Co się stało w Smoleńsku – wolna dyskusja

tamara

1 listopada 2012 at 17:46

SŁUCHAJCIE!!!!!

Prawdopodobnie nasz PREZYDENT NIE BYŁ NA LITWIE !!!!!!!
Porównajcie proszę zdjęcia i zwróćcie UWAGĘ NA UBIÓR prezydentwej Litwy
TEN SAM- IDENTYCZNY nawet kolczyki (nawet identyczną fryzurę)miała na sobie 25.02.2010 i 08.04.2010

25.02.2010 http://www.lrp.lt/en/press_center/photographs/24-02-2010_1103.html

08.04.2010 http://www.lrp.lt/en/press_center/photographs/08-04-2010_1298.html

I sami przyznajcie,że jest bardzo mało zdjęć z wizyty w pałacu prezydenckim.
A video to ewidentny fotomontaż!!!!!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OK0vqxFCaLU#!

Tu możecie obejrzeć zdjęcia spotkań ;dla porównania jak wyglądały inne spotkania ,a jak to 08.04.2010(jakże ubogo udokumentowanego)
http://www.lrp.lt/en/press_center/photographs.html

Ostatnie zdjęcia

WIĘC to zdjęcia CZY FOTOMONTAŻ z wizyty na Litwie.????????
Jeśli to fotomontaż to nie ma żadnego materiału potwierdzającego wylot naszego prezydenta z Litwy do Warszawy …………. ponoć Smoleńsk to odległość 450 km od Litwy.

http://www.vtv.lt/naujienos/nelaimes/rusijoje-suduzo-lenkijos-prezidento-lektuvas.html

monitorpolski

2 listopada 2012 at 00:14

Nie zrobisz takiego fotomontażu wideo (jest dostępne w wysokiej jakości w kolorach), szczególnie, że mówimy o szybkim terminie. Pani prezydent po prostu lubi ten garnitur.
Ale polski prezydent stamtąd już przedopodobnie nie wyleciał. Służby międzynarodowe już tam działały, nie wykluczone, że ochroniarze na tym nagraniu nie są zatrudnieni przez polski rząd.

tamara

1 listopada 2012 at 17:48

Nasz prezydent nie był w Pradze,bo nie został zaproszony.Obama zaprosił 2ska,bo wiedział,że to z nim będzie realizował dalszą współpracę.
Wiadomość o wizycie Lecha Kaczyńskiego tamtejsze media podały przeddzień wizyty!!!!

http://old.kurier.lt/?r=11&a=4412

Na spotkaniu na Litwie 08.04.2010 ,które było przedstawiane jako spotkanie niezwykłej wagi omawiano( ?)kwestie energetyczne…

A podejmownie decyzji w kwestii energetyki leży w kompetencjach NIE Dalia Grybauskaitė a Premiera Andrius Kubilius,który był w Pradze.
Wiadomośc ,że Dalia Grybauskaitė będzie prowadzić rozmowy na ten temat oburzyła polityków….i nazwano to skandalem dyplomatycznym.

Notka z ostatniego niby- spotkania Prezydentów Litwy i Polski tu;

http://www.lrp.lt/en/press_center/press_releases/lithuania_and_poland_will_engage_actively_as_strategic_partners_in_shaping_common_eu_energy_policy.html

Muszę przyznać,że pani prezydentowa dość często widuje się z mafią z Brukseli.
Niczego tym nie sugeruję……………

25.03.2010(ramach posiedzenia rady eu) spotkała się z Merkelową i omawiały problemy regionu Morza Bałtyckiego, stosunki dwustronne oraz perspektyw przyszłej współpracy pomiędzy Litwy i Niemiec.
http://www.lrp.lt/en/press_center/press_releases/german_chancellor_angela_merkel_to_arrive_in_lithuania_in_june.html

Przypominam ,że Merkelowa nie pofatygowała się na pogrzeb naszego śp prezydenta.

Przed katastrofą:
-spotkanie 26.03.2010 w Brukseli..EU oferuje Litwie nowe możliwości.

Moją uwagę zwrócił ten frag.
„The European Council took into account my comments and observations and agreed that the new strategy would include the commitment to develop the infrastructure needed for growth at the Community and national levels. This provision will create favorable conditions for building Lithuania’s energy connections to the European Union and ending its energy isolation.”
Wolne tłumaczenie;Rada Europejska wzięła pod uwagę moje uwagi i obserwacje i uzgodniono, że nowa strategia obejmuje zobowiązanie do rozwoju infrastruktury niezbędnej do wzrostu na poziomie wspólnotowym i krajowym. Przepis ten stworzy korzystne warunki dla budowy połączenia energetyki Litwy do Unii Europejskiej i skończy jego izolację energetyczną.

http://www.lrp.lt/en/press_center/press_releases/dalia_grybauskaite_eu_growth_strategy_offers_new_opportunities_for_lithuania.html

Po katastrofie:
28.04.2010 Bruksela- NATO-Rasmussen meeting.
http://www.lrp.lt/en/press_center/press_releases/the_president_the_most_important_task_for_nato_is_to_remain_the_guarantor_of_security_for_its_members.html

Tak moi drodzy RODACY! Miejmy się nabaczności

przepraszam,za (znowu)chaos,ale chciałam to jak najszybciej to wkleić.

rabarbarek

1 listopada 2012 at 19:01

Tamara , wrzucalam te materialy dwa dni temu [ czesc z tego , ktore podalas] . Film nakrecony przez Polonie litewska jest pociety. Pytanie tylko kto to zrobil i dlaczego? Nie musieli tego zrobic Ci , ktorzy film nakrecili. Chodzilo o wyciecie momentu reakcji L. Kaczynskiego na prosby polonijnych dziennikarzy o kilka slow do mikrofonu .

Teza o nieobecnosci sp. Lecha Kaczynskiego w Palacu Prezydenckim w Wilnie jest mocno niewiarygodna. Dowodow w tym przypadku jest duzo [ w porownaniu do ich braku z odlotu okeckiego] i zbyt duzo osob widzialo naszego Prezydenta w Wilnie. Potem jednak slad sie urywa i nie wiemy co bylo dalej.

