Wypływają jednak dowody udziału Tuska w Zbrodni Smoleńskiej
03.11.2010 15:35
opublikowana w: A elita !, Abyss Łażący Łazarz, Emigranci, Gazeta Elekcyjna, Głos oddolny, Kontrrewolucja Teraz,Osoby i wartości, Smoleńsk 10.04.2010
Portal wpolityce.pl dotarł do notatki informacyjnej z 11 grudnia, napisanej dla Lecha Kaczyńskiego przez Mariusza Handzlika, podsekretarza stanu w Kancelarii Prezydenta, który również zginął w Smoleńsku.
http://wpolityce.pl/view/3422/Otoczenie_prezydenta_juz_w_grudniu_ostrzegalo__ze_Rosjanie_beda_grali_rocznica_Katynia__Nieznana_notatka.html
Notatkę otrzymali też m.in. szefowie komisji spraw zagranicznych poseł Andrzej Halicki i senator Leon Kieres, szef Kancelarii Premiera Tomasz Arabski i minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski.
W notatce min. Handzlik opisuje spotkanie z ambasadorem Rosji Władimirem Grininem z 8 grudnia. Rozmawiano m.in. o rosyjskim projekcie międzynarodowego traktatu o bezpieczeństwie europejskim, sytuacji na Ukrainie i w Gruzji, stosunkach polsko-rosyjskich, ale też o ewentualnym udziale prezydenta w uroczystościach rocznicowych w Katyniu. Notatkę kończą wnioski, w których minister Handzlik pisze m.in.:
Głównym celem spotkania Ambasadora Grinina było wysondowanie zaangażowania Prezydenta RP w zbliżające się wydarzenia rocznicowe oraz stanowisko odnośnie projektu Traktatu. Nie był zainteresowany rozmową na inne tematy niż wyznaczone przez siebie.
Aby uniknąć możliwości „rozgrywania" przez Rosję udziału najwyższych władz państwowych RP w zbliżających się uroczystościach rocznicowych (Oświęcim, Katyń, rocznica zakończenia II wojny światowej), należałoby zawczasu ustalić rangę przedstawicieli i plan obchodów."
ŁŁ: Jak widać potwierdzaja sie tezy, które zawarłem w Gruppenfuhrer KAT, że ustalenia Putin - Tusk zapadły juz przed grudniem 2009. W innym przypadku, po takiej notce-ostrzeżeniu Kancelaria Premiera powinna dochować wszelkiej ostrożności i usztywnić sie na putinowskie propozycje rozdzielenia obchodów.
Nie zrobili jednak tego.
Dlaczego?
Nie są przecież idiotami.
Odpowiedź nasuwa sie tylko jedna. Po prostu, już wcześniej, wraz z Putinem grali do jednej bramki (czyli przeciwko Prezydentowi Polski).
Co samo przeż się jest Zdradą Stanu
Determinacja musiała być jednak tak wielka, a oczekiwany efekt na tyle spektakularny i korzystny, że opłacało się im zlekceważenie tej notki na chama. Sytuacja bowiem była kłopotliwa, ale wciąż do zatuszowania.
Oczywiście, jeśli Handzlik by przeżył - to notkę by ujawnił już w kwietniu, wywołując oburzenie w poruszonej katastrofą i gorącej opinii publicznej, a kilka innych tego typu dowodów (które prawdopodobnie istniały) zdemaskowałoby Tuska i postawiło przed sąd (lub Trybunał Stanu).
Widać jednak Mariusz Handzlik miał nie przeżyć, a ostateczną gwarancją utylizacji w Kancelarii Prezydenta innych kompromitujący dla zabójców dokumentów, miało być szybkie przejęcie kontroli przez B. Komorowskiego i jego ludzi.
Stąd ten pośpiech i faktyczny Zamach Stanu - bez czekania na potwierdzenie śmierci Przezydenta RP.
Ryzyko warte podjęcia dla zatarcia śladów.
A to by znaczyło, że gra, która prowadzona była przez wiele miesięcy przez Tuska (komorowskiego i Arabskiego) ręka w rękę z Putinem, od początku toczyła się nie o jakis tam pijar i ośmieszenie przeciwników, ale o życie Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i jego najbliższych współpracowników.
Mamy więc dowód, że Tusk, Arabski i Komorowski mieli świadomość udziału w zbrodni.
