0068 djvu

od południa Tomanowa Polska (1979 m); dalej widać wierchy: Smreczyński (2068m), Kamienistą (2128 m), Bystrą (2250 m), Starorobociański (2170 m), i całe Tatry Zachodnie. Od zachodu na pierwszym planie Ornak (1861 m).

Zjazd tą samą drogą. (Z Przeł. Tomano-wej można zjechać do Doi. Cichej, a następnie do Pod Bańskiej).

33. Hala Pyszna, Siwe Sady (około 1400 m) Trudność 2/10.

Jeden z najwspanialszych terenów narciarskich, urozmaicony i obfitujący w piękne widoki. Pyszna, jest to najwyższa część Doliny Kościeliskiej, zamknięta od południa Przełęczą Pyszniań-ską (1789 m) i Błyszczem (2163 m), rozległe zaś pola i wzgórki pad Siwemi Turniami noszą nazwę Siwych Sadów.

DROGA: gościńcem do kapliczki w Doi. Kościeliskiej, albo do Pisanej (H/2 g.). Wejście: stąd z nartami na ramieniu, albo ma nartach idziemy drogą do Krzyża Pola, za którym — kilkadziesiąt metrów dalej — z dwóch rozstajnych dróg wybieramy lewą i niebawem wchodzimy na Halę Smytnią (1081 m) z szałasami. Za mostem na Potoku Tomanowym droga skręca w lewo ma Halę i Przełęcz Tomanową, my zaś kierujemy się prosto na. południe. Odtąd droga nasza prowadzi lasem

ku Pd. Z. Tomanowa Polska (1979), na prawo dalej: Smreczyński (2068), Kamienista (2128), Bystra
Magazyn8501 djvu ko od nowa. Dopiero w warszawskich „Solcach" i „Piaskarzach" widać ja
DIGDRUK00106541 djvu 33 od Ojcowa prostym ku Krakowa na południe kierunkiem biegnący. Jestto niby u
>73 nego Stawu, 30—45 min. od południowego brzegu Morskiego Oka. Z Czarnego Stawu wiodą drogi: 1)
30 werandzie, umieszczonej w słońcu lub przynajmniej od południa, a w każdym razie ochronionej
img212 (4) Zadanie 59. Od 01 stycznia 2008 r. składka rentowa płacona przez pracownika wynosi: A.
img14 JAGUAR (Panthera one a) Ten wielki kot żyje na terenach rozciągających się od południowej częś
Sponsorzy4701 djvu 59 do sztuka mięsa wystarczyć może na osób dziewięć. Zdiąwszy z niey żyłę, kt
page0248 240Sekwana — Selam jest dosyć płaski. Nawodnienia i żeglugi dostarcza mu od południa Sekwan
K ?jna DIALEKTY POLSKIE785 dalej) w pozycji przed ar ^L*fT rozprzestrzeniły się od południa dawne w
Historia polskiego sądownictwa administracyjnego •    Od okresu międzywojennego Polsk
IMG92 Zbigniew Bukowski [42] ebiegających od południa wzdłuż Nysy Łużyckiej, a także przez Kotlinę
Untitled 2 Kryteria konwergencji a Polska [ edytuj
Widok ze Starorobociańskiego Wierchu Gemniok (2096) Tomanowa Polska (1977) it0<zlzz> Kasprowy