Ubranie Prezydentowej Dalii o niczym nie swiadczy , bo i Obamowa i Clintonowa tez widzialam w tym samym odzieniu wielokrotnie. Kupila sobie Dalia nowe , gustowne wdzianko i zaprezentowala sie w nim kilka razy. Nie myslisz , ze to mozliwe. A idac dalej tym tropem , zauwaz , ze uczesanie nie jest juz identyczne , wiec …

Natomiast zgadzam sie z Toba , ze umizgi UE , NATO i administracji USA do Litwinki sa warte analizy. Pamietam , ze czytalam w goracym czasie posmolenskim o zaproszeniu p. Dalii na okret amerykanski plywajacy u wybrzezy baltyckich w celu przedyskutowania stosunkow militarnych miedzy dwoma krajami. Bylo to kilka miesiecy po ” Smolensku”. Czyzby chodzilo o jakies poufne rozmowy , bez swiadkow , kamer , podsluchow?

Potem bylo jeszcze kilka innych waznych spotkan , a mowi sie po katach , ze Litwa sluzy jako kanal do przerzutu broni dla rebeliantow na Bliski Wschod. Strasznie to wszystko skomplikowane i zazebione , ze nie wiadomo juz kto z kim i dlaczego.

Wczoraj Peryskop pytal o spotkanie w Pradze. Mysle , ze jednak ani Prezydenta Polski , ani Prezydentowej Litwy tam nie bylo. Owszem odleglosc miedzy Liwa i Praga to tylko rzut beretem , ale sa oficjalne komunikaty z konferencji i opisy mniej oficjalne potwierdzajace , ze w spotkaniu wieczorno-kolacyjnym pod przewodnictwem Obamy bralo udzial w spotkaniu 11 przywodcow krajow Wschodniej Europy . Byly to Bulgaria , Chorwacja, Polska, Litwa, Lotwa, Rumunia, Slowacja, Slowenia, Wegry, Estonia ,Czechy, z tego tylko trzy kraje , Estonia, Rumunia i Lotwa ” przywiozly” na spotkanie prezydentow. Reszta – premierow.

W wypadku takich spotkan , zwyczaj nakazuje , ze przed wejsciem na proszona kolacje pozuje sie do zdjecia z ” glownodowodzacym” kolacja. Zdjecia takie widzialam na stronach ambasad poszczegolnych krajow w Waszyngtonie. Choc nalezy przyznac , ze z tego spotkania mamy duzo zdjec Obamy i Miedwiediewa , natomiast reszta uczestnikow pozostaje w zaciemnieniu.

Jeszcze jeden ciekawy moment pamietam. Byc moze jeszcze gdzies wisza na temat informacje msm. Chodzi o przedspotkaniowe awantury , kto ma leciec do Pragi. Mogla byc tam obecna tylko ” jedna glowa” panstwowa i o ile pamietam , Obama gotowy byl zrobic wyjatek dla Polski , ale nasze premierostwo robilo wszystko , zeby L. Kaczynski tam nie polecial. Warto sprawdzic ten watek.

monitorpolski

1 listopada 2012 at 19:42

Zauważcie, że media głównego nurtu starannie omijają ten temat – warto by więc dokładniej pójść tropem Litwy. Gdzie są zdjęcia wylotu Prezydenta RP. Telewizja litewska powinna takie wydarzenia transmitować. Jeśli tego nie było, to dziennikarzy nie dopuszczono na lotnisko, takiej okazji dziennikarze na przewno by nie przeoczyli.
Czy ktoś na tym blogu zna litewski?

MamOczy

2 listopada 2012 at 01:23

Nie ważne co odpowie, ważne by te pytania pojawiały się publicznie ludzie zaczną myśleć.

Gdzie taśmy z wylotu, gdzie z okęcia itp …

Z tego co wiem nie słyszałem by ktoś w mediach o tym wspomniał nawet Kaczyński tylko, że zamach i już kontrolowana opozycja niestety …

Peryskop

2 listopada 2012 at 04:34

Tamara, dzięki za risercz.

DG ubiera często tę samą modrą garsonkę, a AM ten sam zielony kubrak, więc to nie są dowody. To są bardziej polityczki, niż kobiety…

Ale mam wrażenie, że dorabiana jest teza, iż poprzednia wizyta LK została przerwana przez chorobę matki. Takie nagłe załamanie jej zdrowia nie było anonsowane.

Prawdopodobnie ta wcześniejsza wizyta w Wilnie skończyła się zgodnie z planem. A wymyślono powód „na mamę”, ażeby ukryć faktyczną przyczynę, która tkwiła moim zdaniem w szukaniu przez LK sojuszników do postawienia się w Pradze.

Stąd nagła podróż, a nie „energetyka” – jak podano wykrętnie na potrzeby wewnętrzne Litwy – a w której także LK nie był fachowcem.

Zdumiewa całkowita cisza o planach LK na Pragę.

Jak pamiętamy tego typu spory kompetencyjne T-K były regularne i głośne. A 8.04.2010 pełna cisza ?

Po minie LK na video widać zawód. No i od tego momentu już nic nie widać.

Czy mimo prawdopodobnego fiaska rozmów z Dalią G. chciał jednak LK polecieć do Pragi aby bronić swojej (naszej?) polityki, czy wrócił do Warszawy ?
No właśnie.

Gdzie jest załoga lotu z Wilna i co nam powie ?

Oprócz załogi są formalne rejestry, bowiem loty „prezydenckiego” Jaka-40 należącego do spec-pułku to przecież nie są przejażdżki „na łebka”.

rabarbarek

2 listopada 2012 at 06:17

Wiecie co? Nie moge oprzec sie wrazeniu , ze gdzies tu widzimy swiatelko w tunelu , ale jest ono jeszcze za slabe , zeby wkroczyc do tunelu z szansa na pokonanie go.