Dlatego też i dziś muszą atakować nieprawomyślne wdowy, oraz animować prowokacje (ostatnie popisy WPROST), dzięki którym zamknie się możliwość korzystania przez Wdowy i Rodziny Ofiar z akt śledztwa i uniemozliwi wyciek kolejnych, wiarygodnych dokumentów, do mediów. Myślę, że sukinsyny wiedzieli, że ktoś opublikuje tę notkę, i że trzeba coś zrobić by nie wypłynęły następne.
To już nie walka o dobre imię Tuskolandii, ale rozpaczliwa ucieczka KATa przed stryczkiem.
ŁŁ
Odsłon: 5692 (w tym z lubczasopism 693) |
Podziękowanie dla Delfina
Bardzo dziękuje Blogerowi DELFINOWI za dotarcie do informacji o tej notce.
tutaj:
http://antydziad.salon24.pl/245644,przestrzegam-wdowy-smolenskie-przed-wdowami-tvn#comment_3487799
Tak,
to kolejne potwierdzenie tylko.
Rządkiem pod Trybunał Stanu od Arabskiego po Gajowego.
I - zgoda - oni mają tego świadomość. Będziemy musieli ich chyba za pyski wywlec, trzeba czekać aż dotrze to do świadomości Polaków. A dotrze.
@kapswan & all
Mam nadzieję, że dotrze.
Archiwizujcie proszę komentarze pod ta notką, bo nie mam już złudzeń co do cenzury i wycinek na S24.
Masz rację
I spór o Krzyż i mord łódzki (kto wie czy nie zaplanowany przez odpowiednie służby!) to ODWRACANIE UWAGI!
Pozdro
MNICH ZARAZY04683 | 03.11.2010 15:54
@Łażący Łazarz
A co na to Halicki i Kieres?
Nóż się w kieszeni otwiera.
AMOT02416 | 03.11.2010 15:57
@mnich zarazy
Takie ściemy i produkcja mgły.
@ŁŁ
Najpierw Trybunał Stanu trzeba resocjalizować do wykonywania swoich obowiązków wynikających z litery prawa Potem spox
WOLNA IRLANDIA01430 | 03.11.2010 16:05
autor
997
Prosić lekarza od nóg bo na leczenie głowy chyba już za późno.
SLAWEKO0182 | 03.11.2010 16:06
udział ma w jakimś stopniu
i Tusk i Sikorski . Arabski był tylko wykonawcą . Czy coś można im udowodnić ?
MONMON0341 | 03.11.2010 16:08
@ŁŁ
Nareszcie.
"Krótka kołdra" zaczyna trzeszczeć i odsłania. Wkrótce, mam nadzieję, ktoś z otoczenia KAT'a pęknie, bo ciśnienie narasta. I pójdzie lawinowo.
Jak w amerykańskim porzekadle: "tajemnica nie wyjdzie na jaw tylko wtedy, gdy znana jest tylko dwóm osobom, z których jedna jest martwa".
KAZIA049 | 03.11.2010 16:12
@Łażący Łazarz
Trochę OT
dzisiaj już dementi w sprawie telefonu. Mam wrażenie, że to wszystko po to, aby w tym szumie informacyjnym nic nie można było usłyszeć
Autor
Bardzo dobrze, że Pan to napisał, bo to wyjaśnia pewne sprawy.
Jeśli TAKIE są dowody na zbrodnię, to znaczy, że żadnej zbrodni nie było.
Może Pan albo zamknąć temat zbrodni, albo szukać innych dowodów. Ale na pewno dużo, dużo lepszych.
@Ufka
Ciekawe to dementi...wychodzi na to ze zona posla Deptuly nie byla w stanie rozpoznac jego glosu,a co jeszcze ciekawsze podobno dzwonil do niej znajomy a nie maz czyli znow, zona nie zna nr tel wlasnego meza?Przeciez poczta glosowa informuje z jakiego nr jest wiadomosc...
DEKERT0167 | 03.11.2010 16:30
@Kazia
Stawiam na Halickiego. Nie wygląda on na tytana intelektu, więc jak ktoś go z prawdziwych dziennikarzy przyciście, to powie co zrobił z tą notatką.
AMOT02416 | 03.11.2010 16:38
@Łażący Łazarz
"dowody udziału Tuska"
obawiam się, że to tylko poszlaki potwierdzające tezę, ale jednak poszlaki. Dla mnie bardzo silne, ale dla sądów kochających zgodę mogą być niewystarczające. Ani w Konstytucji, w prawie też raczej nie, nie jest napisane, żr Premier ma się kierować tym do czego dąży Prezydent Polski, a nie Prezydent Rosji. Gorzej, jest napisane, że politykę zagraniczną prowadzi rząd, a polityką była i jest zgoda z Rosją, a nie zgoda z Prezydentem RP. Prezydent jest od słuchania i robienia sobie zdjęć, żeby miało co wisieć w urzędach.
