Obraz1 (14)

porównanie: Ostrzyce są miejscowością o wiele lepiej zagospodarowaną pod kątem turystycznym. Znajdują się tutaj liczne pola namiotowe, ośrodki wypoczynkowe, notele, pensjonaty;

przyczyny: Ostrzyce mają lepsze połączenie drogowe niż tączyno, dostępność jeziora jest lepsza w Ostrzycach, ponieważ nie ma tam skarp (jak w przypadku Łączy-na). Przez Ostrzyce przechodzą dwie trasy rowerowe i Pieszy Szlak Kaszubski, a przez Łączy no tylko jeden szlak pieszy i trasa rowerowa. Sieć hydrograficzna w Ostrzycach jest bardziej zróżnicowana, oprócz jezior znajduje się tutaj rzeka.

0-5

nazwa: Jastrzębia Córa; geneza: głaz narzutowy, forma powstała w wyniku przetransportowania i osadzenia na tym terenie przez czynnik rzeżbotwór-czy, jakim był lodowiec, skały z obszaru północy (ew. Ptw. Skandynawskiego)

0-4

przykładowo: Z przystanku idziemy w kierunku południowo-wschodnim, po przejściu ok. 800 m skręcamy w kierunku północno-wschodnim i zaczynamy iść pod górę. Po ok. 1500 m, idąc cały czas pod górę, dochodzimy do szczytu wieżyca (328,6 m n.p.mJ. Na szczycie skręcamy na północ i idąc w dół stromym zboczem, po przejściu ok. 400 m, skręcamy na wschód, dochodząc do poia namiotowego. Następnie udajemy się na północny wschód i po przejściu ok. 600 m skręcamy na północny zachód. Po ok. 800 m znajdziemy się na stacji kolejowej w Wieżycy. Długość całej trasy wyniesie 4500 m (tolerancja

0-5

±300 m).

wskazanie w porównaniu na lepsze zagospodarowanie Ostrzyc - 1 pkt; wskazanie na elementy zagospodarowania turystycznego (np. hotele) -1 pkt;

podanie jednej przyczyny zróżnicowania - 1 pkt; dwóch - 2 pkt; trzech - 3 pkt podanie nazwy - i pkt;

i uwzględnienie pochodzenia z obszaru północy (ew. Piw. Skandynawskie-' ;go) -1 pkt

; działalności transportowej lodowca - 1 pkt 'akumulacji lodowcowej - 1 pkt

'uwzględnienie w opisie: kierunków, długości poszczególnych odcinków (co najmniej trzech), długości całej trasy, spadków terenu, elementów infrastruktury turystycznej - po 1 pkt za każdy element

page0069 61Sądy i Sądownictwo — Sądy Boże w Folsce stemów prawnych o wiele lepiej postępuje pod kier
Mapa restrykcyjna Jest to obraz cząsteczki DNA, na którym zaznaczone są miejsca rozpoznawane
59505 Obraz2 272 ETYKIETA JĘZYKOWA (będące częścią kompetencji kulturowej) usankcjonowane są przez
19556 Obraz4 (27) 86 BOGOWIE I ARIOWIE Istnieje wiele teorii na temat miejsca pochodzenia Ariów. Og
Obraz0 2 14. Dane są równania drogi. Oblicz prędkość, przyśpieszenie oraz wyznacz tor ruchu po czas
Obraz (14)(1) 29. Od momentu absorpcji światła przez rodopsynę do momentu pobudzenia nerwu wzrokoweg
Obraz (14) -    O wiele mniej - powiada. -    A teraz - dodałem - prze
30049 Obraz7 (14) Włożenie europalety z boku jest niemożliwe. Drzwi boczne są za wąskie Pod podłogą
32556 Obraz3 (14) o większe odpryski szkliwa i masy czerepu. Kafel w tym miejscu 4 pęknie sam, gdy