Czuje , ze w Wilnie nalezy szukac klucza do rozwiazania zagadki , ale nalezy odnalezc wlasciwy trop. Jak zwykle w takich przypadkach sprawy polatano z nadzieja , ze zwykly smiertelnik nie zada sobie trudu , aby znalezc droge wyjscia z labiryntu.

Tamara i Peryskop , sprobujcie dotrzec do materialow swiadczacych o tym , ze sp. Lech Kaczynski i pani Dalia G. wcale nie byli wrogami. Powiem wiecej , mieli sie ku sobie , politycznie oczywiscie. Czesto pani Prezydent rozmawiala z LK po polsku , mieli wspolne plany i wizyty poprzedniego prezydenta Adamkusa i nowej Prezydent Grybauskaite przebiegaly bez zarzutow. Ustawa o nazwiskach poddana zostala pod glosowanie , nie za sprawa pani Dalii , a jednego mocno nacjonalistycznego posla litewskiego , bardzo niezyczliwie nastawionego do Polakow i Polski.

Zastanawiam sie czy cala praska afera nie zostala celowo wyrezyserowana , a oboje , nasz Prezydent i p. Dalia G. nie wpadli w zasadzke zastawiona przez kogos innego i gdzie indziej. A na czym polegala afera?

Z dostepnych materialow wynika , ze Obama zaprosil do Pragi pania prezydent Grybauskaite , pomijajac calkowicie Lecha Kaczynskiego , swojego najwierniejszego sojusznika w Europie Wschodnio-Srodkowej. Internauci wielu krajow sadza , ze mogly to byc umizgi Obamy w strone Rosji , ktora [ byc moze] nie zyczyla sobie Lecha Kaczynskiego w Pradze.

Jak wiadomo politycy wysokiego szczebla maja swoich doradcow , a doradcy ci nie zawsze musza byc lojalni wobec swojego pracodawcy. Byc moze taki wlasnie doradca podszepnal pani Prezydent pomysl o buncie przeciwko decyzji Obamy o niezaproszeniu Lecha Kaczynskiego i drugi pomysl o zaproszeniu LK do Pragi na dokonczenie rozmow niedokonczonych w marcu.

W momencie kiedy pani DG postanowila spotkac sie ze sp. Lechem Kaczynskim , oddajac tym samym sprawe Pragi w rece premiera , ” plany na Prage” staly sie nieaktualne. Tajemnica pozostaje jednak , jaki byl temat rozmow , bo energetyka i pisownia nazwisk to z pewnoscia nie wszystko. Byc moze sprawa jest prosta i namowiono oboje na zademonstrowanie tym spotkaniem – pulapka , wspolnego frontu przeciwko decyzjom ” tych wazniejszych” , ktorzy nie licza sie z nmiejszymi panstwami? Ze spotkanie okaze sie trapem nikt , poza planistami nie wiedzial. I w tym momencie nabiera sensu nagle hospitalizowanie Mamy Kaczynskiej w marcu.

Cala ta historia wydaje sie nieprawdopodobna , ale nie takie historie juz wymyslano , starannie je planujac zawczasu. Czy przypadkiem pani Prezydent nie chciala, po smierci setki naszych politykow, zasygnalizowac swiatu , ze cos w lesie smolenskim brzydko pachnie? Pamietacie , jak zwrocila sie do dziennikarzy po polsku ? W ambasadzie , skladajac wpis do ksiegi kondolencyjnej ponownie mowila po polsku. A nie zapominajmy , ze w kraju tym obowiazywac zaczelo przymusowe nazewnictwo litewskie.

monitorpolski

2 listopada 2012 at 10:12

Rabarbarek, Obama nie zaprosił L.K. bo wiedział, że i tak nie przyjedzie. Brak zaproszenia jest alibi dla mordderców, którzy mogą to tłumaczyć: „przecież Obama w ogóle nie zaprosił L.K., więc po co miał jechać?”. O „umizgach” w stronę Rosji w ogóle nie może być mowy, bowiem protokół dyplomatyczny jest prosty: z Prezydentem spotyka się Prezydent, który jest głową państwa. Poza tym, jakie „umizgi”, skoro ci instalują w Polsce bazy rakietowe przeciwko Rosji zwane „tarczą”?
Moim zdaniem pomysł z Litwą powstał po to by przejąć L.K., bowiem w Polsce był zbyt dobrze chroniony. Może pani Prezydent sama zaprosiła LK na rozmowy, pod naciskiem kogoś ze służb? Może w ogóle to spotkanei Obamy w Pradze było po to by skłonić LK do wyjazdu na Litwę?
Pamiętajmy, że głównym celem sitwy było zlikwidowanie polskiego Prezydenta, generałów i przy okazji kilku ważnych osób w państwie.

tamara

1 listopada 2012 at 20:10

Rabarbarek; ja zauważyłam,że ujęcia( po przemowach) również mają dziwne przeskoki…oczywiście nie jestem fachowcem w tym temacie.Ale wszystko wieje mi dziwnym chłodem i nieskładem

Ogólnie nasuwają mi się takie wnioski;
Spotkanie w marcu(?) odwołano to musiano odwołać.
Ktoś ZADBAŁ o mocny argument .
Wystarczjąco mocnym powodem do odwołanie wizty było złe samopoczucie matka braci Kaczyńskich.
I tu pytanie; czy przypadkiem ktoś nie postarał się o to,aby ta kobieta zachorowała?

Spotkanie na Litwie odwołano to musiano odwołać.
Po to ,aby przed 10.04.2010 roku był powód na zwabienie naszego prezydenta na wylot.

Musieli to zorganizować 2 dni wcześniej,by mieć pewność,że wszystko pójdzie zgodnie z planem.

tamara

1 listopada 2012 at 20:24

Dlaczego Premiera Andrius Kubilius poleciał do Pragi skoro miało odbyć się niezwyle ważne spotkanie z LK?
Czy poleciał ,bo wiedział,że żadnego spotkanie nie będzie?