Przecież to juz niemal wersja oficjana!
kłaniam się
tvn? dziękuję, nie trawię.
Kochamy czytać "obciachowe" gazety
27 listopada, w sobotę, w samo południe!
@dekert
Co więcej, w tej informacji jest mowa o tym, że telefon był z terenu Polski (bo może tak wynika z zalogowania się do sieci).
To może jednak katastrofa nie była w Smoleńsku?
AMOT02416 | 03.11.2010 16:44
@SlawekO
"997
Prosić lekarza od nóg bo na leczenie głowy chyba już za późno."
Jak dzwonisz kolego pod ten numer szukając lekarza , wcale się nie dziwię, że ci nie pomaga. To numer pogotowia policyjnego baranie!
@dekert
Tak..bardzo ciekawe jest skąd Wprost dostało te tomy akt.I kto dotarł do dziennikarzy RMF ?
@nord.pl
Przez przypadek podał numer swojej pracy. Co to przyzwyczajenie robi z człowieka.
Albo tak często z niego korzysta, żeby odbierać zlecenia, że już mu się wdrukowało.
AMOT02416 | 03.11.2010 16:48
LL
PO ma twarz Solidarnosci, a serce i mozg komunistycznej bezpieki, dlatego sa tak bardzo niebezpieczni i brutalni, a sie zastanawiam gdzie jest poczatek tej "akcji" , sadze, ze od momentu mianowania Komorowskiego na marszalka sejmu, przeciez byl politykiem z 10 szeregu, Tusk jest tylko marionetka i bezwolnym wykonawca rozkazow, zobaczylismy to w momencie kiedy zrezygnowal z kandydowania na urzad prezydencki, ale z cala pewnoscia mial swiadomosc w czym bierze udzial, Rostowski wroci na wyspy, gdzie bedzie emigrowal Tusk? bo z cala pewnoscia bedzie musial, nawet zamordowanie Kaczynskiego nie zalatwi "problemu", czy ja sie myla i mam zludzenia? ale w Lodzi JK mial kamizelke kuloodporna?
@amot
Dogadali się na Westerplatte: Putin i Merkelowa - pewnie zaraz po przemówieniu Kaczyńskiego. Gdy ich oglądałem poczułem wielki smród i zrobiło mi się słabo.
Witam - przypomnę jeszcze jeden ważny fakt -Macierewicz: W marcu Arabski pojechał do Moskwy, a wizytę Handzlika odwołano...
"Szef zespołu ds. katastrofy smoleńskiej Antoni Macierewicz (PiS) powiedział dziś, że szef kancelarii premiera Tomasz Arabski odpowiadał nie tylko za organizację lotu delegacji prezydenta Lecha Kaczyńskiego do Smoleńska, ale też za aspekt "polityczno-dyplomatyczny" wizyty.
Pan minister Arabski zajmował się nie tylko organizacyjną funkcją przy okazji tej wizyty. Zajmował się także aspektami polityczno-dyplomatycznymi - powiedział Macierewicz na konferencji prasowej w Sejmie.
- Odbył on niesłychanie ważną rozmowę w Moskwie w tej sprawie w dniach 17-18 marca. Była ona tak istotna, że Ministerstwo Spraw Zagranicznych odwołało wizytę pana ministra Handzlika z Kancelarii Prezydenta - dodał poseł PiS
Macierewicz powołał się na dokument autorstwa polskiego ambasadora w Rosji skierowany do prezydenckiego ministra Mariusza Handzlika z 16 marca 2010 roku.
MSZ odwołało konsultację min. Handzlika
Według posła PiS Handzlik chciał w Moskwie odbyć konsultacje. Macierewicz podkreślił, że z dokumentu wynika, że MSZ w ostatnim momencie odwołało wizytę Handzlika tłumacząc, że w związku z planowaną delegacją ministra Arabskiego oraz wiceszefa MSZ Andrzeja Kremera ws. przygotowań do uroczystości katyńskich, nie jest możliwa realizacja wyjazdu prezydenckiego urzędnika. (Handzlik i Kremer zginęli w katastrofie smoleńskiej).
