Moje wakacje były świetne, Gimnazjum i liceum

Moje wakacje były świetne. Na początku lipca nigdzie nie wyjechałem. Byłem w domu, jednak się nie nudziłem. Chodziłem do kina, na pizze, na plażę i spotykałem się ze znajomymi. Pływałyśmy , nurkowałyśmy oraz opalałyśmy się. Często też jeździliśmy na działkę do kolegi.

W połowie lipca wyjechałem z kolegami pod namiot do lasu. Byliśmy tam dwa tygodnie. Chodziliśmy nad jezioro, robiliśmy sobie grilla albo ognisko. Było fajnie, tylko, że mrówki i inne robactwo dało nam się we znaki.

W sierpniu pojechaliśmy do Karpacza do tego cudownego górskiego miasteczka. Przyjechałem tu tylko na tydzień. Cieszyłem się, że będę mógł w końcu zobaczyć cudowną Śnieżkę Karpacza. Karpacz bardzo miło wspominam. Zwiedziłem bardzo dużo ciekawych miejsc i dużo się dowiedziałem. Odwiedziłem miedzy innymi Śnieżkę, Świątynie Wang, Kapliczkę św. Anny, a także skorzystałem z atrakcji Karpacza jakimi są rynna saneczkowa Kolorowa i miasteczko Country Western City. To była świetna przygoda.

Po powrocie z Karpacza odwiedziła mnie rodzina. Mój kuzyn był u nas pierwszy raz, więc pokazałem mi nasze piękne miasto. Codziennie zabierałem go na plażę, bardzo mu się tu podobało.

Po wyjeździe rodzinki spędzałem czas z dziewczyną, która wróciła z wczasów. Chodziliśmy do kina, na plażę, na spacery. Wieczorami oglądaliśmy filmy i rozmawialiśmy do późna.

Gdy pogoda nie dopisywała siedziałem w domu, oglądałem tv, słuchałem muzyki oraz grałem na komputerze. Pobiłem swoje rekordy.

Moje wakacje uważam na udane. Już myślę, co wydarzy się za rok.

2 Konkurs wiedzy o Zamościu, gimnazjum i liceum
3-4 Test Polska na arenie międzynarodowej 1815-1943 gimn, gimnazjum i liceum
1-2 Test Europa średniowieczna 843-1493 gimn, gimnazjum i liceum
atmosfera - ściąga, geografia, gimnazjum i liceum, ściągi
4 Test Polska i świat 1939-1945 lic, gimnazjum i liceum
chemia, Gimnazjum i liceum
religia (podstawówka, gimnazjum, liceum) Na rozmowie kwalifikacyjnej w gabinecie Jezusa
107 lektur streszczenia - podstawowa,gimnazjum,liceum, Nie-boska komedia - Zygmunt Krasiński, CZĘŚĆ
skały - ściąga, geografia, gimnazjum i liceum, ściągi
2 Test Polska Piastów gimn, gimnazjum i liceum
4 Test Socrealizm lic, gimnazjum i liceum
Test wiedzy Europa Napoleona, gimnazjum i liceum
fizyka1, Gimnazjum i liceum
Strefy klimatyczne, Gimnazjum i liceum
107 lektur streszczenia - podstawowa,gimnazjum,liceum, Syzyf, Był królem Koryntu
107 lektur streszczenia - podstawowa,gimnazjum,liceum, Cierpienia młodego Wertera - Johann Wolfgang
107 lektur streszczenia - podstawowa,gimnazjum,liceum, Wojna trojańska, O rękę pięknej boginki morsk