Co było przyczyną wzmożonego(nazwijmy to) ruch dyplomatycznego na szczeblu prezydentów i premierów na dwa tygodnie przed katastrofą 10.04.2010?

tamara

1 listopada 2012 at 22:18

Oto te najważniejsze spotkania.(może ktoś znajdzie te pozostałe.)

26.03.2010 poraz pierwszy od 6 lat odbyło się spotkanie premierów Litwy i Rosji.

Putin przyjął Andrius Kubilius w swojej rezydencji w Novo-Ogaryovo. Tematów do dyskusji zebrało się tyle, że zamiast planowanej godziny, rozmawiali za zamkniętymi drzwiami o pół godziny więcej.

W programie wizyty był przewidziany udział w otwarciu międzynarodowego festiwalu,w którym Litwa nie brała udziału.

w artykule pod linkiem czytamy,że podczas spotkania była rozmowa na temat cen gazu i budowie elektrowi jądrowych.

Wspomniano o Katyniu i o Polsce: „Andrius KUBILIUS powiedział Putinowi, że docenia jego inicjatywy wraz z polskim premierem Donaldem Tuskiem dotyczące kwietniowego upamiętnienia ofiar zbrodni katyńskiej.

„Андрюс Кубилюс сказал Владимиру Путину, что положительно оценивает его инициативу в апреле вместе с премьер-министром Польши Дональдом Туском почтить память жертв в Катыни.
По его словам, это «знак», что отношение России к историческим событиям меняется.”

http://www.inosmi.ru/baltic/20100401/158957837.html

========

Środa, 7 kwietnia, Smoleńsk;

Tusk spotkał się z Putinem w Smoleńsku i Katyniu.
Polskie media nazwały to spotkanie jako „przełom w stosunkach z Rosją”

=======
Czwartek, 8 kwietnia, Praga;

Popołudniowe spotkanie Obama i Miedwiediewa.Podpisanie Traktatu 3.

Wieczorem Obama spotkał się z szefami państw i rządów jedenastu państw Europy Wschodniej.
Lech Kaczyński nie otrzymał zaproszenie, ale dostał je Tusk, który dzień wcześniej spotkał się z Putinem.

Gdzieś w polskich mediach pisano,że;
Na uprzejme zaproszenie Tuska do Pragi może miał wpływ inny aspekt: zgodnie z przepisami Konstytucji RP za granicą Polskę reprezentuje Prezydent. Tymczasem Obama, jak pisze „The Economist”, zaprosił do Pragi prezydentów państw bałtyckich, ale zapomniał o Lechu Kaczyńskim, pomimo tego,że był on jedną z najważniejszych osób ,której obecność była wręcz obowiązkowa. Czy amerykański prezydent już (!) wiedział kto zajmie Pałacu Prezydencki po wyborach, które odbędą się w Polsce tegoż roku.

DWA dni [7 i 8 kwietnia] były najważniejszymi w historii polskiej dyplomacji od 1989 r.

A głównym bohaterem tych spotkań był Tusk,który spotkał się ( w Katyniu, na grobach polskich oficerów) z rosyjskim premierem Putinem, a potem na obiadzie z prezydentem USA Obamą.

http://www.inosmi.ru/europe/20100409/159141524.html

monitorpolski

2 listopada 2012 at 00:08

tamara, te słowa „Musieli to zorganizować 2 dni wcześniej,by mieć pewność,że wszystko pójdzie zgodnie z planem” są kluczowe.
Jeśli chcesz zamordować Prezydenta jakiegoś państwa i być pewnym, że to wyjdzie w 100%, to musisz go mieć wcześniej w rękach – przed rzekomą „katastrofą”. Dlatego nie ma zdjęć wylotu z Okęcia i nie będzie. Technika nie pozwala jeszcze na stworzenie doskonałej animacji wsiadania pasażerów do samolotu, choć nie można wykluczać, że nad tym pracują.
Po tym co pokazali z Bin Ladenem, nie można mieć złudzeń – takich nagrań nie będzie. To jest stopa Achillesowa tego mordu.

MamOczy

2 listopada 2012 at 18:04

Co nie znaczy , że nie można drążyć i zrobić tak by te pytania się pojawiały bo to ważne jak pokażą nie ma tematu ale nie pokazują, pokazali tylko jak leci jakiś samolot i to ostatnie zdjęcia ;p Kpina pamiętam jak to pokazali chyba pierwszego dnia ale nie zastanowiło mnie dlaczego nie pokazują jak ekipa z LK wchodzą na samolot.

Powinniśmy pytać każdego tak by właśnie pytania pojawiły się w mediach , a pojawią się gdy będziemy pytać każdego nie ważne z kim działa dlatego uważam za błąd , że do Gowina nikt nie zadał takiego pytania jestem ciekaw co by odpowiedział i każdy nie wolny dziennikarz powinien pytać jak ma taką okazję do skutku po ich reakcji na pytanie też będzie można wiele wywnioskować .

kosiardeyablos

3 listopada 2012 at 11:38

Pytnie brzmi na czyje polecenie i kto był głównym wykonawcą „smoleńskiej robótki”…poczynając od Wilna, sprawców należy szukać w Warszawce. Czyźby nieistneijący już hangar na Okęciu był przysłowiowym magazynem zwłok ? Czy służył także do treminalizacji zawleczonych tam ofiar „mordu warszawskiego” ? slady…step by step…ślady są w Wilnie, a raczej tam należy szukjać początku i tak po nitce do kłębka !

tamara

1 listopada 2012 at 18:27

Jeszcze istotny szczegół pogodowy.

Zdjęcia z przyjazdu LK na Litwe nie odpowiadają warunkom pogodowym 8 kwietnia 2010roku.
więc prawdopodobnie do zdjęć wykorzystano ujęcia z innej wizyty.

Wg mapki pogody 6 i 7 kwietnia były dość obfite opady deszczu.
06.04.2010 3.0 mm
07.04.2010 1.3mm
Przy niskiej temperaturze trudno jest o suchą nawierzchnię .A taką pokazują zdjęcia z lotniska z przylotu prezydenta.Jest sucho i słonecznie.