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8212285,Macierewicz__W_marcu_Arabski_pojechal_do_Moskwy__a.html
MARIE04744 | 03.11.2010 16:54
@nord.pl
Nie odpisuj peowskim geyom. Ich posty "bronia" sie same!
btw.Szacunek dla Autora, za te notke, jak i za cala niesamowita prace. Dziekuje!
DOBERMAN0114 | 03.11.2010 16:57
Marie
to jest kolejny dowod, ze nie ma zadnej wojny polsko-polskiej, jest wojna polsko-bolszewicka
fascynujące
jest obserwować jak Powskim szczekaczkom w rodzaju norda powoli wysiadają nerwy... Dziura budżetowa musi być już naprawdę spora, że nie starcza kasy na ukojenie ich zszarganych nerwów. Co gorsza - po ortografii i interpunkcji widać, że wynajmuje się do tej roboty coraz gorszy element. Ciemnota aż bije w oczy...
@ŁŁ cieszę się, że drąży Pan temat. Po reakcjach strony przeciwnej widać, że trafia Pan ostatnio za każdym razem. Gratuluję i trzymam kciuki.
@nord.pl
"...Jak dzwonisz kolego pod ten numer szukając lekarza..."
Jest jeszcze wielu przekonanych, że pod tym numerem potrafią "wyleczyć" wszystkich.
Zdaje się, że właśnie wzięto się za "leczenie" Ryszarda C.
pozdrawiam
@Doberman
Ten numer telefonu może komuś ocalić życie. Nie mogłem nie sprostować.
@Łażący Łazarz
IMHO: Propozycja mordu padła ze str. Tuska na molo w Sopocie. Jak ktoś ma film i potrafi czytać z ruchu warg... choć TO padło raczej jak szli w str. morza.
Potem: przygotowanie samolotu u zięcia Putina i ... ta awaria klimy przed wylotem do Smoleńska... Jak najłatwiej rozpylić ładunek termo-wolumetryczny?
@darkside
To ciekawe. Putin na zlecenie Tuska miałby strącać nad swoim terytorium (nad jednym z miast) samolot z głową państwa ościennego? Kurde, sam bym na to nie wpadł.
@chirl
No, w końcu mógł wymordować niewinne dzieci w Biesłanie, widzów w teatrze, ale co to to nie.... No, a ta troska Putina o swoje miasto, to już rozczuliła mnie dokumentnie.
Znalazł pan argument przeciwko zamachowi, że ho, ho....
Tak sobie myślę - przekonał mnie pan, że to była zwykła katastrofa.
Nieeee, to taki żarcik był.
AMOT02416 | 03.11.2010 18:06
@chirl
Żeby było ciekawiej, to pisałem o tym zamachu już 19 marca 2010...
Poszperajcie w historii moich komentarzy na S24 - tawariszczi - podpowiem: #1
Lazacy Lazarz
Witaj .Dlaczego tak dlugo Ciebie nie bylo .?Nie wiem kim jestes z zawodu ,ale U ciebie jest wszystko bardzo przejrzyste i proste .Zgadzam sie z Toba calkowicie ,tylko dokad to wszystko w koncu doprowadzi .?Dezorientacja spoleczenstwa jest tak duza ,ze trudno bedzie to wszystko po kolei poukladac ,tym bardziej ,ze PO dziala i to szybko .Wiedzialem ,ze co tyczy sie Wprost ,ze ta gazeta stanie sie narzedziem w rekach rzadu .Nic nie dzialo sie nigdy przypadkowo .Wedlug mnie zalatwili nie tylko prezydenta ,ale rowniez osoby ,ktore byly dla nich niebezpieczne .Zawsze twierdzilem ,ze za 5 lub 6osob zginelo 96 .Zalatwili wszystkich za jednym zamachem bez mrugniecia okiem.Jestem rowniez ciekaw w co tak naprawde graja ,bo o Polske to napewno nie ,i kto tak naprawde ma na celu doprowadzic Polske do upadku .Cz to tylko wylacznie sprawa Rosji ,nie bylbym taki pewny ,tym bardziej ,ze sa pewne drobne zdarzenia z drugiej strony .Pozdrawiam
TOMEK701887 | 03.11.2010 18:54
do autora i pozostalych "tubylcow" :-)
dolaczylem wlasnie do Waszego grona, bo mnie tu zalewa krew.
