczegolni posłowie IV kadencji klepali mnie po plecach i twierdzili, że mam racje z moim protestem, ale mnie nie poprą nawet jedym slowem wypowiedzianym publicznie, ponieważ sie obawiaja władz partii. Nawet samoobrona pachnie mi "Bundem". Prosze patrzeć, kto został nagle szefem wladz w Kielcach. Jest to Norbert GROSS
Uwazam, ze spoleczenstwo, zarówno ta cześć żydowska jak i polska musi wiedziec i ma takie prawo, kto jest kim w polskim SEJMIE.
Dalej- nie jest problemem, jaka czesc polskiego spolezenstwa ma zydowskie korzenie ale to, jakimi zamiarami kierują sie "polscy parlamntarzysci". Prosze sprawdziźć, jaka była sytuacja w Sejmie II Rzeczpospolitej i czego domagały sie partie żydowskie?
Uważam, ze w tej kwestii, podobnie jak w stanach musi być debata publiczna, niekoniecznie w medach (od tego jest Sejm). Nie w

2006-07-21 10:28:51 W/g Nowaka żyd
Panie Nowak !
Matka mojego ojca była Niemką , o żydowskim nazwisku panieńskim.Czy ja też jestem Żydem ?
W Polsce Międzywojennej , a także wcześniej dużą mniejszością narodowościową i wyznaniową byli Żydzi. Powstawały rodziny mieszane przez wieki. Przypuszczam ,że znakomita większość naszego społeczeństwa stanowią potomkowie Żydów.
Idąc Pańską drogą rozumowania uznać można , że jesteśmy drugim Izraelem.
Czy to nie absurd ?
W zachodnich województwach Polski trudno znaleść rodzinę bez jakiegoś pochodzenia niemieckiego z okresu zaborów , a i z późniejszego. Czy to Niemcy ?

2006-07-21 10:21:25 » ex posel nowak
Parafia Kalina Wielka, Archiwum Panstwowe w Jedrzejowie. Groby z 1934 roku maja wypisane nazwisko - NOWAK. Nawet, gdybym z jakiegos powodu miał byc np: polsemita, to i tak jestem Polakiem.
Zadna strona izraelska niezainspiruje mnie do zlozenia wniosku o potwierdzenie zydowskich korzeni i to od 1800 roku.

Ja jestem Polakiem i nie uzywak takich zwrotów jak Kaczyński podczas expose

Warto być Polakiem, warto aby Polska trwała... fakt, to jak na razie najlepszyod wieków kraj dla zydów.
Na początek znacznie pomogł filosemita Wielopolski, następnie Pilsudski, bardzo też pomogli po wojnie komunisci, ktorzy dokonali potzenego przekretu statystycznego... no i mamy polski Sejm jedynie z nazwy.
To chichot historii, ale moze swedzi do swoich słwoników wpisza nową definicje "polskiego Sejmu". Dotychczas była ta defincja zarezerwowana dla anarchii i kłótni w majacych miejsce w naszym parlemencie od wieków... teraz pewnie trzeba napisac. Przedstawicielstw narodowe tylko z nazwy

2006-07-21 07:12:37 Jozef
Co jest grane ???. Kto tu mowi prawde ???. Jeszcze troche i jade do Afryki !!!.

2006-07-20 21:14:13 Antyspamer
No ladnie!!! Nowak tak ujada, a zgodnie z informacjami znalezionymi w internecie, nasz "bohater" naprawde nazywa sie Bedruch, tylko za czasow poprzedniego ustroju zmienil nazwisko. I co teraz, przypniesz sobie gwiazde Dawida? Ladnie tak kalac swoje gniazdo?



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
5375
5375 Dieselmax Tier 3 TC MOB
048 Budowa hasła w encyklopediiid 5375
5375
5375
5375
5375
5375

więcej podobnych podstron