Chodzi o zdjęcia na lotnisku -przy Jaku- pod tym linkem
http://www.vtv.lt/naujienos/nelaimes/rusijoje-suduzo-lenkijos-prezidento-lektuvas.html

a tu link z pogodą w kwietnia 2010roku
http://pogoda.ru.net/monitor2.php?id=26730&month=4&year=2010

ORzesz

2 listopada 2012 at 11:15

Przeanalizujmy:
Na zdjęciu górnym (przylot) pogoda jest jeszcze słoneczna. Cienie wyraźne (właściwie tylko jeden – ochroniarza lub dyplomaty widocznego za J.Kaczyńskim przy trapie Jaka 40).

Na zdjęciu dolnym (odlot, dowódca statku powietrznego melduje prezydentowi gotowość samolotu i załogi do wykonania zadania) widać wyraźnie zachmurzenie 10/10.
Zachmurzenie „frontowe” typu chłodnego.
To strefa „przybrzeżna” nasuwającej się lub już odsuwającej się masy chmur.
Chmury były warstwowe, pułap podstawy ok. 800 – 1000 metrów.
Niezbyt grube warstwy chmur oraz ilość tych warstw o łącznej „miąższości” ok. 1000 – 1500 metrów „dawały” dość jasne światło rozproszone, co widać po cieniach.

Z takich chmur może padać drobny deszczyk ale nie musi(3 mm to nie są bardzo obfite opady. Obfite są np. podczas burz (20-30mm) lub podczas przejścia frontów chłodnych gdzie potrafi spaść 10 do 20 mm słupa wody na godzinę – średnie do obfitych. Dane dla siódmego kwietnia mówią o 13mm a nie 1.3 mm).

Podpis pod zdjęciem wskazuje na ósmego kwietnia a wtedy według opisu z drugiego linku deszczu nie było tak jak to widać na zdjęciu. Wiatr oraz widoczny rodzaj betonu na stojance powodują że cienka warstwa wody znika szybko więc po opadzie dnia poprzedniego (opad średni) został tylko zapis meteo.

To co jest na zdjęciach nie zaprzecza opisowi z drugiego linku.

Trzeba raczej szukać gdzie indziej.

rabarbarek

1 listopada 2012 at 22:24

Warto zauwazyc , ze wkrotce po ” katastrofie smolenskiej” media swiatowe donosily za glownymi komunikatami prasowymi o przyczynach „katastrofy” . Nie widzialy niczego podejrzanego w fakcie , ze tuz nad ziemia rozbija sie samolot typu ” gniotsa , nie lamiosta” i ani jedna osoba nie przezyla , chociaz nie doszlo ani do eksplozji , ani do wielkiego pozaru. W godzine po ” wypadku” media te wiedzialy , ze nikt nie przezyl , a kilkadziesiat godzin pozniej jak papugi powtarzaly niestworzone historie szkalujace polskich lotnikow , polskiego generala [ sp. gen Blasik] i polskiego prezydenta.

Kiedy nowe fakty zaczely ogladac swiatlo dzienne te same media nabraly wody w usta . Kiedy blogosfera nie zapomniala jak tego chcieli przywodcy ” nasi i wasi” , kiedy seryjny samobojca grasowac zaczal wsrod swiadkow ” wypadku” , kiedy pojawilo sie niebezpieczenstwo , ze nie majac nic do stracenia ,swiadkowie zaczna mowic i nawet polska ms Rzepa wypuscila artykul wielce nie linii oficjalnej ” swiatowej propagandy” , zaczal sie szturm na ” prawde” i Polakow -oszolomow.

Le Monde , powtarzajace dotad klamliwy belkot na temat zamachu , nagle w obliczu zagrozenia ujawnienia prawdy przed uplywem 100 lat , opublikowal szokujacy artykul , przedstawiajacy Polakow jako ludzi nieodpowiedzialnych , oderwanych od rzeczywistosci, wymyslajacych teorie spiskowe prowadzace donikad. Cytuje przy tym B. Komorowskiego jak polska wyrocznie , ktory belkocze o tsunami jakie wywowala Rzepa i Jaroslaw Kaczynski , ktory wyglada , jakby przestal sie bac mowic o morderstwie , o blednych przeslankach , ktorych uzyto przy pisaniu artykulu w Rzepie i konczy ten belkot slowami , ze ” cos zlego sie dzieje z nami wszystkimi”.

Pewnie po Le Mondzie wkrotce inne msm rusza pomoc ” teorii wypadkowej” . Medialne prostytutki przystapia do zmasowanej akcji na rzecz obrony ” slusznej linii partii” zupelnie jakby nie zauwazaly , ze pogoda ulega zmianie.

Misternie budowana wieza klamstw , zaczyna sie walic z hukiem i faktycznie cos zlego sie dzieje , ale dla ” nich” , protektorow klamstwa . Nie da sklonic wszystkich swiadkow do popelnienia ” samobojstwa” , coraz trudniej zatrzymac rozpedzajacy sie pociag do stacji ” Prawda” , a okrzyki medialno -polityczne ” Shut up” , nie robia juz wrazenia.

Kolejne dni i tygodnie pokaza nam wiele spanikowanych twarzy . Ich dzialania juz teraz swiadcza o strachu , ktory powoli ich paralizuje. Robia bledy , a kazde kolejne ” samobojstwo” wpisujace ofiary na liste smolenska , jest dowodem przeciwko nim.