"Tu" tzn. tu gdzie mieszkam.
moze na dobry poczatek, to zastanawiam sie, nad zmiana sktotu KAT ..
jest on zbyt krotki
pozdrawiam wszystkich "odmiennie" myslacych
rodak z AC
E X TREMA01 | 03.11.2010 18:59
Wyginiecie jak dinozaury grozba Tuska pod adresem PiS ...
Czyzby Tusk mial swiadomosc, ze swoich grozb nie rzuca na wiatr? Po katastrofie te grozby nabieraja szczegolnej upiornej wymowy.
@reggae
Wyginiecie jak dinozaury grozba Tuska pod adresem PiS ...
Czyzby Tusk mial swiadomosc, ze swoich grozb nie rzuca na wiatr?
Dinozaury nie zostały wymordowane.
Wyginęły, bo nie potrafiły się przystosować.
tomek7
autor tego bloga jest prawnikiem
@darkside
Wiem, że pisałeś. Tylko nie pamietam gdzie. Chyba u Ściosa.
@chirl
Czy Putin na zlecenie Tuska czy odwrotnie, nie ważne. Ważne kto prowadzi śledztwo i kto ma łapę na dowodach oraz kto wycisza sprawę w kraju ościennym.
@tomek7
Spokojnie, za jakieś 1,5 miesiąca wyjaśni sie dlaczego mam przejściowo troche mniej czasu na pisanie. No i będę wtedy pisał częściej.
@e X trema
też myślę, że KAT to nie jest pełna lista. Ale roboczo niech tak zostanie.
@wojtek24
Dinozaury wyginęły z powodu katastrofy. Jest juz trochę książek na ten temat. czytaj więcej to i pisał będziesz mądrzej. Serdecznie zachęcam.
@Marie
Dziękuję za to info. Puzzle zaczynają się układać.
Pozdrawiam
@Ufka
Lis ma swoje źródła. Wiesz, Tusk, Michnik i Dukaczewski go cenią.
@amot
A.. telefon.
Nie wierzę informacjom niezdementowanym. Kto to powiedział?
@Niegdysiejszy Blondyn
Dla naszego sądu nawet nagranie TV byłoby w tej sprawie dowodem niewystarczającym.
@monmon
Tylko kto ma udowodnić? Prokuratura?
;-)
@Marie
jesteś bossssssssssssssska,
i Łazarz również, ma się rozumieć
a w ogóle to trzeba się chyba przerzucić na śledzenie i ewentualne komentowanie tekstów pojawiających się wPolityce.pl, bo s24 przypomina już bardziej grę w cymbergaja, niż swobodną wymianę myśli przemyślanych
pozdrawiam serdecznie i już tradycyjnie od dni kilku potraktuję cytatem z Piłsudskiego, na przykład takim:
Sensacyjne ustalenia: Ryszard C. nie był u Niesiołowskiego
Dowody zebrane przez śledczych z Łodzi, nie potwierdzają informacji, że Ryszard C. kilka godzin przed zabójstwem był w budynku przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi, gdzie mieści się biuro poselskie wicemarszałka sejmu, Stefana Niesiołowskiego.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sensacyjne-ustalenia-Ryszard-C.-nie-byl-u-Niesiolowskiego,wid,12818428,wiadomosc.html?ticaid=1b2dd
NAPRAWDĘ, TAAAAKA SENSACJA, że pęknę ze śmiechu.
A czyli zostajemy przy tym:
http://niepoprawni.pl/blog/164/ja-pytalem-o-niesiolowskiego
Nie był zainteresowany rozmową na inne tematy niż wyznaczone przez siebie.
Ten dyplomatyczny zwrot coś oznacza chyba?
Przyszedł w określonym celu a nie pogadać.
A co na to Arabski i Radosław S. - a wiem, nie odpowiedzą, nie wyjaśnia, nie podadzą się do dymisji ani nawet nr tel. Premiera nie podadzą.
A ja jestem w posiadaniu informacji, że Radosław S. zna numer tel. do Donalda T.!
Jakby co dostarczę dowód. Konkretny. A nie pajacowanie, za przeproszeniem, tego uśmiechniętego słońca Kolumbii
@Łażący Łazarz
"innym sposobem na rozmazanie i zbanalizowanie tematu WDÓW są pomysły TVN."
Ja z niecierpliwością czekam na owego posła, który dzwonił do pani Joanny, niedługo nam się zapewne objawi w TVN, zidentyfikuje siebie samego, niczym taki jeden Arnold Superczyński. Czekajmy cierpliwie, to jeszcze nie koniec tej tragifarsy!
