5399619934

jów w jednym kierunku i 34 w drugim. Wyjaśnię jeszcze, iż tajemnicze „Cabri” to program komputerowy do nauki geometrii, w tym stereometrii, czyli nauki zajmującej się badaniem własności figur przestrzennych.

Po przyjeździe zakwaterowaliśmy się w hotelu w Wieliczce i tam też odbywały się wspomniane wykłady.

Wyjazd miał również cel turystyczny. Pierwszego dnia zaraz po wykładzie wyruszyliśmy na zwiedzanie Wieliczki. Naszym przewodnikiem po tej miejscowości był również dr Pabich. Zwiedziliśmy Muzeum Żup Krakowskich, gdzie obejrzeliśmy wystawę solniczek i Kopalnię Soli w Wieliczce. Już samo zejście - ponad 100 metrów pod ziemię -było dla nas dużym przeżyciem. Na dole dostaliśmy nawet pozwolenie na sprawdzenie, że tak powiem - organoleptycznie, czy ściany korytarzy i komnat rzeczywiście są z soli. Każdy z nas wrzucił prawą ręką przez lewe ramię pieniążek do podziemnego jeziora, aby spełniło się jedno nasze marzenie. Drugiego dnia zatrzymaliśmy się w Niepołomicach, gdzie zobaczyliśmy pięknie odrestaurowany pałac nazywany „małym Wawelem”. Tego dnia także podziwialiśmy uroki Krakowa i zwiedzaliśmy zabytki: Sukiennice, Kościół Mariacki oraz Wawel. W Krakowie mieliśmy okazję spróbować obwarzanków krakowskich i oczywiście usłyszeć hejnał z Wieży Mariackiej. Niektórzy weszli na tę wieżę i zrobili ciekawe zdjęcia. Niestety, z powodu deszczu nie udało nam się zobaczyć jak smok wawelski zieje ogniem. Ostatniego dnia naszej wycieczki zwiedziliśmy obóz zagłady w Auschwitz. Do Krosna powróciliśmy późnym wieczorem.

Opiekunkami naszej grupy były Panie: Dorota Matukiewicz, Jolanta Cebula, Maria Babul oraz Pani dyrektor Barbara Kołarzyk.

Agnieszka Gola LO Krosno

GŁÓWNE KIERUNKI ETYKI NAUKOWEJ 219 terium i jego uzasadnienia. Jeszcze lepiej nam się to wyjaśni, gd
File0500 Dorysuj w danym rządku jeszcze kilka figur. Zrób to zgodnie z wzorcem. Pomaluj te same figu
IMG?89 34 ŁUKU PIRANDEU O r>ą jest, iż tu — na tych deskach — daliśmy tycie dziełom nieśmiertelny
Diody działająjak „jednokierunkowe zawory” zezwalające na przepływ prądu tylko w jednym kierunku (od
117 ZDARZENIA — KSIĄŻKI — LUDZIE przekazywane przez nie tylko w jednym kierunku. Stwierdzenie zjawis
Image0010 ZNAKI ISYGNAŁY DROGOWE ] CZęŚĆ 1 sl rady liczony w jednym kierunku (np. z Warszawy), a wię
UNTITL41 Rozszyfrować rysek przybrać kierunek poziomy, przeciąć linię jeszcze raz lub zacząć odbijać
DSC00030 (19) Prostownik Przekształcenie prądu przemiennego na prąd płynący w jednym kierunku Napięc
DSC00069 (33) Prostownik Ma za zadanie przekształcenie prądu przemiennego na prąd płynący w Jednym k