Artykul w Le Monde swiadczy o tym z jak perfidna gra mielismy do czynienia od samego poczatku. Od 10 kwietnia 2010 roku lub wczesniej. Le Monde broni swoich mocodawcow , spiskowcow i mordercow. Jednak monopol mainstreamowy na prawde konczy sie . Jesli mowia ” mamy racje” nalezy to odczytywac dokladnie odwrotnie.

monitorpolski

2 listopada 2012 at 10:07

Jakiej „rozmowie” gdy L.K. już nie żył? Z syntezatorem głosu?
Czy komisja Macierewicza choć raz zadała pytanie – GDZIE SĄ NAGRANIA I ZDJĘCIA Z WYLOTU Z OKĘCIA?
Taka sama komisja jak ta od 911, która w ogóle usunęła wszystko odnośnie kolapsu budynku 7, bo nie mieli na to odpowiedzi.
A ważne kwestie najlepiej od razu nazwać „ubeckimi”?

tamara

3 listopada 2012 at 18:40

Proste,ale istotne pytania,które należy zadać wszystkim,którzy UDAJĄ ,że drążą w temacie,a nie dają ŻADNYCH konkretnych odpowiedzi;

I. Wizyta na Litwie w dniu 8 kwietnia 2010

1. Jak wyglądał harmonogram zajęć Lecha Kaczyńskiego od 8 kwietnia do 9 kwietnia włącznie. Czy i kiedy był zmieniany, kiedy były nanoszone poprawki (jeśli były takowe). Czy jeśli były nanoszone zmiany odbyło się to zgodnie z przyjętymi procedurami?

2. Kiedy została zaplanowana wizyta prezydenta Lecha Kaczyńskiego na Litwie? Oficjalnie podawana jest informacja że była nieplanowana, nagła. Kiedy zapadły decyzję? Gdzie są tego potwierdzenia, jak i związane z tym zwyczajowe procedury : Zabezpieczenie lotniska, BOR itd.

3. Dlaczego została podjęta decyzja o „nagłej” wizycie na Litwie. Jaka była przyczyna i potrzeba takiej wizyty w tym czasie? Dlaczego nie była planowana wcześniej?

4. Z czasu wizyty prezydenta na Litwie są publicznie dostępne zdjęcia z lotniska przypuszczalnie z przylotu prezydenta i ze spotkania z prezydent Litwy. Nie ma dostępnych zdjęć z lotniska na Litwie z odlotu i z lotniska z Polsce z przylotu? Dlaczego?

5.Czy z prezydentem w czasie wizyty na Litwie był fotograf prasowy prezydenta? Czy zdjęcia ze spotkania z prezydent Litwy robił fotograf prasowy prezydenta? Jeśli nie on to kto? Czy fotograf prasowy prezydenta robił także zdjęcia na lotnisku po powrocie z wizyty, a także na lotnisku na Okęciu? Jeśli nie, to dlaczego ich nie robił? A jeśli robił zdjęcia z powrotu z Litwy i na lotnisku Okęcie to dlaczego nie są dostępne publicznie?

6. Czy to prawda że ostatnie dostępne oficjalnie (publicznie, dla każdego, nie opierające się na informacji jednego świadka) informacje o prezydencie Lechu Kaczyńskim urywają się w momencie znalezienia przez niego w samochodzie, w kolumnie samochodów w domyśle kierujących się na lotnisko?

7. Czy i jakie są dowody wylotu polskiego samolotu z prezydentem na pokładzie w dniu 8 kwietnia kierującego się z Litwy do Polski. Jaki to był samolot, czy Jak, który numer? O której wystartował? Itd.

8. Jaki był skład załogi lotu na Litwę w dniu 8 kwietnia. Jaki był skład ochrony prezydenta? Czy załoga (całość, bądź część) brała udział w locie 10 kwietnia? Czy ochrona BOR (w całości bądź części) uczestniczyła w locie 10 kwietnia?

9. Czy w wypadku lotu na Litwę w dniu 8 kwietnia zostały zachowane wszystkie procedury dotyczące przewozu najwyższej głowy państwa? : Samolot zapasowy, lotnisko zapasowe, sprawdzenie lotniska itd.

10. Czy w przypadku lotu na Litwę są zachowane wszystkie dokumenty i potwierdzenia, które w takich w wypadkach zwyczajowo są zachowywane?

11. Czy są zachowane wszystkie wymagane ślady współpracy ze stroną litewską dotyczące przylotu, pobytu i wylotu, w tym z jej służbami specjalnymi?

12. Czy były przeprowadzane wywiady z prezydentem Lechem Kaczyńskim na temat wizyty na Litwie, bądź to po powrocie do Polski, bądź jeszcze w samolocie? Jeśli tak to dlaczego nie są dostępne publicznie. Jeśli nie były przeprowadzane to dlaczego?

13. Czy i jacy polscy dziennikarze towarzyszyli prezydentowi w czasie wizyty na Litwie?

14. Czy miała miejsce sytuacja w której dziennikarze chcieli przeprowadzić rozmowy, pytać prezydenta o wizytę na Litwie i jej owoce, bądź jeszcze samolocie, bądź w Polsce, ale z jakichś powodów nie mieli możliwości tego zrobić? Jeśli tak było jakie to były powody? Czy istnieją wypowiedzi dziennikarzy na ten temat? Jeśli tak to gdzie są dostępne?

15. Marta Kaczyńska mówiła (informacja powszechnie dostępna) iż ostatni raz widziała ojca dwa dni temu. Jak wiadomo Marta Kaczyńska zamieszkiwała wraz z mężem w pałacu prezydenckim. Czy wobec tego często się zdarzało iż mieszkając w tym samym budynku nie widziała ojca przez dwa dni? A jeśli nie to dlaczego miało to miejsce tym razem? Jak wyglądała „standardowa częstotliwość widzenia rodziców i spotkań z nimi” podczas mieszkania w pałacu prezydenckim.

16. Czy i gdzie znajduje się udokumentowane potwierdzenie działań prezydenta od czasu wylotu z Litwy do 10 kwietnia rano?

17. Jeśli prezydent miał problemy (na szczególne trudności napotykając w osobie bezpośredniego dysponenta Tomasza Arabskiego) w uzyskaniu samolotu na planowany wcześniej wylot do Katynia, dlaczego o wiele łatwiej, lub całkowicie bez problemów uzyskał samolot na planowaną „w ostatniej chwili” wizytę na Litwie?

tamara

3 listopada 2012 at 18:56

Teraz wątek ostatniej wizyty na Litwie.

Dlaczego śp Lech Kaczyński udał się na Litwę?