Pozdrawiam serdecznie
VALMERTE0845 | 03.11.2010 21:01
@Łażący Łazarz
Eee... jak to? Nie był u Niesiołowskiego?
To skąd miał: pistolet, paralizator i nóż? ;)
Lazacy Lazarz
Dzieki za pocieszenie,a tak mimo chodem Polaczyc Kaczynskiego z Traktatem Lizbonskim ,kto tez mu wtedy grozil w Brukseli i na czyich jeszcze uslugach jest premier ?Pozdrawiam .
TOMEK701887 | 03.11.2010 21:25
@darkside
Eee... jak to? Nie był u Niesiołowskiego?
To skąd miał: pistolet, paralizator i nóż? ;)
DARKSIDE
Istotnie trudno uwierzyć, że nie był.
Słyszałem nawet jak Niesiołowski coś o 8 kulach wspominał.
Dał mu to wiedział, że 8!!
J@NO0585 | 03.11.2010 21:48
@SlawekO
"997
Prosić lekarza od nóg bo na leczenie głowy chyba już za późno"
997; prosić biuro osób, o nie ustalonej tożsamości, byś o "faktach" z rodzicami pogadać mógł.
@Łażący Łazarz
Myślałem, że łatwiej i sprytniej byłoby uruchomić duetowi Putin-Tusk machinę propagandową tak by Kaczyński w najbliższych wyborach sromotnie przerżnął. Ponoć w tej negatywnej socjotechnice są doskonali. Poszłoby jak z płatka.
Ale nie, dowiaduję się na twoim blogu, że wybrali jeszcze bardziej błyskotliwe rozwiązanie - strącić ruski samolot z Kaczyńskim, który leciał na uroczystości w Katyniu. Poraziłeś mnie swoją przebiegłością.
@chirl
Człowieku, czytać nie umiesz? Ja niczego nie wymyślam tylko zestawiam fakty w ciąg logiczny.
Znasz inne logiczne wytłumaczenie?
A wybory to nie wszystko, zwłaszcza, że nawet propaganda ma swoje ograniczenia i wyżej tyłka nie podskoczą.
Po co zabijano Politkowską? Mogli zakazać ją publikować, albo tylko oślepić.
To, że nie znasz motywów oznacza tylko tyle, że nie znasz motywów i nic więcej. Nie jest to żaden argument przeciwko udziale Tuska w zbrodni.
Gdyby tak jak Ty rozumował policjant śledczy, to większość zbrodni byłoby uznawane natychmiast za samobójstwa lub nieszczęśliwe wypadki, a śledztwa zamykane by były juz pierwszego dnia.
@tomek7
A oto dalszy ciąg szopki:
Minister zdrowia Ewa Kopacz przyznała w "Kropce nad i" w TVN24, że polscy lekarze w Moskwie nie brali udziału w sekcjach zwłok ofiar katastrofy smoleńskiej. Przybyli do Moskwy 11 kwietnia. Dodała, że w stolicy Rosji Polacy byli już po pierwszych czynnościach prawnych wykonywanych przez Rosjan.
Jak myslisz, Kopacz poda sie teraz do dymisji?
Nieee, nie odpowiadaj. Pytanie retoryczne.
@Łażący Łazarz
No tak. Rozumiem, że wg. ciebie pilot TU154 tez był wciągnięty w ten diaboliczny spisek. Mógł skorzystać z planu rezerwowego i wylądować w Witebsku albo zawrócić do Warszawy, wszak bezpieczeństwo prezydenta powinno być na pierwszym miejscu. Inaczej chyba nie można tego wytłumaczyć.
W zasadzie plan likwidacji poprzez CFIT mógł być zrealizowany bezpośrednio po starcie z Warszawy, ale widocznie Putin chciał zrobić uprzejmość Tuskowi i dla niepoznaki zgodził się rozwalić Tupolewa na swoim terenie. W tym celu kilkadziesiąt lat temu wykopał saperką jar przed lotniskiem, który zmylił radiowyskościomierz i posadził brzozę, która utrąciła skrzydło samolotu. Wszystko jasne.
@chirl
Robisz z siebie idiotę na miarę Onetu. Niestety widzą to wszyscy oprócz ciebie. Uświadom to sobie wreszcie!
@chirl
"Mógł skorzystać z planu rezerwowego i wylądować w Witebsku albo zawrócić do Warszawy"
Ciekawe skąd to przekonanie, że "MÓGŁ". Anodina powiedziała?
3TOTO0784 | 04.11.2010 06:57
Co za nieudacznicy
. Tusk i Putin,oszczędzając Jarosława omalże nie zrobili go prezydentem...a PIS notowania poszybowały do nieba.
Jaki durny ten Tusk ,organizując zamach pozbawił się możliwośći ujrzenia L. Kaczyńskiego, prowadzącęgo pod rękę Wolskiego na swięcie pobiedy...
E-MISJONARZ0737 | 04.11.2010 07:19
Łazarzu
ten chirl to troll, nie ma co go karmić. Wierzy w sowiecką propagandę.
Pozdrawiam serdecznie
@3toto
"Ciekawe skąd to przekonanie, że "MÓGŁ"
Plan lotu przewidywał możliwość skorzystania z lotniska w Witebsku.
Doucz się bo zawsze będziesz wychodził na głupka.
@reggae
@DelfInn
Bo czy Tusk to gracz czy marionetka to mniej ważne w tym kontekście, bardziej ważne, że bardzo świadomy.
@ Autor i inni
Zdajecie sobie sprawe, ze kazda absurdalna spiskowa teoria w oczach swiatowej opinii publicznej uwiarygadnia ustalenia MAK? Zreszta te wszystkie wrzutki z telefonami, karetkami itp. wygladaja na swiadome dzialania dezinformacyjne w zwiazku ze sledztwem.
O graniu przez Rosjan sprawa obchodow rocznicy Katynia i rocznicy zakonczenia II ws szeroko dyskutowano na poczatku roku w kontekscie podsycania rywalizacji Tuska z Kaczynskim o palme pierwszenstwa na obchodach. O tym pisal zapewnie Sp. Minister Handzlik w przywolanej w linku notce. I o to chodzilo w rozdzielaniu wizyty prezydenta i premiera. Przypomnijcie sobie rozgrywki z samolotem do Brukseli.
Po co to podsycanie niezdrowej sensacji? Z nudow? Dla liczby komentarzy pod notka?
@Asienka
A kto powiedział, że hipoteza udziału Tuska w spisku na życie Prezydenta Lecha Kaczyńskiego jest absurdalna?
TY?
To chyba trochę za mało. Zwłaszcza w świetle coraz to nowych dokumentów i wątpliwości.
Rozumiem, że uważasz, iż cisza nad Smoleńskiem i brak dyskusji spowodują, że opinia publiczna szybciej uzna ustalenia MAK za niewiarygodne.
Odważna teza.
@Łażący Łazarz
TY?
Owszem, ja. I nie tylko ja. Notowania Kaczyńskiego nie pozostawiały złudzeń, że jego prezydentura dobiega końca. Po co mordować takiego prezydenta pół roku przed końcem kadencji?
Jeśli to był zamach, to celem mogli być zwierzchnicy polskich sił zbrojnych. To miałoby sens. Pokazac światu, jak w jednej chwili można załatwić podlizującego się USA członka NATO. To dęta hipoteza, ale bardziej prawdopodobna niż ta, że celem byl prezydent.
Kaczyński był nieistotnym pionkiem w światowej polityce. Incydent w Gruzji, wiem. Ale ... Pamiętasz pogrzeb na Wawelu? Saakaszwili z Miedwiediewem potrafili tak się zgrać, żeby się tam nie spotkać. Dośc zaskakujące zachowanie, jak na dwóch śmiertelnych wrogów, nieprawdaż?
To chyba trochę za mało.
Przede wszystkim za mało jest poszlak, by oskarżać kogokolwiek o udział w zabójstwie. To winę, a nie niewinność trzeba udowodnić.
Chcesz pytać i wyjaśniać? Pytaj. Pytań jest wiele. Problem w tym, że każde debilne działa na korzyść Rosjan.
@Asienka
"Notowania Kaczyńskiego nie pozostawiały złudzeń, że jego prezydentura dobiega końca. Po co mordować takiego prezydenta pół roku przed końcem kadencji?"
Zauważ, że samolotem mieli lecieć obaj Kaczyńscy.
Jarosław zrezygnował w ostatniej chwili.
Pozdrawiam
@Katrine
Zauważ, że PiS jest kołem zamachowym wysokich notowań PO. Po co mieliby się pozbywać konkurenta, który nakręca wśród wyborców tak negatywne emocje?
Asienka
Nie tylko ze słupków składa się polityka.
To tylko wierzchołek góry lodowej.