„Pan Prezydent udaje się niespodziewanie, nieoczekiwanie i spontanicznie do Wilna, aby podziękować Pani Prezydent Litwy za jej odmowę wyjazdu na bardzo ważny szczyt państw w Pradze, delegując na ten szczyt Premiera.”

Ponoć taki powód podał Jarosław Kaczyński…czy ktoś to słyszał na własne uszy?

A

„Pani Dalia Grybauskaite nie pojechała tam tylko dlatego, że nie zaproszono Prezydenta Kaczyńskiego i ……..naturalnego gospodarza tego szczytu prezydenta Czech Vaclava Klausa!!! Bardzo dziwne. W Pradze tego dnia odbywały się prawdopodobnie ustalenia dotyczące nowego podziału wpływów na świecie i relacji międzypaństwowych. Byli tam Prezydenci USA i Rosjii. Moim zdaniem nieobecność pomimo zaproszenia Prezydent Litwy w Pradze można by uznać w normalnych warunkach jako skrajną nieodpowiedzialność, bo co innego być na miejscu i trzymać rękę na pulsie, a co innego wysłuchać tylko relacji bardzo wysokiego, choć niższego od siebie rangą urzędnika państwowego.”

http://libor.nowyekran.pl.nowyekran.pl/post/21945,znaki-zapytania-zwiazane-z-wizyta-prezydenta-lecha-kaczynskiego

Czy wiadomo po czyjej stronie jest Nowy Ekran.
nasuwa się pytanie,albo dwa;
-czy daje się nam do zrozumienia,że DG i LK są po tej samej stronie?
-czy raczej to wytłuszczone zdanie to alibi dla pani DG?

Ponisło mnie po obejrzeniu biało-czarnego nagrania.I przyznam,że nie szukałam dalej.
To prawda,że wizyta na Litwie jest udokumentowana,ALE niedostatecznie.

Ostatnia wizyta Lecha Kaczynskiego na Litwie
http://www.youtube.com/watch?v=u1JkgqU6y2Y&feature=related

Tak Marek masz rację,to nie fotomontaż. ))………. choć dziwne przeskoki –przy odchodzeniu od mównicy 9:18a19- dają mi do mślenia…

Oto moje domysły; )

Czyżby śp Lech Kaczyński powiedział coś jeszcze? Coś co było nie wygodne?bardzo niewygodne?

Czy np.mógł powiedzieć do dziennikarzy”do zobaczenia w Pradze”?

Przyznacie,że sprawa zaproszenia naszgo prezydenta do Pragi to wielka niewiadoma.
Był zaproszony czy nie był?

A na Litwę śp LK przyleciał,bo miał nadzieję,że zabierze się z premierem lub z prezydentową do Pragi?
Już raz próbował w podobny sposób dostać się do Brukseli.

Może nie wiedział,że prezydentowa już wydelegowała swego premiera do Pragi.
A może poprostu jej odpowiedź była negatywna i dlatego jest widoczne niezadowolenie na twarzy śp Lecha Kaczyńskiego.

Czy LK pozostał na Litwie?

Ale jak ma się sprawa ostatnich rozmów telefonicznych z bratem Jarosławem w następnych dniach 9 i 10 kwietnia?

Czy ktoś słyszał na własne uszy wypowiedz Jarosława Kaczyńskiego dotyczącej rozmów z bratem Lechem?

Co do ubioru pani prezydentowej;
Czy nie jest przyjęte,że stroje rano przynosi służba?
Może celowo dostała ten sam outfit
Kto wie,może to jakiś rytualny-choć nie koniecznie- znak.nie zapomianjmy,że mamy doczyniena z bestiami.

Nie wiem jak Wy,ale ja zdaję sobie sprawę z tego,że to co my wygrzebujemy z internetu,to tylko to co oni chcą,aby było wygrzebane.
Ja boję się ;co będzie jak wygrzebiemy wystarczająco dużo?
Boję się ,że któregoś dnia opublikują filmy z rzeczywistej masakry……i co wtedy?jak zareagują Polacy?

tamara

3 listopada 2012 at 19:37

Kim jest T. Szczegielniak i Andrzej Klarkowski

38. T. Szczegielniak z kancelarii prezydenta twierdzi że obserwował wsiadanie delegacji do samolotu i odlot samolotu z delegacją z tarasu widokowego. Odległość z tarasu widokowego do płyty lotniska jest duża, około 100 metrów nadto widoczność nawet o podawanej porze wylotu Tupolewa, przez oficjalne czynniki, po siódmej o tej porze roku jest słaba. Dlaczego minister kancelarii prezydenta, tak ważna osoba dla prezydenta, jeśli już wyjechał na lotnisko by pożegnać delegację przebywał tylko na tarasie widokowym? Czy należy rozumieć że przebywał tylko na tarasie widokowym z nikim się nie widział, z nikim nie rozmawiał i po przyjeździe na Okęcie wszedł na taras widokowy doczekał odlotu samolotu i odjechał?

Wedle informacji jednak taras widokowy był w remoncie. Czy to prawda że był w remoncie? Kiedy rozpoczął się ten remont, do kiedy trwał? Kiedy został zlecony? Jaka jest dokumentacja w tym zakresie (dotycząca remontu w tym i w innych miejscach na terenie Okęcia). Jak rozumieć należy w kontekście niedostępności tarasu widokowego relację T. Szczegielniaka?

39. Oprócz T. Szczegielniaka osobą, która twierdzi że odprowadzała delegację i prezydenta (tym razem widząc wszystkich blisko, niektórych wis a wis, z wieloma rozmawiając) jest Andrzej Klarkowski doradca prezydenta. W przeprowadzonym z nim wywiadzie w Naszym Dzienniku marzec b. r. ) i podobnym, nieco skromniejszym, wcześniejszym w TV Trwam natrafiamy na wiele niejasności, sprzecznych ze sobą informacji. Dlaczego mamy tylko informację trzech osób związanych z prezydentem (trzecia to minister Fotyga) o tym iż w taki czy inny sposób widzieli delegację, bądź przebywali na terenie Okęcia w oficjalnym czasie odlotu delegacji? Dlaczego powyższe relacje pojawiły się dopiero po niemal roku od tragedii?