Może np. Kaczyńscy za dużo wiedzieli?
W każdym razie mając tylko tyle wiedzy na temat katastrofy i jej kulisów ile mamy, nie można z góry, bez sprawdzenia odrzucać żadnych poszlak.
@Katrine
Ja nie piszę o wykluczaniu hipotezy zamachu. Jak ginie prezydent kraju i dowództwo sił zbrojnych to zamach jest jedną z głównych wersji, jakie powinna brać pod uwagę prokuratura.
Ale już zamach zaplanowany przez duet Tusk-Putin to gruba przesada. Po co w nią brnąć?
@Asienka
Tusk i Putin to przesada?
Ciekawe
Więc jak, krasnoludki i Al-Kaida?
@Asienka @LL
Tusk ma wyglad idioty, wiec najprawdopodobniej za niego wymyslalia zamach grupa Kiszczaka i Dukaczewskiego a Putin sie zgodzil posprzatac. Po co Putin zabral Tuska na pol godziny w Katyniu do lasu trzy dni przed zamachem? Bajki mu opowiadal?
Asienko, to przesada? Zadna przesada. U nas sie tak sprawy zalatwia: poczawszy od FOZZ, przez szefa policji a na prezydencie skonczywszy.
@LL
I ta dziwna smierc szefa kancelarii rudego wytrzeszcza, ktora zupelnie zostala zamilczana.
http://krzystofjaw.salon24.pl/151606,smierc-grzegorza-michniewicza-dlaczego
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-michniewicz-nie-zostawil-listu-pozegnalnego,nId,83138
Pozdr
Asiu?
"Saakaszwili z Miedwiediewem potrafili tak się zgrać, żeby się tam nie spotkać. Dośc zaskakujące zachowanie, jak na dwóch śmiertelnych wrogów, nieprawdaż?"
To nie tak. To był warunek Miediwiediewa - albo on, albo amerykański Gruzin. Stąd to "spóźnienie" Saakaszwilego.
Resztę sobie dopowiedz.
@Mania Prześladowcza 3 - INFO OT
@DelfInn
A czy jest coś takiego złego czego animatorzy tragedii z 10.04 nie sa w stanie zrobić?
Czasem mam wrażenie, że ocieramy się o paranoję, ale z drugiej strony gdy ktoś wspomniał w marcu 2010 o mozliwej eksterminacji LK to został uznany własnie za paranoika.
Otwierajmy umysły i rozgladajmy sie na boki - tyle powinniśmy robić na pewno.
@Łażący Łazarz
O, to na pewno. Ale oto zaraz dostaje kontrę z innej mańki.
To dopiero jest paranoja! :-))))
Aha. Powędrowawszy tamtejszą linką znalazłem się u jakiej Baby Jagi, wiec zmiękłem. No ale nawykowo oczywiscie przeczytałem...
Jak myślisz daleko da się zaleźć w ciągu 6 dni - 10.11.10? ;-)
@ Blada
Asienko, to przesada? Zadna przesada
Przesada jest uznawanie za dowod zbrodni notatki M. Handzlika i przeprowadzanie na jej podstawie absurdalnego wywodu o winie. Wszystkie dete teorie spiskowe wrzucane sa do jednego worka z innymi, rozsadnymi analizami przyczyn katastrofy przez michnikolubnych. I szkodza tym rozsadnymi, tym samym oddalajac nas od prawdy. Skad sie biora wrzutki z sensacjami? Komus zalezy na rozmydlaniu sprawy.
@Delfinn, @Łazarz
Powyżej Asienka wraca do pytania: "po co Kaczyński?". Myślę, że to, co się dzieje po 10.04 jest odpowiedzią. Niesamowite przyspieszenie wydarzeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Pełna ofensywa Rosjan, która odzyskała inicjatywę w krajach sąsiednich, od zachodu i południa oraz coraz czytelniejszy sojusz NATO-FR.
Niestety, to ostatnie źle wróży wyjaśnieniu sprawy smoleńskiej. Nieprawdopodobna postawa Tuska, bezczelna, nieliczenie się z niczym, bijące poczucie bezkarności (!) oraz takaż arogancja i bezczelność Rosjan mogą wynikać z przekonania, iż mają oparcie w planach wielkich tego świata. Być może realizują ich politykę.
Odpowiedz na kwestie poruszone w Twoim poscie brzmi Barack Obama, a nie Lech Kaczynski.
@DelfInn
Kruca bomba mało casu