A o tym nigdzie nie czytałam

65. Czy to prawda że w noc poprzedzającą wylot do Smoleńska paliły się długo w nocy światła w wielu bądź wszystkich oknach pałacu prezydenckiego. Czy było wcześniejszym zwyczajem że prezydent Lech Kaczyński długo w noc rozświeca różne pomieszczenia pałacu prezydenckiego? Czy noc przed wylotem wcześnie rano nie była czasem w którym prezydent winien spać? Jak wytłumaczyć owe światła? Jeśli zaś nie jest to prawdą czy ta sprawa była badana i wyjaśniana przez pracowników pałacu prezydenckiego? Czy należy wiązać owo rozświetlenie pałacu ( o ile miało miejsce) z plotkami i insynuacjami zaraz po tragedii iż prezydent brał udział w libacji poprzedniej nocy i dlatego zaspał. Kto te plotki rozprowadzał?

tamara

3 listopada 2012 at 20:54

KIM MÓGLI BYĆ BEZPOŚREDNIM WYKONAWCY MORDÓW?

Znalazłam szokujący materiał dotyczący armia morderców-nadludzi szkolonych do zabijania ,którzy wynajmowani są przez głowy państwa do….bestialskiej-choć to zbyt delikatnie powiedziane-roboty.Armia ta jest chroniona przez rządzących i traktowana na wyjątkowych warunkach.

Nie będę pisać szczegółów,bo napewno są wrażliwy na blogu.
Więc krótko i ogólnie,a resztę niech każdy we własnym zakresie doczyta.

Tzw kolonie ,na których szkoli się ….no właśnie jak ich nazwać….bestie?

Do oddziałów rekrutowane są dzieci z tzw niepełnych rodzin,dzieci z ulicy.
Dzieci matek,które nie mają krewnych,do których matka mogłaby zwrócić się o pomoc.
Dzieci wychowywane bez ocjców przez samotne matki,bo dzieci takie są uważane za gorsze od innych.
Dzieci wychowywane bez miłości i nadziei.
Dzieci ,których nikt nie będzie szukał.
Dzieci z zakładów karnych.
Dzieci z problemami psychicznymi i depresją.

Takie dzieci mają większą wolę przetrwania.
Dane osobowe tych dzieci zostają usuwane z rejestrów poprzez fikcyjne akty śmierci.Dzieci te przestają istnieć dla urzędów i świata.Nowe dokumenty -ponoć uzyskane z pomocą policji-przechowywane są na terenie obozu.

Po takiej rekrutacji przewożone są do obozu szkoleniowego w Odessie.Na początku karmione są do upadłago grami komputerowymi o zabijaniu.Nie wkleje nazwiska właściciela obozu…względy bezpieczeństwa..choć na stronie znalazłam odnośnik do MP.
Więc bywają tu.
Szkolenie polega na biciu,głodzeniu,kopaniu okopów rękoma w błocie i deszczu,ulubioną rozrywką właściciela obozu był nakaz bieganie w maskach i śpiewanie.pilnowano,aby nikt nie oszukiwał,bo wszyscy musieli śpiewać.podczas upałów wielu umierało z wycięczenia.

Wyszkoloneni mordercy wynajmowani są do specjalych zadań w najbardziej zaognionych miejsc na świecie.
Przykładem jest Rwanda.
„Arrow Blue”(Niebieska Strzała) z Odessy głównie z Ukraińcami –ponoć są mistrzami w tym co robią ,więc to właśnie oni są najczęściej wynajmowani-w składzie została wysłana do Rwandy na zamówienie Francji -prezydenta Mitterranda w celu wywołanie rewolucji.

Przed akcją najemników szpikuje się narkotykami i psychotropami,w taki sposób robi się z nich maszyny do zabijania,które cieszy widok krwi.Muszą być szybcy i portafić łatwo zabijać.Ukraina nie była zaangażowana w wojne,ale tylko formalnie,a swoje mordmaszyny dostarszała na cały glob,tam gdzie była potrzeba.

Zbrodnia ukraińskich schizofreników przekroczyła zbrodnie nazistowskich niemieckich w obozów koncentracyjnych
Wskaźnik zabija w Rwandzie przekroczyła o pięć razy wskaźnik morderstw w niemieckich obozach koncentracyjnych w czasie II wojny światowej. W ciągu100 dni zginął 1 milion ludzi. Oficjalnie mówi się o morderstwach Hutu wobec Tutsi. W rzeczywistości napięcia etniczne wywołali biali ludzie (Francuzi, Belgowie, Amerykanie, Niemcy i Ukraińcy! ….).

W poniższym linku znajdziecie relacje takiego najemnika i uczestnika masakry w Rwandzie.
Zaznaczam są tam materiały NIE dla wrażliwych.
http://gorojanin-iz-b.livejournal.com/46161.html

To strona jednego z nich
http://www.karatsouba.com/main.asp?123-2

na tym moje kopanie się kończy….


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Co się stało kwietnia w Smoleńsku
Co się stało z mamą M Rodowicz
Co się stało z wszystkimi miłymi facetami
Co się stało z aktami, Polska
Co się stało z moim snem
Co się stało ponad drzewami
Co się stało z poleceniem Uruchom, DOC
Co się stało w roku 1914, Światkowie Jehowy, Nauka
9 Moore Co się stało kobietom i mężczyznom
Dwadzieścia osiem dni Co się stało w Warszawie w kwietniu i maju43 roku
Co się stało z 16 miliardami złotych
Co się stało w Klerykowskim Gimnazjum
Co się stało z Polą Raksą
Co się stało z Mamą nuty Maryla Rodowicz
Kiedyś w szczepionkach nie było aluminium co się stało
Co się stało z rośliną, którą uczniowie cały miesiąc obrażali
Co sie stalo z wieza Babel
Co się stało

więcej podobnych podstron